Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vanskelig å finne noen offisiell changelog. Jeg leste at en av oppgraderingene fra 4.1.1 til 4.1.2 hadde over 10.000 endringer, så det er definitivt ikke bare snakk om noen få endringer pr oppgradering! Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Noen som har oppgradert med Nordic imaget som kom på Samfirmware.com i går? Lenke til kommentar
4arm Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Noen som har oppgradert med Nordic imaget som kom på Samfirmware.com i går? Ja, fungerer utmerket. 1 Lenke til kommentar
Reffotsirk Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 er ikke til store hjelpen...men har ikke opplevd noe slikt...har brukt telefonen på to routere hjemme daglig (ene ruteren klarer ikke å dekke huset ordentlig) og en til her i hybelen...har selv en gammel galaxy 7 tab og den har heller ikke hatt dette problemet kjapt søk ga meg svaret at det muligens kan være at kanalen du benytter på routeren er problemet, forsøkt å bytte den ? fra kilden: Tror jeg fant ut av det. Var innom Elkjøp for å hente mobilen, og spurte i skranken, som kunne fortelle at problemet kunne være selve ruteren. Dette er så klart en eldre ruter som muligens ikke er lagd for å dele trafikk til så stort antall enheter, i tillegg til at nettverksenheten i nyere bærbare enheter (mobiler og nettbrett) "ikke fungerer på samme måte som i laptoper" var forklaringen jeg fikk. Forslaget var å prøve med en nyere ruter for å se om det kunne hjelpe. Må uansett gå til innkjøp av en ruter i løpet av året, så kan kjøpe ett nå snart, så får vi se hva som skjer. Ruteren må visstnok byttes ut like ofte som annet elektronisk utstyr (som laptoper/pcer osv, 3-5 år...) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Noen som har opplevd at telefonen "lagger" og bruker veldig lang tid til å komme til seg selv etter at man har trykket home-knappen? Side-linjen (de hvite prikkene nederste i skjermen) dukker opp først og deretter kommer appene og widgetene en etter en med noen millisekunders mellomrom. Lenke til kommentar
L_Skywalker Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Noen som har oppgradert med Nordic imaget som kom på Samfirmware.com i går? Standard FW tar du vel med Samsung KIES eller FOTA? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har akkurat dette problemet (men jeg er ikke rootet), og fiksen i den siste editen hans fungerer også.. Men som han sier innfører det jo bare et nytt irritasjonsmoment. Noen som har en annen løsning? Link under, er på mobil og får ikke til å linkifisere ord herfra. http://www.forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s-iii/231670-home-button-behavior-w-jb-no-lock-screen.html Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tror jeg fant ut av det. Var innom Elkjøp for å hente mobilen, og spurte i skranken, som kunne fortelle at problemet kunne være selve ruteren. Dette er så klart en eldre ruter som muligens ikke er lagd for å dele trafikk til så stort antall enheter, i tillegg til at nettverksenheten i nyere bærbare enheter (mobiler og nettbrett) "ikke fungerer på samme måte som i laptoper" var forklaringen jeg fikk. Forslaget var å prøve med en nyere ruter for å se om det kunne hjelpe. Må uansett gå til innkjøp av en ruter i løpet av året, så kan kjøpe ett nå snart, så får vi se hva som skjer. Ruteren må visstnok byttes ut like ofte som annet elektronisk utstyr (som laptoper/pcer osv, 3-5 år...) Jøss...sier du at elkjøp råder deg til å kjøpe en ny router fra dem altså ? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Tror S3-en min nettop ødela et sdkort... Den prøver hele tiden å mounte det og finner ikke filene. Endret 6. februar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Reffotsirk Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jøss...sier du at elkjøp råder deg til å kjøpe en ny router fra dem altså ? Hahaha, de rådet meg til å kjøpe en ny ruter i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det skjønne jeg godt når du har hatt den i 3-5 år, hadde selv problemer med en bærbar PC pga ruteren ikke støttet N. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen med erfaring fra Camera og Videoteknikk her (camera.no)?) Min kjære klarte å knuse glasset på sin S3 i dag.. Eller andre forslag til hvor slikt kan gjøres godt og billig? Vi bor i Oslo! Takker så meget! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Foto Video i Møllergata skifter glass for ~700kr De bruker kun et par timer på jobben. http://www.fotovideo.no/WebPages/Article.aspx?WebSiteMapNodeID=1007015&AreaUniqueName=StartSideIndre&WebPubFieldID=643&WebPubElementID=1808 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Takker for svar! Tror vi faktisk snakker om samme sted/butikk: http://camera.no/no/artikler/avdeling-oslo-flytter/ 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har stått i kø for OTA i to døgn snart. Virker som at mange er hypp på å sikre telefonen mot havari av NAND. Lenke til kommentar
L_Skywalker Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har stått i kø for OTA i to døgn snart. Virker som at mange er hypp på å sikre telefonen mot havari av NAND. Hvorfor vente på FOTA når du kan oppdatere umiddelbart med KIES? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) når jeg prøver å oppdatere mobilen, står det at mobilen ikke kan initialiseres edit: oppdatering lastes ned via kies nå Endret 6. februar 2013 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Noen som har opplevd at telefonen plutselig begynner å spise mb over mobil som smågodt? Sjekket telefonen når jeg våknet i går, og den hadde spist 450 mb på to timer. Når jeg sjekket hva som hadde spist dette stod det bare Android OS... Har oppdatert til siste versjon. Anyone? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvorfor vente på FOTA når du kan oppdatere umiddelbart med KIES? Fordi jeg liker at alt skjer trådløst mot mobilen. Har trådløs lading og vil også bruke (F)OTA for å frigjøre meg helt fra USB-kabler. Om man må vente en dag eller tre betyr egentlig ikke all verden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå