Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helvete har narvigerings appen bare forduftet fra telefonen min over natta?!

Den forsvant på min HTC One X også. Den ene gangen jeg skulle bruke den så finner jeg den ikke :(

Om du tenker på Google Maps sin navigasjonsløsning så må du nå inn i hovedapplikasjonen for å bruke navigering. Det er ikke lenger eget ikon til det.

Hvor finner jeg "Hovedapplikasjonen" ?

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Noen som har tips til gode apper? Kan være alt fra å gjøre startskjermen finere, spill eller bare noe nyttig.

Kan godt anbefale noen ting:

Nova Launcher

Smart Launcher (enkel og fin)

SuperGNES

FPSe

Final Fantasy III og IV

Zen Bound 2

SwiftKey

Widget Locker

UCCW

Og sikkert flere jeg ikke kommer på i farten. Må tisse og er femten min unna et do, så litt stresset.

Endret av Slai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal nå gå til innkjøp av en S3, men jeg lurer på et par ting. Hva er egentlig forskjellen på 3G og 4G versjonen? Er den eneste forskjellen at den ene har 3G, mens den andre har 4G? Isåfall, hvorfor er 4G-modellen billigere?

Lenke til kommentar

Skal nå gå til innkjøp av en S3, men jeg lurer på et par ting. Hva er egentlig forskjellen på 3G og 4G versjonen? Er den eneste forskjellen at den ene har 3G, mens den andre har 4G? Isåfall, hvorfor er 4G-modellen billigere?

4G modellen har 2 GB RAM og mangler FM-radio, mens 3G modellen har 1 GB RAM og har FM-radio. Ellers er de identiske. At 4G modellen er billigere er nok litt tilfeldig, den har stort sett vært dyrere enn 3G versjonen. Mulig 3G versjonen er på vei ut.

Lenke til kommentar

4G modellen har 2 GB RAM og mangler FM-radio, mens 3G modellen har 1 GB RAM og har FM-radio. Ellers er de identiske. At 4G modellen er billigere er nok litt tilfeldig, den har stort sett vært dyrere enn 3G versjonen. Mulig 3G versjonen er på vei ut.

Ser ikke for meg at jeg vil få bruk for FM-radio, så da blir det nok innkjøp av 4G-modellen :)

Lenke til kommentar

3G-modellen er sluttsolgt fra Samsung, så om den er dyrere er det fordi de som har den på lager sitter på dyre restlagre og har glemt å sette ned prisen.

Lenke til kommentar

Har nettopp tatt factory reset på S3'en min, og merker nå en rimelig irriterende greie: Hver gang jeg låser opp telefonen fra lock screen, så flytter bakgrunnen seg littegrann når jeg kommer inn til home screen. Altså, har samme bakgrunn både på lock screen og home screen, men som sagt så flytter (eller "resizer") den seg litt når jeg låser opp. Noen som vet hva dette kommer av, evt om det kan fikses? Kan ikke huske at det var slik før reset.

Lenke til kommentar

hei, jeg har nettopp fått en Galaxy S3 av broren min siden han har kjøpt seg en S4, å det er ikke operatør lås på den men allikevel får jeg ikke noe signal eller kontakt med operatør, å hver gang jeg går inn for å velge operatør manuelt får jeg beskjed om å sette inn sim kort selv om det står i telefonen, jeg har snakket med chess å i følge dem er kortet aktivert å skal fungere, jeg lurer på om noen her har hatt samme problem eller vet hvordan jeg kan løse dette...

Lenke til kommentar

hei, jeg har nettopp fått en Galaxy S3 av broren min siden han har kjøpt seg en S4, å det er ikke operatør lås på den men allikevel får jeg ikke noe signal eller kontakt med operatør, å hver gang jeg går inn for å velge operatør manuelt får jeg beskjed om å sette inn sim kort selv om det står i telefonen, jeg har snakket med chess å i følge dem er kortet aktivert å skal fungere, jeg lurer på om noen her har hatt samme problem eller vet hvordan jeg kan løse dette...

Prøv å sette inn simkortet til broren din og se om det virker.

Lenke til kommentar

Har akkurat skaffet meg en S3 (LTE) og er veldig fornøyd med den ihvertfall da den kostet meg bare 2695 kr :)

Men hva syntes folk om at de kanskje skipper 4.2 og gir oss 4.3 i November? Bare rykter foreløbig fordi Samsung har ikke sagt noe om 4.2 eller 4.3 så vidt jeg veit.

Lenke til kommentar

Andre som opplever at dropbox suger mye strøm? sletta kontoen på telefonen og strømforbruket gikk drastisk ned,,snakker da om når den er i dvale(skjerm av)

Står det at det er Dropbox som suger batteri i settings? (Jeg fikk plutselig en del dårligere batteri for noen måneder siden, uten at jeg får noe annet enn "android OS/system" som største forbruker, så er på leting etter den virkelige synderen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...