technicality Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har du prøvd å få tilbake pengene fra butikken du kjøpte minnekortene fra? Hvilke merker var de minnekortene? SanDisk og ett til,kommer ikke på nummer to men ikke ukjent merke. Nei de sa det ikke var noe de kunne gjøre. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som vet hvordan man får slått av lyset på de to touch-tastene ("Meny" og "Tilbake")? Har installert CyanogenMod 10.2 og i tillegg aktivert standard Android navigasjonstaster på skjermen. Trenger ikke å deaktivere knappene, bare selve lyset. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Kan bekrefte at Home button wake er tilbake i CM 10.2, ihvertfall i dagens nightly. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Jepp, den kom i nightly datert 24. august. Første gang jeg har rootet en mobil. Hvilke fancy ting/apper som krever root bruker dere? Endret 26. august 2013 av 2bb1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 AdFree fra adfree.bigtincan.com blir alltid kjapt lagt inn på mine dingser. Fjerner det meste av reklame fra web og apps. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Har Djuice abonnent og klart å ødelegge simkortet. Så at man kunne få nytt på dagen hvis man går til en av deres forhandlere, gjelder da dette også Telenor butikker? Edit: Hvorfor finner jeg ingen butikker i Oslo sentrum? Finnes det virkelig ingen Telenor butikker her? Endret 27. august 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Tror du kan få nytt Telenor/Djuice-simkort (og sikkert andre) på alle Elkjøp-butikker. Det går iallefall an i på Elkjøp i Bergen. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Tror du kan få nytt Telenor/Djuice-simkort (og sikkert andre) på alle Elkjøp-butikker. Det går iallefall an i på Elkjøp i Bergen. Mot en liten sum... Eller stor sum i noen tilfeller Lenke til kommentar
Karianne76 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg får fremdeles ikke varselblink og ikon fra Facebook når det hender noe på veggen min, eller noen tagger meg. Er det fremdeles feil på appen? Vet ei venninne av meg med ny tlf som ikke har det problemet v Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 De fleste tar vel 200kr for dette. Telenor og andre operatører bruker å være villige til å refundere dette beløpet. Mot en liten sum... Eller stor sum i noen tilfeller Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg får fremdeles ikke varselblink og ikon fra Facebook når det hender noe på veggen min, eller noen tagger meg. Er det fremdeles feil på appen? Vet ei venninne av meg med ny tlf som ikke har det problemet v Start facebook og gå inn på innstillinger. Under "varslingsinnstillinger" kan du velge om du vil ha varsel for vegginnlegg, kommentarer, venneforespørsler osv. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) De fleste tar vel 200kr for dette. Telenor og andre operatører bruker å være villige til å refundere dette beløpet. kostet 200 ja. Refundere, seriøst? Hvem skal jeg kontakte for å få det til da? Tusen takk Endret 28. august 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 kostet 200 ja. Refundere, seriøst? Hvem skal jeg kontakte for å få det til da? Tusen takk ring til Telenors kunderservice og forklar saken Lenke til kommentar
Karianne76 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det har jeg valgt. Nullstilte tlf i går med håp om det skulle fikse seg. Men hjalp ikke. Den facebook meldingslyden man kan velge som meldingslyd fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
Karianne76 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Start facebook og gå inn på innstillinger. Under "varslingsinnstillinger" kan du velge om du vil ha varsel for vegginnlegg, kommentarer, venneforespørsler osv. Det har jeg valgt. Nullstilte tlf i går med håp om det skulle fikse seg. Men hjalp ikke. Den facebook meldingslyden man kan velge som meldingslyd fungerer heller ikke. 0SvarMultisitatRediger Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få telefonen raskere uten å måtte slette alt? Tenker å kjøpe ny tlf om 1 måned så vil helst slippe å installere alle programmer å sette alt opp på nytt. Men nå er telefonen nesten irriterende treg. Snakk om 5 sek hver gang jeg skal åpne noen som helst app. Trykker på hjem knappen, 5 sek med loading før noe kommer frem. osv. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få telefonen raskere uten å måtte slette alt? Tenker å kjøpe ny tlf om 1 måned så vil helst slippe å installere alle programmer å sette alt opp på nytt. Men nå er telefonen nesten irriterende treg. Snakk om 5 sek hver gang jeg skal åpne noen som helst app. Trykker på hjem knappen, 5 sek med loading før noe kommer frem. osv. Fjern all søppel, legg inn en taskmanager, kanskje fast reboot ? har pro versjonen så vet ikke hva som er i free,men verdt ett forsøk Kanskje Clean Master også Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Går det an å stille TLF slik at den til en hver tid bruker det raskeste mobilnettet som er tilgjengelig? merker det er et sammensurium av sendere når jeg er på jobb inne i Tromsø og den driver hele tiden å skifter hvilken teknologi den bruker Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Går det an å stille TLF slik at den til en hver tid bruker det raskeste mobilnettet som er tilgjengelig? merker det er et sammensurium av sendere når jeg er på jobb inne i Tromsø og den driver hele tiden å skifter hvilken teknologi den bruker Den forsøker å gi deg det raskeste/mest stabile nettet til enhver tid, derfor den bytter mellom alle men iallefall: innstillinger-flere innstillinger-mobilnettverk-nettverkmodus-bare wcdma Tror jeg er det du spørr etter? 1 Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Noen som har prøvd 4.3 (cm 10.2)? Vurderer å ta spranget i helgen. Bruker Liquid Smooth 2.9 nå, men utvikleren er fraværende for tiden, så den står ganske søke alle stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå