neeeeii Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noen som vet om et billig deksel som er godt å holde? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 De har noen "grip"-varianter på Clas Ohlson til under 50-lappen. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg la inn Cyanogenmod igår. Fungerte bra, men bankid (mobilid) fungerer ikke. Noen som har en løsning på dette? Gikk tilbake til stock pga at bankid er et must for meg. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noen som vet hvorfor telefonen laster ned mail som er 1mnd og eldre? dette skjer kun av og til men er ganske så irriterende. Lenke til kommentar
sporstol Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvordan skrur jeg på USB-debugging uten å vere innpå telefonen??? Har et problem med telefonen, å for å fikse de må eg ha på USB-debugging.... TRENGE SVAR KJAPT!!! Takk Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Du må gå inn på utvikleralternativer i Innstillinger. http://www.youtube.com/watch?v=EZFsvPwr4S4 Edit: Så ikke at du ikke kunne være inne på telefonen før nå. Kanskje denne kan hjelpe deg? http://forums.androidcentral.com/verizon-galaxy-nexus/193933-usb-debugging-without-screen.html Endret 15. juli 2013 av K_7 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hva er det man "må" gjøre når man får telefonen? Går fra HTC til Samsung nå, har aldri hatt Samsung før så. Tenkte jeg skulle roote, siden jeg ikke klarer TW. Tips til gode roms, og andre ting? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hva er det man "må" gjøre når man får telefonen? Går fra HTC til Samsung nå, har aldri hatt Samsung før så. Tenkte jeg skulle roote, siden jeg ikke klarer TW. Tips til gode roms, og andre ting? Trenger da ikke root for å unngå TW.. går da fint an å installere andre launchere som Apex og Nova. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Eller Smart Launcher. Den er genial! Bruker den sammen med Swapps for hurtigstart av de mest brukte appene. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som vet hvilke ROM hvor ikke bankid forsvinner? Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Telefonen min skrur seg av og på skjermen begynner samsung-logoen å blinke? Hva skal det bety? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Trenger da ikke root for å unngå TW.. går da fint an å installere andre launchere som Apex og Nova. Er klar over det, men ser for meg at prosessene blir mindre, og dermed strømforbruket mindre hvis man bare kjører clean fra bunnen av, istedet for å lempe enda et skin over. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kan noen peke til hvordan jeg legger inn stock android og hvilken ROM jeg trenger? Lenke til kommentar
sporstol Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Du må gå inn på utvikleralternativer i Innstillinger. Edit: Så ikke at du ikke kunne være inne på telefonen før nå. Kanskje denne kan hjelpe deg? http://forums.androi...out-screen.html Du må gå inn på utvikleralternativer i Innstillinger. Edit: Så ikke at du ikke kunne være inne på telefonen før nå. Kanskje denne kan hjelpe deg? http://forums.androi...out-screen.html Nei, kan ikkje fare inn på telefonen.... Men har levert den inn, men må sikkert betale en haug med penger.... fordiii det var et forsjøk på å roote telefonen da det var til en annen telefon rootinga va till så. + eg hadde ikkje tatt på USB-debugging.... Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen som vet hvilke ROM hvor ikke bankid forsvinner? Den skal beholdes på som er Samsung-basert. Viss noen her har erfaring med AOKP/AOSP/CM/PA og at bankid fungerer er jeg VELDIG interessert i å høre om det :-D Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kan noen peke til hvordan jeg legger inn stock android og hvilken ROM jeg trenger? Jeg mente ikke "stock" ser jeg, men hva er beste og nyeste ROM jeg kan legge inn? Og hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Spørsmålet er om du mener original Samsung, eller om du mener custom ROM. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Jeg mente ikke "stock" ser jeg, men hva er beste og nyeste ROM jeg kan legge inn? Og hvor finner jeg den? Kommer flere nye ROM hver eneste uke, hvem som er den beste er det ingen fasit på, custom rom's er som regel satt sammen slik den som lager det vil at en rom skal være, noen liker rom strippa for alt ekstra for å få en kjapp telefon med god batteritid, mens andre vil ha en rom med mye ekstra funksjoner osv ... Så man må egentlig prøve seg litt frem, og finne en rom som man selv liker. Her er en liste over en del rom's som har blitt gitt ut/oppdatert den siste tiden. http://alchemistar.b...i-rom-list.html Antall + på venstre siden gir vel en like pekepinne på hvor populære de forskjellige er, så er det bare lese litt om de forskjellige til man finner en som virker interessant og teste i vei. Når man har byttet rom noen ganger går det rimelig fort og legge inn en ny dersom man ikke liker den eller dersom den har bugs som gjør at enkelte funksjoner man bruker ikke virker. Endret 17. juli 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Flott, takker for det! Det er første gang jeg styrer med dette, har søkt litt og funnet noen how to's, men er usikker på hvilke jeg kan stole på. Kan dere peke på en fin tutorial på hvordan jeg legger inn ROM? Jeg er ute etter en ROM som ikke lagger, og der jeg ikke mister mulighet til å legge inn apper som gir meg mulighet til å få utnyttet all hardware. Tips der? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvorfor i helvete har narvigerings appen bare forduftet fra telefonen min over natta?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå