technicality Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kan jo bare trykke volum ned:)http://goo.im/devs/ibotpeaches/miuiandroid/releases/3.1.25/miuiandroid_m0_jb-3.1.25.zip her direkte link til s3:)og her er link til gapps du må flashe den etter du har instalert miui. http://d-h.st/JTW Uhm... Nei... Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Uhm... Nei... en av to sorry:P Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Men bruker jeg denne, http://forum.xda-dev...d.php?t=1703488 Så kan jeg vel installere drivere, roote, ta backup av stock ROM og deretter legge SuperNexus filen med gapps på sdkortet og flashe? Jeg kan vel da bruke alternativ 6: Android 4.1.2 JZO54K? Sånn gjorde jeg hvert fall på min Optimus 2X ... Endret 29. januar 2013 av VistaX Lenke til kommentar
Canizz Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei! Håper det er noen kloke hoder der ute som kan hjelpe... Har hatt min S3 i litt over en uke. I dag, når jeg kom hjem fra jobb, oppdager jeg at Accuweather er borte fra startskjermen min... Kan jeg ha fått slettet den når jeg har snakket i tlf med øret eller noe?? Har leita og leita, men finner ikke noen plass på telefonen hvor jeg får hentet den opp igjen. Var ganske fornøyd med den, så lutt surt at den forsvant. Noen som vet om den ligger på telefonen ett sted? Eller om jeg får hentet den tilbake på noen måte? Håper på svar Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei! Håper det er noen kloke hoder der ute som kan hjelpe... Har hatt min S3 i litt over en uke. I dag, når jeg kom hjem fra jobb, oppdager jeg at Accuweather er borte fra startskjermen min... Kan jeg ha fått slettet den når jeg har snakket i tlf med øret eller noe?? Har leita og leita, men finner ikke noen plass på telefonen hvor jeg får hentet den opp igjen. Var ganske fornøyd med den, så lutt surt at den forsvant. Noen som vet om den ligger på telefonen ett sted? Eller om jeg får hentet den tilbake på noen måte? Håper på svar Klikk på alle programmer nederste til høyre, velg widgeter øverst og gå en til venstre. Der ligger den og heter vær ... Lenke til kommentar
Canizz Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Klikk på alle programmer nederste til høyre, velg widgeter øverst og gå en til venstre. Der ligger den og heter vær ... Du snakker... Der var den! Tusen hjertelig takk for kjapt og bra svar, VistaX!! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Skulle legge inn offisiell firmware på en S3 nå, alt ser fint ut i Odin, ferdig flasha, men når tlf starter opp står det bare Samsung uten at det skjer noe.. Hva har skjedd? Edit: Fikk fiksa det, hjalp å ta en wipe all data i recovery menyen. Endret 29. januar 2013 av Glenn Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva er siste firmware til S3 "unbranded" i norge ? Jeg har 4.1.2 I9300XXELL4 , er det siste ? Har ikke fått noe nytt i Kies som skulle fikse "sudden death".. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er det noen ROMs dere som har prøvd ut litt forskjellig anbefaler? Begynner å bli litt lei av TouchWiz. Det hadde vært flott med noen linker til bilder, eventuelt videoer. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva er siste firmware til S3 "unbranded" i norge ? Jeg har 4.1.2 I9300XXELL4 , er det siste ? Har ikke fått noe nytt i Kies som skulle fikse "sudden death".. Dette er den siste ja. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Er det noen ROMs dere som har prøvd ut litt forskjellig anbefaler? Begynner å bli litt lei av TouchWiz. Det hadde vært flott med noen linker til bilder, eventuelt videoer. Jeg tenkte jeg skulle prøve litt forskjellige ROM's, men jeg var så fornøyd med det første at jeg bruker det forsatt:) FoxHound 1.9 med Nova Launcher, orginal JB lockscreen og Wizz Widgets kalender: Endret 30. januar 2013 av KingCharming 1 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei. Min galaxy har blitt treigere siden der var ny i sommer. Tar 2 sek fra eg trykker på program til dei åpnes. Lurer på om andre har samme problem? Har også merket at når eg sitter føreks på Youtube ved Wi-Fi bruk går det laaang tid å laste videoene, har veldig bra hastighet på nettet. Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
Tigergutt_ Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har kjøpt SanDisk Ultra 64 GB microSDXC til min S3. Men får bare fram at det er 27gb eller noe på dem. Noen som vet hvordan jeg får gjort resten av plassen tilgjengelig. Formateringen ? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kan jeg bruke denne guiden til å installere CWM via Odin v.3.07? http://rootgalaxys3iii.com/galaxy-s3-cwm-clockworkmod-recovery/ Tenker da å ta backup av stock rom og deretter flashe SuperNexus (som er root). Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 S3'en min døde idag, våknet opp og identikasjonslyset lyste men skjermen ville ikke på, tok ut batteriet og prøvde og starte den på nytt uten hell, den er rootet og fikk jo såklart ikke unroota den, er sendt inn på service, håper den går gjennom. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Noen flere som har kjøpt S3 flip cover, kjøpte et med telefonen og etter 1 mnd var den helt ubrukelig, den tynne gummilisten rundt kanten var løsnet over alt osv osv. Kjøpte en ny en og nå 3 uker senere begynner det samme og skje, listen løsner etter 1-2 uker og går etter hvert mer og mer bort, etter det er det bare et spm om tid før den ser helt crap ut. Flere som har samme erfaringene? Er hvit cover om det har noe og si Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Sluttet å bruke flip coveret etter noen veker, var berre i vegen synest eg. Kjøp deg heller vanlig bakside deksel. Sjå innpå ebay :-) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Noen flere som har kjøpt S3 flip cover, kjøpte et med telefonen og etter 1 mnd var den helt ubrukelig, den tynne gummilisten rundt kanten var løsnet over alt osv osv. Kjøpte en ny en og nå 3 uker senere begynner det samme og skje, listen løsner etter 1-2 uker og går etter hvert mer og mer bort, etter det er det bare et spm om tid før den ser helt crap ut. Flere som har samme erfaringene? Er hvit cover om det har noe og si Har et sort et i fra Case-mate. Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i ditt problem. Har hatt det i litt over en måned nå, og er så godt som nytt. Om man synes det er i veien eller ikke er vel bare vane- og smakssak. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg synes det er utrolig kjekt, og beskytter skjermen greit mot riper i lomma osv, men som sagt den gummilisten faller av etter en god mnd og så følger filten med kort tid etterpå. Snakker om det orginale fra Samsung. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg synes det er utrolig kjekt, og beskytter skjermen greit mot riper i lomma osv, men som sagt den gummilisten faller av etter en god mnd og så følger filten med kort tid etterpå. Snakker om det orginale fra Samsung. Gummilisten som går rundt "flappen" som dekker skjermen? Har hørt at det har skjedd før ved vanlig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå