Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hvordan ligger det an med den offisielle 4.3-oppdateringa? Noen som har fått den?En nesten ferdig versjon er lekket, den kommer nok i denne måneden. Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan går en frem, slik at klokkeslett alltid vises på skjermen?Selv etter at skjermlås\sparer er slått inn. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan går en frem, slik at klokkeslett alltid vises på skjermen?Selv etter at skjermlås\sparer er slått inn. Ikke sikkert det vil virke helt sånn som på enkelte av Nokia modellene, men prøv Off Clock https://play.google.com/store/apps/details?id=com.saulius.mockus.off&hl=no Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tak Ikke sikkert det vil virke helt sånn som på enkelte av Nokia modellene, men prøv Off Clockhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.saulius.mockus.off&hl=no Takk! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Er det fortsatt slik at mobilbank ikke fungerer hvis man flasher en annen rom, eller har noen funnet en løsning på dette? 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Noen som har fått oppdatering idag? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvis denne listen stemmer så er det ingen i Norge som har fått noe form for oppdatering i det siste. http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9300 forøvrig så ville jeg ikke forventet 4.3 oppdateringen hvis det er den du mener da? Før i slutten av November begynnelsen av desember. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Tror også helt sikkert at S4 OTA oppdateringen kommer først. Jeg har S3 også men ser helst at det kommer Android 4.3 på S4'n først. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvis denne listen stemmer så er det ingen i Norge som har fått noe form for oppdatering i det siste. http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9300 forøvrig så ville jeg ikke forventet 4.3 oppdateringen hvis det er den du mener da? Før i slutten av November begynnelsen av desember. Jeg fikk en oppdatering idag/igår, men det var nok ikke android siden det fremdeles står 4.1.2. Oppdateringen var på litt over 50Mb, men fant ikke noen beskrivelse på hva var nytt. Grunnbåndsversjonen er:I9305XXBMH3 og Buildnr er: JZO54K.I9305XXBMI3. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Er det noen poeng med å kjøpe s4/s4 ative når man har s3 fra før. Er det store forandringer på telefonen som tilsier at s4 rt mye bedre. Husker bare at forskjellen på s2 og s3 var veldig liten. Endret 20. oktober 2013 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Hvis du syntes forskjellen fra s2 til 3 var liten syntes du sikkert det samme fra s3 til s4. Selv syntes jeg det er mye forskjell, men... Endret 20. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det spørs rett og slett på hva du legger vekt på. Noen vil ha større skjerm, bedre oppløsning. kraftigere SoC osv. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Noen som vet om en app elns som viser antall mld fra hver kontakt, evt total sendt/mottatt? Jeg bruker Handcent til SMS. Der vises totalt antall sendt/mottatt i parantes etter kontaktnavnet i meldingslista. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er det fortsatt slik at mobilbank ikke fungerer hvis man flasher en annen rom, eller har noen funnet en løsning på dette? Jeg la inn MIUI V5 (siste offisielle) i går bare for å teste og mobilbanken (DNB) ser ut til å fungere helt fint. Bare synd de offisielle versjonene av MIUI er basert på Android 4.1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Mener det har blitt nevnt tidligere, at løsningen for å få mobilbank til og virke på enkelte custom-ROM's er og ha SIM toolkit appen åpen når man setter opp mobilbank. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har et problem med en prosess som heter "Medier" som suger strøm og tømmer batteriet rimelig fort, noen som har hatt samme problemet? Gir meg lite info hva det er som drar strøm om det er en app eller noe annet moro. Sist gang den satte igang å gjøre dette så måtte jeg tilbakestille den til fabrikkinnstillinger, det har vel holdt i underkant av et halvt år. Jeg har ikke lastet ned noen apper de siste dagene heller som skulle tilsi at noe skulle ligge i bakgrunnen å dra strøm heller. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Sjekk galleriet ditt om du har noen bilder som er ødelagte/korrupterte, det kan ligge og forsøkes refreshe hele tiden, noe som suger strøm over tid. Fjern dem fra SD-kortet hvis du ser noen slike. Endret 22. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Ok, da skal jeg sjekke om det er det som er problemet. Edit: Ser ut som om det var noe der som var problemet, den har ikke tømt seg for batteri i natt... Endret 23. oktober 2013 av Chance Boudreaux Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Legger CyanogenMod inn egne modifikasjoner, eller kjører de reint Android? Jeg kjører CyanogenMod 10.2 (Android v.4.3.1) og har et valgt som en kamerat som kjører v.4.3 (Samsung Note 3) ikke har. Settings -> Låseskjerm -> Skjermsikkerhet -> Hurtigopplåsing Under der sto hjelpeteksten «Lås opp enheten automatisk når den riktige PIN/passord blir angitt» Kommer denne i 4.3.1 eller er det noe CyanogenMod har lagt til? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er lei min S3 som er litt over ett år gammel. Den har blitt veldig treg. Har selvfølgelig resettet mobilen flere ganger i løpet av perioden jeg har hatt mobilen, og slettet de appene som jeg ikke bruker. Den bruker langt tid til å åpne Apps. Har tenkt å kjøpe meg Note 3. Flere som merket S3en har blitt treg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå