MrMastodon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvor mange amp klarer S3 maximum og lade på? Med custom kernel har jeg økt til både 1200 og 1400 mAh. 1200 går fort (10% - > 100% på 90 min) og greit, 1400 synes jeg var litt ustabilt. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er batteriet så glad I det da? Slitasje øker vel da tipper jeg Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Med custom kernel har jeg økt til både 1200 og 1400 mAh. 1200 går fort (10% - > 100% på 90 min) og greit, 1400 synes jeg var litt ustabilt. Høres ikke sunt ut for mobilen. Rask lading er noe som produsentene ønsker, så jeg ville ikke økt det som er standard fra produsent, da jeg forventer det ikke er bra for mobilen. Hadde det vært helt greit, hadde produsenten selv økt den. Kan nok se langt etter noen garanti ihvertfall dersom noe skjer. jarle Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Noen som vet hvorfor spørsmålstegnet her her? Kjører Liquidsmooth 2.10 med android 4.3, og telefonen har aldri vært så smooth! Har ikke opplevd noe lagg eller tregheter, what so ever! Bruker litt mer strøm enn tidligere rom's jeg har kjørt, men det er verd det Endret 8. oktober 2013 av KingCharming Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Skal vel være været der, så spørsmålstegnet tyder vel på at den ikke har noen lokasjon å vise været på. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ah ja det stemmer. Innstillingene lå under interface->Clock Widget. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er det noen her som har I9305 og bruker custom rom? Har hatt PANman inne nå, men i dag når jeg trengte kamera så viser det seg å være en feil på denne som gjør at det ikke virker, så da må jeg over på ett annet. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Liquidsmooth har 4.3 til I9305. Just sayin' Liquidsmooth Gapps Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen spesiell grunn til at jeg bør velge den fremfor noen andre? Finner lite info om den på xda også, hvertfall til I9305. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vet ikke hvordan liquid kjører på 305, men min I9300 har aldri vært bedre. Har mulighet for pie og nav-knapper, kan customize lockscreen og mye mer. "Profiles" er også ganske kjekt. Ta en backup å prøv liquid, tror du vil bli fornøyd:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja kanskje jeg skal gjøre det. Er det mulighet for å endre dpi og sette den til tabletUI? Er der støtte for Halo? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja begge deler. Vet ikke hvor stabilt det er i 4.3, men liquid-teamet er ganske flink på å oppdatere feil ganske raskt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Da har jeg testet Liquid på I9305, men der er tydeligvis en STOR bug. Høyttaler virker ikke, hverken under samtale, meldinger eller innkommende anrop. Bortsett fra det så virker den å være bra. Savnet litt de enkle innstillingene fra PACman når det gjelder å bytte dpi. På liquid var der 6 steg å gå igjennom, mens på PACman var der ett trykk. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvordan ligger det an med den offisielle 4.3-oppdateringa? Noen som har fått den? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen som vet om det går å filme med kameraet samtidig som skjermen er slått av? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Noen som vet om det går å filme med kameraet samtidig som skjermen er slått av? Tror ikke du kan det med standar kamera appen, men prøv Secret Video Recorder. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zeronoiseapps.secretvideorecorder&hl=no Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hvordan ligger det an med den offisielle 4.3-oppdateringa? Noen som har fått den? Ja det skulle ha tatt seg ut...først få 4.2 kanskje Endret 11. oktober 2013 av Chivas Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har i dag fått en rosa tint i nedre høyre hjørne av skjermen. Har selvfølgelig roota telefonen, noe de garantert kommer til å ta meg for. Grand, great, wonderful! Sendt mail til Samsung, og forbereder meg på 3 måneder med iPhone 3GS. Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Flere som har opplevd at alarmen blir helt rar? Det kommer lyd på alarmen den første gangen den ringer, men ikke hvis jeg slumrer.. I tillegg slutter touchen å fungere, også blinker det grønt.. Noen som har forslag til hva som feiler den? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen som vet om en app elns som viser antall mld fra hver kontakt, evt total sendt/mottatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå