Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Fikk mobilen min i går. Lekt masse med den, men klart å drite meg ut! Jeg har alltid brukt mønster for å låse opp mobilen, men tenkte jeg skulle prøve pin kode i stede. Tastet koden 2 ganger og fikk godkjent. Også skulle jeg teste.

 

FEIL KODE! FAEN!!! :wallbash:

 

Brukte meldingstastaturet når jeg skrev koden så tallene står jo ganske tett i sammen. Kan være at jeg tastet feil 2 ganger uten at jeg fikk det med meg. Gjorde det ganske fort. Hva faen gjør jeg nå. Klikker snart på den helvettes fitte mobilen! Prøvd mye forskjellige koder som er i nærheten av de jeg mente jeg trykket på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å spekulere i om jeg skal lete etter minnekort med støtte for 128 gb, er disse å oppdrive? Det er jo bare formateringa jeg må passe på? Dog, 50 gb dropbox + 64 gb + 16 gb må jo holde i massevis...

Ja sikkert nok, men man kan ikke alltid "stole" på Dropbox, og det blir fort dyrt om man skal se film ifra Dropbox....

Så jeg har og tenkt den tanken på 128Gb minnekort. Siden jeg ikke vil få tak på SGS3 med 32/64Gb intern minne.

Har i dag SGS2 med 16 + 64Gb, og har vel ca 10Gb igjen på minnekortet, og mobilen rimelig full.

Fikk mobilen min i går. Lekt masse med den, men klart å drite meg ut! Jeg har alltid brukt mønster for å låse opp mobilen, men tenkte jeg skulle prøve pin kode i stede. Tastet koden 2 ganger og fikk godkjent. Også skulle jeg teste.

 

FEIL KODE! FAEN!!! :wallbash:

 

Brukte meldingstastaturet når jeg skrev koden så tallene står jo ganske tett i sammen. Kan være at jeg tastet feil 2 ganger uten at jeg fikk det med meg. Gjorde det ganske fort. Hva faen gjør jeg nå. Klikker snart på den helvettes fitte mobilen! Prøvd mye forskjellige koder som er i nærheten av de jeg mente jeg trykket på.

Hvilken kode? SIM kort koden? Da har du jo PUK koden. Bruke den da....

 

EDIT

Leste innlegget en gang til. Ser det er koden på mobilen ja....

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Lest flere steder at om man tar feil kode mange ganger så får man opp "forgot pattern" knapp hvor man kan få den på gmail. Tastet feil 30 ganger nå uten at den knappen kommer......

 

Forgot-Pattern.jpg

 

Faen ass. Hatt mobilen i et halvt døgn og nå får jeg faen ikke brukt den :( KRISE!

Lenke til kommentar

Beklager for mitt vokabular, men når ting som det her skjer så har jeg en tendens til å bli mildt sagt forbanna. Har ikke sagt det er noe feil med mobilen. Det er bare at jeg har klart å taste feil 2 ganger og hva gjør man da?

 

Har gledet meg såååå lenge til denne mobilen og etter en halv dag er den ubrukelig. Hadde ikke du vært litt sur? Er jo seff mest forbanna på meg selv :(

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Lest flere steder at om man tar feil kode mange ganger så får man opp "forgot pattern" knapp hvor man kan få den på gmail. Tastet feil 30 ganger nå uten at den knappen kommer......

 

Forgot-Pattern.jpg

 

Faen ass. Hatt mobilen i et halvt døgn og nå får jeg faen ikke brukt den :( KRISE!

 

Hva med å trykke på "Forgot pattern?", logge inn med Google-ID'en du brukte når du slo på telefonen første gang og så vente på mail? Evt må du ta en hard reset av telefonen.. Les mer her:

Lenke til kommentar

Rivjernet, det er vist ikke mulig på ICS tror jeg. Prøvd 30 ganger uten at det kommer en "forgot pattern" kanpp

 

Når telefonen er av: "Press and hold volume up + home button + power"

 

Dette vil gi deg en recovery meny, eventuelt ta deg rett til factory reset. Alt på telefonen blir slettet, men det er vel tross alt bedre enn å ikke få brukt den.

 

Har ikke testet det, så kan ikke gå god for at det fungerer.

 

Kilde: http://www.hard-rese...hard-reset.html

 

Tuuuuuusen takk!! Det funka det! Mister alt av apps osv, men som sagt har jo hatt mobilen under 1 dag så ikke så krise det :D

 

Men skummelt at det er så lett :S Mener jeg har lest om en eller annen anti-theft app som skal overleve hard reset eller må man roote osv for å klare det?

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Og vist man har Dropbox fra før da?

Og har allerede gjort dette? Må man gjøre det på ny da? Må man ha nytt bruker navn og da?

 

Og hva med brukere dom du har allerede knyttet til kontoen din da?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Det funka det! Mister alt av apps osv

De installerte appsene forsvinner fra telefonen, men ikke fra listen. Så når du går inn på Play igjen, da er det kjapt gjort å installere disse programmene igjen.

 

Og vist man har Dropbox fra før da?

Jeg har Dropbox fra før av, så da fikk jeg ikke 50 GB ekstra, men heller 48 GB ekstra, slik at totalen ble 50.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

For de av oss som venter på Netcom:

 

10:22:41 Kristian Men jeg tolker dette som at dere ikke har fått inn noen blå S3 foreløpig? :)

10:24:14 Bengt Nei, vi har såvidt jeg vet ikke fått inn noen som helst, verken blå eller hvit. Forventet levering var i slutten av mai, men Samsung har vel ikke hatt kapasitet til å dekke etterspørselen overalt

 

Netcom/Moobi er amatører, de sier forskjellig alle sammen. Min og et par andre her innes hvite (ihvertfall min var hvit) ble sendt igår, vi bestilte 10-11. mai. Den har dog ikke rørt seg fra Oslo på et helt døgn, normalt ville den vært her alt :(

Lenke til kommentar

For de av oss som venter på Netcom:

 

10:22:41 Kristian Men jeg tolker dette som at dere ikke har fått inn noen blå S3 foreløpig? :)

10:24:14 Bengt Nei, vi har såvidt jeg vet ikke fått inn noen som helst, verken blå eller hvit. Forventet levering var i slutten av mai, men Samsung har vel ikke hatt kapasitet til å dekke etterspørselen overalt

 

Netcom/Moobi er amatører, de sier forskjellig alle sammen. Min og et par andre her innes hvite (ihvertfall min var hvit) ble sendt igår, vi bestilte 10-11. mai. Den har dog ikke rørt seg fra Oslo på et helt døgn, normalt ville den vært her alt :(

Hei!

Det ble dessverre såpass stor pågang på de telefonene at du ikke kom med i første utsending. Vi vil derimot sende ut din bestilling så fort vi får inn flere telefoner fra Samsung. For mer informasjon rundt forhåndsbestillingen av denne telefonen, ta kontakt med nettbutikken på 81560000 så får du svar på det du lurer på der.

 

Mvh,

NetCom kundeservice

 

Jeg er så lei, men nå ser det ut som at jeg får en av de 6 plassene jg har forhåndsbestillt og det er ikke fra NetCom/Moobi, Som hadde det samme tullet med Desire HD......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...