technicality Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Uuuhm... Touchwiz kræsjer om jeg forsøker å slette ekstra sider fra hovedskjermen...noen som har vært borti dette ? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Skjer hver gang jeg prøver på det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Installer Nova Launcher. I dag går jeg tilbake til min gamle iDrit 3GS, da skjermen på min S3 har begynt å få en rosa farge i ene hjørnet, og må inn til sjekk. Gleder meg fint lite, kjenner jeg. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Noen som har hørt eller sett noe mer til 4.3? Tror dere at den vil komme på I9300 og I9305(4G) samtidig? Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Har kommet ut i enkelte land, senest i england i går ser jeg. http://www.sammobile.com/2013/11/04/android-4-3-jelly-bean-update-now-rolling-out-for-samsung-galaxy-s-iii-gt-i9300/ Lenke til kommentar
Ludium Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Smør dere med tålmodighet. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Installer Nova Launcher. I dag går jeg tilbake til min gamle iDrit 3GS, da skjermen på min S3 har begynt å få en rosa farge i ene hjørnet, og må inn til sjekk. Gleder meg fint lite, kjenner jeg. Kondolerer. Nova Launcher er good shit. Fin om man bytter til en telefon fra en annen produsent (eller flasher en custom rom), og vil ha med seg samme startskjerm som før (bare husk å ta backup og kopier den over). Forsøk å bøy litt på den lille tappen som befinner seg i usb-inngangen. Min sluttet å lade, men etter å ha bøyd denne litt oppover fungerer alt som normalt. Løst dette laderproblemet også nå. Det skyldes møkkete kontakt og plugger. Litt rubbing med en fin stripe stålull på en tannpirker fikk bort irr og belegg på kontakten i telefonen, mens kontaktene på ledningene kun trengte litt dypping og vask med silikonfjerner / avfetter (av typen Motip, kjøpt på Torshovbil). Endret 13. november 2013 av Misantropen Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kanskje like greit å bli værende på 4.1.2 da hvis det viser seg at batteriet blir verre enn det er nå. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kanskje Samsung skulle begynne å beta teste selv og ikke la kundene gjøre det for dem. Kom nylig en firmware til 2012 TV'n min. Den deaktiverer PVR funksjonen. Bra jeg leste det på forum først så jeg ikke gikk i den fellen. Smør dere med tålmodighet. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvordan får jeg laget mapper I applikasjoner? Evt lagt de i den rekkefølge jeg vil I skuffen Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Den greier å lade hvis jeg prøver nok mange ganger, eller bøyer og presser med kontakten i telefonen. Men det er ganske irriterende og jeg bare venter på at det skal slutte å virke helt. Noen som har hatt lignende erfaringer med det før og sendt telefonen inn? Blir den reparert eller får jeg en ny. Blir det dekket eller må jeg punge ut. Lenke til kommentar
btfredr Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Neste gang jeg kjøper telefon skal jeg i hvert fall passe på at jeg kjøper en mobil med "pure-android".. Touchwiz ser ikke så veldig bra ut, men jeg vil heller ikke laste ned en launcher. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvorfor vil du ikke laste ned en annen launcher? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 *blink* Hvordan får jeg laget applikasjonsmapper I drawer? Eller flyttet apper I den rekkefølge jeg vil I nova launcher? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvordan får jeg laget applikasjonsmapper I drawer? Eller flyttet apper I den rekkefølge jeg vil I nova launcher? Ikke sikker. Liker ha dem alfabetisk i "drawer" og heller lage "folders" på "desktop" for det jeg bruker mest. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skal det komme en oppdatering til S3 snart? Frøkna har en S4 og har fått samme smileys som iPhone har. Men jeg har ikke fått de tilgjengelig på min S3... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er vanskelig å si. Det kommer når Samsung får hue ut av r*va. Derfor jeg kjører custom på min og kjører nå 4.3.1. Klarer 2-3 dager med moderat bruk, men det gjelder ikke når jeg er på jobb sia jeg da streamer en del musikk fra den. Tenker jeg legger inn 4.4 når jeg finner en rom med det som frister. Selv personlig liker jeg stock android. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er vanskelig å si. Det kommer når Samsung får hue ut av r*va. Derfor jeg kjører custom på min og kjører nå 4.3.1. Klarer 2-3 dager med moderat bruk, men det gjelder ikke når jeg er på jobb sia jeg da streamer en del musikk fra den. Tenker jeg legger inn 4.4 når jeg finner en rom med det som frister. Selv personlig liker jeg stock android. Har du en link til rommet du kjører? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Fortsatt 4.1.2 på min med originalt rom. Når skal 4.3 rulles ut til oss dødelige? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Fortsatt 4.1.2 på min med originalt rom. Når skal 4.3 rulles ut til oss dødelige? Det er det ingen som vet! Men du kan jo begynne følge med her: http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9300 Og da ser du at de har begynt og sende ut 4.3 oppdateringen i enkelte land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå