technicality Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Kult. Hvilket program klarer det? Vel...brukte selv nandroid, men tror de fleste appene som brukes til rom-flashing har dette. Vet iallefall at Clockwork har det, du går da altså inn i recovery(? begynner å bli en stund siden jeg har gjort det) *sjekket nettopp* Joda clockworkMod Recovery har ett alternativ i menyen sin for å ta backup OG restore, men som nevnt,du må ha minnekort i telefonen og lagre på den. badabing badabom! Endret 24. september 2013 av technicality Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 En kritikk jeg hadde av min S3 etter jeg fikk den, var høyt batteri forbruk når wifi var slått på. Jeg kan nå verifisere at dette var IKKE et S3 problem, men et trådløs punkt problem. Jeg hadde før en brannmur + Linksys trådløst punkt. Gikk for et par dager siden over til Asus RT AC56U trådløs router, og etter det er batteri forbruk ved wifi påslått nesten ingen ting, har gått kraftig ned. Altså problemet med høyt batteri forbruk av ikke direkte et S3 problem. Om det er Samsung eller Linksys sin 'feil' vet jeg ikke. jarle Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) S2 hadde samme problem med DIR-655 husker jeg. Etter hva jeg kan lese meg frem til så er det Omega eller Slim Bean som er veien å gå for Custom rom? Noen som kan bekrefte dette? Edit: Ser nå at jeg har I9305, og da var det straks mye mindre å velge mellom. Noen som vil anbefale en bra og stabil rom for denne telefonen? Endret 25. september 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ser ut som det blir Slutten av desember og kanskje ikke før ut i januar vi ser noe til 4.3 http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_to_support_the_gear_smartwatch_by_october-news-6864.php Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kult. Hvilket program klarer det? Du må ha root og custom recovery. Så kan du ta image backup. Alternativt bruke Titanium Backup eller MyBackup. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Finne der en 100% stabil rom jeg kan legge inn på S3? Fikk denne telefonen for noen dager siden, men har ikke orket å ta den på enda grunnet det irriterende skallet som Samsung legger på topp. Jeg vil ha en rom som er stabil, alt virker som det skal og kommer uten søppel. Bytt Launcher (jeg bruker Nova), så har du en kjapp og god telefon. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har nå lagt in custom rom, men får da opp "navigation bar" nederst på skjermen. Dette er utrolig irriterende siden det er egne knapper for dette på S3. Finnes der en måte å fjerne denne på? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Noen som vet om det går å slå av lyden som kommer ved lite strøm? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Har nå lagt in custom rom, men får da opp "navigation bar" nederst på skjermen. Dette er utrolig irriterende siden det er egne knapper for dette på S3. Finnes der en måte å fjerne denne på? 2bb1 beskriver her (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436118&page=527&do=findComment&comment=20890151) hvordan man får disse knappene frem, så da er det vel bare å gjøre det motsatte for å fjerne dem(?), altså bytte ut 0 med 1. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Slettet Endret 30. september 2013 av MrMastodon Lenke til kommentar
bcs Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 hei. jeg er ikke noe dyktig på verken mobil eller data. jeg har ikke norsk språkpakke på min gs3, noen som har en ganske godt forklart oppskrift på hvordan jeg kan få det? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kommer 4.3 offisiell rom snart? Føler jeg har ventet på upgrade fra 4.1 siden i fjor, og hele tida lest at samsung sin tilpassede rom for 4.2/4.3 er noen uker unna. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har lagt inn CyanogenMod 10.1.3 Det er to ting jeg ikke finner: 1. Deling av internett 2. La meny og tilbakeknappen lyse hele tiden Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Kommer 4.3 offisiell rom snart? Føler jeg har ventet på upgrade fra 4.1 siden i fjor, og hele tida lest at samsung sin tilpassede rom for 4.2/4.3 er noen uker unna. Er vel et rykte på at den kommer i oktober eller desember en gang. Og Samsung har vel sagt at de hopper over 4.2.2 til fordel for 4.3. Endret 1. oktober 2013 av K_7 Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Siste jeg hørte var vel at det skulle skje i oktober. Forventer ikke at det kommer før november. http://www.sammobile.com/2013/09/28/leaked-roadmap-confirms-android-4-3-update-schedule-for-galaxy-s3-s4-and-note-ii/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg får ikke til å sende bilder direkte til twitter fra photo-appen lengre. Den bare står og sender i evigheter helt til den failer etter en times tid. Jeg kunne gjøre det før, men nå ser jeg bare twitter-fuglen i notifications-linja hele tiden og den står bare og "sender" i evigheter. Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg får ikke til å sende bilder direkte til twitter fra photo-appen lengre. Den bare står og sender i evigheter helt til den failer etter en times tid. Jeg kunne gjøre det før, men nå ser jeg bare twitter-fuglen i notifications-linja hele tiden og den står bare og "sender" i evigheter. Har akkurat samme problem med Twitter, når det skjer må jeg inn i Innstillinger -> Programstyring -> Twitter og velger å tvinge avslutning for å stoppe fuglen fra å irritere meg... Etter en tvungen avslutning får jeg oftest til å sende en tweet igjen... Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har lagt inn CyanogenMod 10.1.3 Det er to ting jeg ikke finner: 1. Deling av internett 2. La meny og tilbakeknappen lyse hele tiden Fant deling av internett. På samme plass som tidligere, faktisk Den lå under annet navn: "Tilknytn. og trådløs sone" Da mangler jeg kun å finne hvordan man får tilbakeknappen til å lyse hele tiden mens skjermen er på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har akkurat samme problem med Twitter, når det skjer må jeg inn i Innstillinger -> Programstyring -> Twitter og velger å tvinge avslutning for å stoppe fuglen fra å irritere meg... Etter en tvungen avslutning får jeg oftest til å sende en tweet igjen... Jeg kan sende tweets helt normalt, men når jeg tar et bilde og velger "share" til twitter sendes det aldri dit. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Et spørsmål, går det an å ordne sånn at telefonen ikke restarter når av/på knappen blir trykket inn litt lenge. Det skjer til stadighet når mobilen ligger i lommen sammen med et nøkkelknippe. Egentlig ikke så trangt nedi der Merker at det bare har skjedd i de siste to(kanskje tre) dagene. Kan det være noe annet som er årsaken? Kjører stock Android 4.1.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå