JohnRichard Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Du må vel ha en skjermlås med sikkerhet, altså ikke stryk eller bevegelse. Da kan du velge "umiddelbart" istedenfor 5 sekunder som er standard. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg kom på et irritasjonsmoment til på min S3. Når jeg leser en artikkel eller whatever og skjermen slår seg av etter 30 sekunder, så kan jeg ikke bruke hjem-knappen til å vekke mobilen igjen, for da kommer jeg tilbake til hjem-skjermen. Slå på smart stay, så vil skjermen holde seg aktiv mens du ser på den. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 skrev det for noen sider tilbake: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436118&st=9960&p=20399084entry20399084 ang. strømsparingen så er denne aktivert for wifi i service menyen. Slår seg på igjen på reboot.. ikke strømsparingsmodus for hele telefonen... Siden det gjelder flere nettverk har jeg ikke annet råd en en reset dessverre... Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Tenkte å formatere heile telefonen pga den er blitt så jævlig treig! noen som har gjort det med suksess?? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det er helt uproblematisk. Når du legger til Google-kontoen din, så er det ett valg for om alle apper skal automatisk reinstalleres. Om du vil ha "clean" telefon er det greit å velge bort. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Du må vel ha en skjermlås med sikkerhet, altså ikke stryk eller bevegelse. Da kan du velge "umiddelbart" istedenfor 5 sekunder som er standard. Hmm, ikke bra. Takk for hjelpen iallefall begge to. SmartStay løste problemet, hadde glemt at den funksjonen fantes Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Driver å lurer på om jeg skal kjøpe S3 nå eller om jeg skal vente en mmd til S4 kommer ut. Men er litt usikker på om den kommer til å falle noe nevneverdig i pris når S4 kommer ut? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Driver å lurer på om jeg skal kjøpe S3 nå eller om jeg skal vente en mmd til S4 kommer ut. Men er litt usikker på om den kommer til å falle noe nevneverdig i pris når S4 kommer ut? Er veldig fornøyd med min S3 som jeg kjøpte i Januar.Ville aldri betalt over 3000 for en mobil (S4 ca 5000) Lenke til kommentar
Tensai-Otaku Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Hei, s4 kommer 27 April. Men jeg lurer på bør jeg kjøpe s3 eller vente til s4!! Kan dere gi meg noen kommentarer hva dere syns om s3, deres meninger om hvordan er som mobiltelefon!! Hadde vært fint med svar vurdert å bestille i dag!! Endret 18. april 2013 av TayyabKhalid97 Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 S4 så klart om du har behov for det nyeste,ellers holder S3 i massevis. Har S3,men har bestilt S4 . S3 som jobb mobil,S4 fritid :-) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hva tros om å sette på en vanntett plastlomme rundt telefonen? Tenkte jeg skulle gjøre telefonen helt vanntett sammen med trådløs ladning for moro skyld. Ganske greit å kunne bruke telefonen hvor som helst uansett og ikke bekymre seg om vann, osv. Tenkte da å investere i dette her: http://www.winnergear.com/product/samsung-galaxy-s3/ http://dx.com/p/qi-standard-mc-01-wireless-charger-receiving-module-for-samsung-galaxy-s3-white-179511 Lenke til kommentar
Tensai-Otaku Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) <p>Bestiller om 2 timer, hva syns dere om s3 om dere har eller det hvert å legge til et par tusener får s4? Pleasee help me to decide! Endret 18. april 2013 av TayyabKhalid97 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg mener S4 da S3 bare har 1GB RAM som er alt for lite når Touchwiz har tusen prosesser i bakgrunnen. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fikk nettopp en ny update til Samsung`en. Noen som vet hva som er nytt? Changelog? Lenke til kommentar
Canizz Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hei! Sliter med at når jeg ringer så hører jeg ingen ting, mens mottaker av anrop hører. Må da legge på og ringe på nytt, og da fungerer det. Dette skjer veldig ofte. Telefonen er kun tre måneder gammel. Noen som kjenner til dette problemet? Har prøvd å skru av og på tlf osv. Endret 19. april 2013 av Canizz Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei! Sliter med at når jeg ringer så hører jeg ingen ting, mens mottaker av anrop hører. Må da legge på og ringe på nytt, og da fungerer det. Dette skjer veldig ofte. Telefonen er kun tre måneder gammel. Noen som kjenner til dette problemet? Har prøvd å skru av og på tlf osv. Går på telefon - anropsinnstillinger - ekstra innstillinger - skru av støyreduksjon Er ikke 100% på det men synes å huske noe om at noen hadde det som løsningen Lenke til kommentar
Canizz Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Går på telefon - anropsinnstillinger - ekstra innstillinger - skru av støyreduksjon Er ikke 100% på det men synes å huske noe om at noen hadde det som løsningen Takk for svar! Da skal jeg prøve det.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvorfor må jeg gå i innstillingene på kalenderappen hver gang for å få på ukenr? Utrolig irriterende at den ikke klarer å huske at JA jeg vil ha ukenummer. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvorfor må jeg gå i innstillingene på kalenderappen hver gang for å få på ukenr? Utrolig irriterende at den ikke klarer å huske at JA jeg vil ha ukenummer. S Planner? Fungerer bra i Google kalender (krever at du abonnerer på ukenummer, men tror det er standard). Du kan vel også vise den i S Planner, men ikke sikker. Liker virkelig ikke S Planner. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 <p>Bestiller om 2 timer, hva syns dere om s3 om dere har eller det hvert å legge til et par tusener får s4? Pleasee help me to decide! sikkert for sent, men heeeelt klart s4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå