Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det man "må" gjøre når man får telefonen? Går fra HTC til Samsung nå, har aldri hatt Samsung før så. Tenkte jeg skulle roote, siden jeg ikke klarer TW. Tips til gode roms, og andre ting?

Trenger da ikke root for å unngå TW.. går da fint an å installere andre launchere som Apex og Nova. :)

Lenke til kommentar

Trenger da ikke root for å unngå TW.. går da fint an å installere andre launchere som Apex og Nova. :)

Er klar over det, men ser for meg at prosessene blir mindre, og dermed strømforbruket mindre hvis man bare kjører clean fra bunnen av, istedet for å lempe enda et skin over.

Lenke til kommentar

Du må gå inn på utvikleralternativer i Innstillinger.

Edit: Så ikke at du ikke kunne være inne på telefonen før nå.

Kanskje denne kan hjelpe deg?

http://forums.androi...out-screen.html

Du må gå inn på utvikleralternativer i Innstillinger.

Edit: Så ikke at du ikke kunne være inne på telefonen før nå.

Kanskje denne kan hjelpe deg?

http://forums.androi...out-screen.html

Nei, kan ikkje fare inn på telefonen.... Men har levert den inn, men må sikkert betale en haug med penger.... fordiii det var et forsjøk på å roote telefonen da det var til en annen telefon rootinga va till så. + eg hadde ikkje tatt på USB-debugging....
Lenke til kommentar

Jeg mente ikke "stock" ser jeg, men hva er beste og nyeste ROM jeg kan legge inn? Og hvor finner jeg den?

Kommer flere nye ROM hver eneste uke, hvem som er den beste er det ingen fasit på, custom rom's er som regel satt sammen slik den som lager det vil at en rom skal være, noen liker rom strippa for alt ekstra for å få en kjapp telefon med god batteritid, mens andre vil ha en rom med mye ekstra funksjoner osv ... Så man må egentlig prøve seg litt frem, og finne en rom som man selv liker.

Her er en liste over en del rom's som har blitt gitt ut/oppdatert den siste tiden.

http://alchemistar.b...i-rom-list.html

Antall + på venstre siden gir vel en like pekepinne på hvor populære de forskjellige er, så er det bare lese litt om de forskjellige til man finner en som virker interessant og teste i vei. Når man har byttet rom noen ganger går det rimelig fort og legge inn en ny dersom man ikke liker den eller dersom den har bugs som gjør at enkelte funksjoner man bruker ikke virker.

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Flott, takker for det! Det er første gang jeg styrer med dette, har søkt litt og funnet noen how to's, men er usikker på hvilke jeg kan stole på. Kan dere peke på en fin tutorial på hvordan jeg legger inn ROM?

Jeg er ute etter en ROM som ikke lagger, og der jeg ikke mister mulighet til å legge inn apper som gir meg mulighet til å få utnyttet all hardware. Tips der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...