Steffenv Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Skal ihvertfall aldri kjøpe mobil av telenor igjen. Fy f*** så trege dem er med å godkjenne oppdateringene Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Se den andre siterte posten mjo, men det er jo snakk om fra 4.1.1 til 4.1.2, jeg hadde allerede 4.1.2 før siste update nå. 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 mjo, men det er jo snakk om fra 4.1.1 til 4.1.2, jeg hadde allerede 4.1.2 før siste update nå. Ja riktig...dunno then Lenke til kommentar
Canizz Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Har plutselig dukket opp et problem med telefonen her. Når jeg går på internett dempes lysstyrken med en gang...? Når jeg går ut av nettleseren får jeg riktig lysstyrke et kort øyeblikk før leseren forsvinner. Har prøvd å endre lysstyrke når jeg er på nettet, men tar jeg på den sterkeste lysstyrken der, er det fortsatt mørkere enn det normale lyset jeg har på telefonen. Dette dukket plutselig opp nå og gjelder kun når jeg går på internett. Noen kloke hoder her som har vært borte i problemet og/eller har noen forklaring på dette? Er takknemmelig for hjelp! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Har plutselig dukket opp et problem med telefonen her. Når jeg går på internett dempes lysstyrken med en gang...? Når jeg går ut av nettleseren får jeg riktig lysstyrke et kort øyeblikk før leseren forsvinner. Har prøvd å endre lysstyrke når jeg er på nettet, men tar jeg på den sterkeste lysstyrken der, er det fortsatt mørkere enn det normale lyset jeg har på telefonen. Dette dukket plutselig opp nå og gjelder kun når jeg går på internett. Noen kloke hoder her som har vært borte i problemet og/eller har noen forklaring på dette? Er takknemmelig for hjelp! Har hatt dette i epost og standard browseren, men justerer jeg manuelt så er det lyst...siden jeg bruker dolphin merker jeg ikke mye til det men ja...vært borte i det...forklaring...nei Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Fortsatt ingen 4.1.2 update i Kies på Telenor..jaja. Er jo ingenting feil med telefonen min så, no stress. Endret 9. februar 2013 av Bytex Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Har plutselig dukket opp et problem med telefonen her. Når jeg går på internett dempes lysstyrken med en gang...? Når jeg går ut av nettleseren får jeg riktig lysstyrke et kort øyeblikk før leseren forsvinner. Har prøvd å endre lysstyrke når jeg er på nettet, men tar jeg på den sterkeste lysstyrken der, er det fortsatt mørkere enn det normale lyset jeg har på telefonen. Dette dukket plutselig opp nå og gjelder kun når jeg går på internett. Noen kloke hoder her som har vært borte i problemet og/eller har noen forklaring på dette? Er takknemmelig for hjelp! Instillinger - Strømsparing - Endre bakgrunn (internett). Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Da var min S3 sendt inn til reperasjon. Den begynnte og slå seg av i ett kjør for en uke siden. Jeg tok en resett så virket den fint i en uke før det var fulgt kaos igjen. Prøvde ny reset men når jeg startet opp telefon igjen så hang den seg mens jeg holdt på med første oppstart og konfigurering så da ga jeg opp. ps jeg har lagt inn den aller siste firmwiren og har ikke rotet. Blir spennende og se hva som blir resultatet. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tenkte å legge inn siste nee fw fra sammobile, men på info står det: Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom Dette er vel ikke Nordic?? Noe å bry seg om? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Oky, noen mirror til fila? Klarer ikke å logge inn på sammobile av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Canizz Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Instillinger - Strømsparing - Endre bakgrunn (internett). JohnRichard, dette fungerte! Tusen takk skal du ha!! Skjønner ikke hvordan dette plutselig har kommet på, men samme det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Oky, noen mirror til fila? Klarer ikke å logge inn på sammobile av en eller annen grunn http://www.hotfile.com/dl/192509116/05d52c8/I9300XXEMA2_I9300NEEEMA1_NEE.zip.html Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) La inn siste firmware OTA. Kom med en ekstra app "Play Musikk". Endret 9. februar 2013 av chevyz28 Lenke til kommentar
Lonto Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Skal ihvertfall aldri kjøpe mobil av telenor igjen. Fy f*** så trege dem er med å godkjenne oppdateringene Signerer den. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hele problemet ligger hos Samsung, HTC osv. At de ikke bare kan kjøre stock og la Google oppdatere dem. Da hadde vi hatt 4.2.1 i tillegg til et mye penere og bedre grensesnitt, for å ikke nevne stabilt. Touchwiz er det verste som har skjedd Android. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Fortsatt ingen 4.1.2 update i Kies på Telenor..jaja. Er jo ingenting feil med telefonen min så, no stress. irriterende samboeren min har nettopp kjøpt med djuce abn, og hun har fått 4.1.2, så her sitter jeg med Telenor mobil med 4.1.1 Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva er egentlig nytt med siste oppdatering? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Fikser en alvorlig feil som fikk telefonen til å krasje (NAND). 1 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 irriterende samboeren min har nettopp kjøpt med djuce abn, og hun har fått 4.1.2, så her sitter jeg med Telenor mobil med 4.1.1 Jeg kjøpte min fra telenor.no med abonnement i juni og har NEE og hatt 4.1.2 siden desember ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå