MrMastodon Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har også sett på Launcher8,tenke jeg skulle prøve den når jeg viss jeg går lei av smart launcher. Bruker den nå med Ubuntu theme, ser bra ut :-D Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Likte bra at de har regelrett kopiert lockscreenen også. Jeg bruker aldri snarveien fra lockscreenen i stock android/touchwiz uansett så fraværet av de plager meg ikke. En annen fin ting er at man slipper å trykke "ok" etter man har skrevet inn koden for å låse opp, akkurat som i WP7/8. Det er dog en funksjon i CM 10.1 som gjør det samme, men det er f.eks ingen funksjon for det i touchwiz noe som var/er utrolig irriterende. Man kan velge å ha ensfarget bakgrunn (eks svart som er default WP) eller bakgrunnsbilde. Bakgrunnen på ikonene kan også være custom, ensfarget eller transaprentet. Følte for litt farger, så da ble det slik Tilsene kan også reidgeres på størrelse og plassering som i WP. Er 16 forskjellige størrelser å velge mellom.. Sveiper man til siden kan man velge om man vil ha en liste over apps nedover som i WP, eller som grid med/uten icon label. De har også kopiert People og Photos widgetene til WP8. Endret 2. juli 2013 av Feh Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det noen som vet hva CSC'n i norge er? eller er det likt over hele fjøla. Tenker da på til 4.2.2 Og hva er csc for noe? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det noen som vet hva CSC'n i norge er? eller er det likt over hele fjøla. Tenker da på til 4.2.2 Og hva er csc for noe? Csc er lokale nettverkstilpasninger. Norge (norden) er nee og Telenor-brandet er ten 2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvilken klokke er det? "Chronus" eller cLock, er "innebygd" i cyanogenmod 10.1. 1 Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Csc er lokale nettverkstilpasninger. Norge (norden) er nee og Telenor-brandet er ten takker takker :-) Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 fortsatt slik at du mister BankId hvis du rooter? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 DnB appen fungerer tilsynelatende, men jeg tror tjenesten er nede akkurat nå. Da jeg åpnet appen fikk jeg bare beskjed om at det ikke var anbefalt å ha den saldotjenesten som ikke krever innlogging i appen dersom telefonen var rootet. Prøvde å logge inn, men den ble bare stående i en loop når den prøver å bekrefte referanseordet og fikk beskjed etter en stund om at tjenesten feilet. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 fortsatt slik at du mister BankId hvis du rooter? BankID fungerte fint med min S3 med root. Fikk en advarsel fra DNB-appen, men fungerte ellers fint. Også testet med Skandiabanken og Ya Bank. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det kan være du mister det hvis du flasher ny rom (sim toolkit som bankid benytter). Lenke til kommentar
senna Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Galaxy s3'en min er rimelig rask og grei, bortsett fra når man skal tilbake til "homescreen". Da er den treg, selv etter at jeg har stoppet og tømt alt jeg kan... Noen tips? Er android 4.2.2 rullet ut til noen ennå? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Disable s voice sin aktivering ved homekey-dobbeltpress? Endret 4. juli 2013 av Slai 1 Lenke til kommentar
eddott Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det kan være du mister det hvis du flasher ny rom (sim toolkit som bankid benytter). Det er mulig. Jeg kjørte med stock rom. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 anbefaler deksler galaxy s3, http://dx-box.com/urban-armor-gear-glxs3-comp-wht-vp-composite-case-with-impact-resistant-bumpers-for-samsung-galaxy-s-iii-s3-white.html http://dx-box.com/speck-candyshell-case-for-samsung-galaxy-s-iii.html http://dx-box.com/incipio-dualpro-hard-shell-case-with-silicone-core-for-samsung-galaxy-s-iii.html Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Har det blitt nevnt noe mer rundt når man kan vente Android 4.2 på telefonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 noen som har oppgradert til en s4 ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 noen som har oppgradert til en s4 ? Er nok mange det, meg inkludert. Ingen grunn til og spare på skattepenga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Er nok mange det, meg inkludert. Ingen grunn til og spare på skattepenga. fornøyd ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Veldig fornøyd. Den føles og oppleves vel omtrent som det var når jeg kjøpte S3, som jeg også var fornøyd med, bare litt mere moderne utgave, som det for så vidt også er. Har ikke hatt noen negative opplevelser så langt, så her er alt fryd og gammen. Bruker du (og er fornøyd med) en Galaxy S3 i dag, vil du nok også bli fornøyd med S4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå