49neffets Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg har nå blitt satt i kø for en ny oppdateringen av min mobil har den internasjonale versjon. Er det noen her som har instalert oppdateringen? Kan det være 4.2? Er sikkert bare en liten oppdatering av 4.1.2 tipper jeg. edit: jeg tok en snarvei via kies og har nå Build nummer: jz054k.i9300xxemg4 android versjon 4.1.2 Tror det ikke er 4.2. Det er nok bare en liten update eller så er det 4.3 tror jeg. Satt i kø? Snarvei via Kies? Lenke til kommentar
Dannyboy55 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Tror det ikke er 4.2. Det er nok bare en liten update eller så er det 4.3 tror jeg. Satt i kø? Snarvei via Kies? Har oppdatert den jeg. Ikke noen stor oppdatering. Ikke 4.2.2 eller 4.3 Bare en liten oppdatering av 4.1.2 ;-) Finner ikke ut hva som ble nytt. Kan noen hjelpe? Endret 12. august 2013 av Dannyboy55 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hos meg bare spinner søker i hundre år uten noe som skjer, før fikk jeg i det minste opp at jeg ikke kunne oppdatere pga root Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nytt på låseskjermen: Wallpaperen blir ikke lenger nesten hvit selv om den opprinnelig er sort. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Bare jeg som ikke har fått noen "ny" 4.1.2 oppdatering? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvor er det beste stedet man kan få kjøpt minnekort til S3en? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvor er det beste stedet man kan få kjøpt minnekort til S3en? Deal.no Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Klarte å miste min GS3 i bakken, og den vil ikke vekkes til liv. Svar fra forsikringsselskapet idag: Skaden dekkes ikke, da det ikke er forårsaket av plutselig ytre påvirkning. Føljetongen fortsetter. TBC. :-) Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Bare jeg som ikke har fått noen "ny" 4.1.2 oppdatering? Jeg fikk det jeg også. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvordan flytter man gamle apper over til SD-kort? Fikk et nytt SD-kort idag. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvordan flytter man gamle apper over til SD-kort? Fikk et nytt SD-kort idag. Det fungerer ikke foreløbig. Samsung har fjernet muligheten for det og ikke spør meg hvorfor, men Samsung brukerne ønsker den funksjonen tilbake. Så vi for bare se hva som skjer når 4.2.2 kommer eventuelt 4.3. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ganske idiotisk at de har fjernet den da. Hva om de gjør det for å få folk til å kjøpe versjonen med størst internminne? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har du virkelig mere enn 10GB med apps? Jeg føler jeg har alt for mye mange, men har likevel ikke mere enn 3GB brukt av apps, er kanskje mulig at spill og sånt kan ta litt mere plass, er selv ingen "mobil gamer". 1 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen andre her som har merket bedre batteritid etter oppdatering til nyeste versjon? Det er nå snart tre døgn siden jeg ladet den sist og har fortsatt 18% igjen. Tidligere var dette tilfelle etter et og et halvt til to døgn. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen andre her som har merket bedre batteritid etter oppdatering til nyeste versjon? Her er i allefall noen som mener det motsatte. (diskusjonsfeltet under artikkelen) Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hmm begynner å lure, har ennå ikke fått noen oppdatering.. Må man oppdatere via Kies? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Har du virkelig mere enn 10GB med apps? Jeg føler jeg har alt for mye mange, men har likevel ikke mere enn 3GB brukt av apps, er kanskje mulig at spill og sånt kan ta litt mere plass, er selv ingen "mobil gamer". Nei, akkurat nå har jeg brukt 5 GB med apps. Det er to apps som tar 80% av de 5 GB jeg har brukt, og det øker gradvis. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er nok "normalt" at plassen blir oppbrukt.. Svigermor har en S2, denne fikk litt vann over seg, og begynte å klage på lite minne i hytt og pine. Regna med at den hadde blitt skada av vannet, men så sjekka jeg minnet på den, og det var minimalt installert, og hu har generelt hatt lite programmer installert. Prøvde først det ene valget i recovery menyen, det for å formatere cache, og dette så ut til å gjøre susen, meldinga var borte. Helt til jeg sjekka minnet, da kom meldinga tilbake. Men etter en factory reset, da ble den god som ny igjen. Ellers kan jeg jo nevne et lite problem som har dukket opp på min, ofte når jeg skal ringe noen, så trykker jeg bare på "Telefon", dette tar noen sekunder å åpne (vært sånn lenge), er vel oppimot 10 sekunder på det værste, og når denne endelig kommer opp, så begynner jeg å skrive navnet på kontakten jeg skal ringe. Kommer til 3'dje bokstav, og programmet bare lukker seg, uten noen forvarsel.. Det er ikke alltid det skjer, men i perioder skjer det hver gang. Må da åpne "Telefon" igjen, og taste navnet på nytt, og da fungerer det, frem til neste gang. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Fikk lastet ned en oppdatering nylig, men det er klin umulig å installere den. Prøver via Kies, men får beskjed om at jeg må oppdatere Kies før jeg kan oppdatere FW. Kies er nyinstallert direkte fra Samsung.com, og versjonssjekken sier at dette er siste tilgjengelige versjon av Kies... Noen andre som trøbler med dette? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Fikk kjøpt S3 LTE for 2995,- av en irriterende tulling på Elkjøp i dag, etter å ha vurdert den mot Sony Xperia V og LG Nexus 4. Har fått lagt inn CyanogenMod 10.2 (Android 4.3) og alt ser lovende ut! Det eneste som er litt svett er at Telenor struper LTE båndbredden til 10 Mbit/s, som nesten er 3G-hastighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå