Bruker-33331 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Er det noen som har patent på egen kamera-knapp på smarttelefon siden ingen nye mobiler har dette? Det finnes jo flere gamle mobiler som hadde dette, noen som får meg til å tro at det eksisterer et patent for det. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Sony pleier å ha det på sine modeller... 1 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Noen som vet om en app som gjør at jeg kan overføre app`er til sd kortet? som fungerer.... Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Fikk nylig en FW update. Ca 10Mb. Har nå versjon XXEMB5 Flere som har fått denne? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg har fått den. Noen som vet hva den gjør? 1 Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Sto at det var stabilitetsforbedringer. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Noen som har fått Google Now til å fungere? Før jo nesten aldri noen kort. Som regel kun ved møter. Endret 16. mars 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
laurell Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Noen som har fått Google Now til å fungere? Før jo nesten aldri noen kort. Som regel kun ved møter. Sett språket på mobilen til engelsk, da får du mange flere kort. Sikkert ikke implementert så mange norskespråkelige kort ennå. En annen ting er at den bruker litt tid på følge med deg på hva du gjør. Legg feks inn på google maps hvor du bor og jobber.. da kalkulerer den hvor lang tid det tar å kjøre hjem fra jobb. Google now var genialt når jeg var på rundreise i Asia.. den fanget opp flybilletter på Gmail og melde fra om flyene var forsinket, hvor langt det var fra hotellet til attraksjoner (som jeg hadde søkt på). 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Synes ikke det var så store forskjeller at det er verdt det. Kanskje ikke hardware messig, men vil si den kommer med flere flott software funksjoner... Fikk nylig en FW update. Ca 10Mb. Har nå versjon XXEMB5 Flere som har fått denne? Fikk oppdateringen i dagtidlig, men har ikke funnet noen forskjeller ennå. Kanskje bedre batteri, for det trengs.... Lenke til kommentar
jorang Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Kanskje ikke hardware messig, men vil si den kommer med flere flott software funksjoner... Fikk oppdateringen i dagtidlig, men har ikke funnet noen forskjeller ennå. Kanskje bedre batteri, for det trengs.... La oss håpe den slutter fryse i tide og utide.... Endret 16. mars 2013 av jorang Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 La oss håpe den slutter fryae i tide og utide.... La oss virkelig håpe det! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Sett språket på mobilen til engelsk, da får du mange flere kort. Sikkert ikke implementert så mange norskespråkelige kort ennå. En annen ting er at den bruker litt tid på følge med deg på hva du gjør. Legg feks inn på google maps hvor du bor og jobber.. da kalkulerer den hvor lang tid det tar å kjøre hjem fra jobb. Google now var genialt når jeg var på rundreise i Asia.. den fanget opp flybilletter på Gmail og melde fra om flyene var forsinket, hvor langt det var fra hotellet til attraksjoner (som jeg hadde søkt på). Hjalp med engelsk språk :-) Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg fikk tilbud på en brukt SG3, men kommer ikke til å opprette noen googlekonto. Noen som kan fortelle meg om den har logg for data og taletid? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Den har i hvert fall for data, men kan ikke huske en "teller" på innkommende/uitgående. Men har komplett samtalelogg da. Selv bruker jeg en app fra min leverandør (Telenor Faktura). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hei! Tenkte å legge inn på en eller annen custom ROM og se om det er mulig å få S3-en enda litt mer snappy Spesielt det å gå inn på Kontakter føler jeg tar alt for lang tid (2-3 sek). Er det noen som har testet noen forskjellige og har erfaringer? Ser at det ligger mange tråder ang. ROMs på XDA, men der er så ufattelig mye informasjon at da blir jeg bare sittende i flere dager. Er det Cynogenmod 10.1 som er tingen? Har lest at det skal være litt dårligere bildekvalitet på kamerabildene på den kontra den originale ROM-en, men er det andre ting? Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Tipper, og håper, at dagens oppdatering fiksa blant annet dette: http://m.dinside.no/912924/stort-sikkerhetshull-i-galaxy-s-iii Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ser strengt tatt ikke problemet så lenge ingen får tak i telefonen min. Og det gjør de ikke. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ser strengt tatt ikke problemet så lenge ingen får tak i telefonen min. Og det gjør de ikke. Da trenger du ikke kode i utganspunktet? Regner med at både du og jeg kan miste og bli frastjelt telefonen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Da trenger man å passe bedre på eiendelene sine. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Jadda.. Visst dere ikke bryr dere om sikkerhet på telefonen, er det greit for meg. Selv har jeg aldri mistet eller blitt frastjelt en telefon - men jeg verdsetter likevel at sikkerhetsfunksjonene som kommer med telefonen fungerer. Antar også at bedriftsmarkedet er enig. Ferdig. Endret 17. mars 2013 av Ein23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå