technicality Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Errr... Var ett nytt fenomen for meg... Har du noen form for låsskjerm aktivert forresten? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som har peil på en lett måte å fjerne sim-lås fra telefonen? Får ikke koden fra telenor til funke :-( Vil det funke å flashe orginal samsung rom isteden for telenor branded? hmmm.. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er drittlei treg telefon nå, og skal resette. Hva er beste metode? Er det mulig å resette til den nyeste android versjonen eller må jeg patche på nytt? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Screen lock: Swipe Forsøk og velg noe som krever litt mer og se om det ikke hjelper Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hvor vanskelig skal det være å roote denne tlfen?Har prøvd nå å roote den med CF Auto Root, med Odin versjon 1.85 og 3.04. Får det ikke til å fungere. Har 4.1.2. Kernel 3.0.31-1314436 edit: LØST. Hadde glemt å installere USB-driverne til tlfen. Endret 3. oktober 2013 av jdmik Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er drittlei treg telefon nå, og skal resette. Hva er beste metode? Er det mulig å resette til den nyeste android versjonen eller må jeg patche på nytt? Det finnes sikkert mange apps, men jeg har brukt My Backups Pro som tar backup av alt. Koster 29,50. Kan sikkert skaffe det gratis også uten at jeg nevner noe mer. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Forsøk og velg noe som krever litt mer og se om det ikke hjelper Prøvde passord og pinkode, ble ikke bedre. Vel vel, ikke fullstendig krise om den restarter en og annen gang når den ligger i lommen. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Prøvde passord og pinkode, ble ikke bedre. Vel vel, ikke fullstendig krise om den restarter en og annen gang når den ligger i lommen. Det var virkelig rart... Aldri opplevd at lommetrykking har ført til restart av telefonen. Det er vanligvis noe annet som er grunnen. Jeg "løste" det med å skru av pin kode Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Hei. Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg sim-unlocker telefonen når koden jeg får ikke fungerer. Tror det skyldes jeg ikke har telenor stock rom, kan det stemme? Går det å unlocke den uten stock rom? Prøvde å legge inn telenor rom, men mistet imei nummeret, så ble litt skremt. :-( Endret 4. oktober 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Mange som opplever random reboots? Har selv en S3, men kjører custom rom. Men mamma med S3 begynte å få random reboot i går helt uten videre og pappa på sin S2 ganske nylig. Vil bare få oppklart om det er en dårlig oppdatering Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kan ikke si har hatt problemer med reboots nei. Har vel skjedd kanskje 1-2 ganger i løpet av hele den tiden jeg har hatt S3'en. jarle Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvor mange amp klarer S3 maximum og lade på? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Lader vel på max 1000, men normal lading er 999 (tall i henhold til app jeg bruker som viser lading, linket til et par sider bak) jarle Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Noen som vet om noen bra, gratis opptaksmuligheter? Skal gjøre et intervju hvor jeg da vil ta opp en samtale. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Om jeg ikke husker helt feil, så følger det med en opptaks app til S3 ? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Lader vel på max 1000, men normal lading er 999 (tall i henhold til app jeg bruker som viser lading, linket til et par sider bak) jarle 1000 amp ja, det vakke gærli. Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Om jeg ikke husker helt feil, så følger det med en opptaks app til S3 ? Hm, hva heter den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kan ikke si har hatt problemer med reboots nei. Har vel skjedd kanskje 1-2 ganger i løpet av hele den tiden jeg har hatt S3'en. jarle Fant at det var powerknappen som er ødelagt. Ganske tydelig da en reset ikke hjalp og det er tydelig at den henger seg opp da den menyen hvor du velger om du vil skru av, restarte osv kommer opp før den skrur seg av og går i bootloop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå