asjstian Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei, jeg lurer på om det er flere som har samme problem, når jeg åpner mapper på s3 og tab'en min så er det en stemme som snakker, sier noe slik open your pen eller noe slikt. Irriterende lyd som er der, er det noen som vet hvor jeg kan fjerne denne? Finner ikke noe under skjerm eller lyd innstillinger. Takk for god hjelp ellers Geir Har. Også dette problemet Hei, jeg lurer på om det er flere som har samme problem, når jeg åpner mapper på s3 og tab'en min så er det en stemme som snakker, sier noe slik open your pen eller noe slikt. Irriterende lyd som er der, er det noen som vet hvor jeg kan fjerne denne? Finner ikke noe under skjerm eller lyd innstillinger. Takk for god hjelp ellers Geir Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Er bilmodus/car mode på? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Prøv å skru av Google og Samsung sin Text to Speech Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Er sikkert "Led Flow lite". Jeg har hatt mapper på startskjerm fra dag 1 og uansett hva jeg har tuklet med av innstillinger har telefonen aldri snakket av seg selv utenom når jeg hadde denne appen installert. Lenke til kommentar
haugly Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Er bilmodus/car mode på? Nei, den står ikke på Lenke til kommentar
haugly Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Prøv å skru av Google og Samsung sin Text to Speech Den har jeg slått av, fremdeles lyd Er sikkert "Led Flow lite". Jeg har hatt mapper på startskjerm fra dag 1 og uansett hva jeg har tuklet med av innstillinger har telefonen aldri snakket av seg selv utenom når jeg hadde denne appen installert. Den appen har jeg ikke Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sjekk settings -> accessibility, se om det står noe under "services". Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Den tror jeg ikke løser HDMI. Tipper illustrasjonen viser USB til Smart TV http://www.ebay.com/itm/KiDiGi-HDMI-Desktop-Dock-USB-Charging-HDTV-Cradle-Samsung-Galaxy-S3-i9300-Black-/150947041519?pt=PDA_Accessories&hash=item23252510ef Litt bedre bilder, viser hdmi ut der.. :-) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.ebay.com/...=item23252510ef Litt bedre bilder, viser hdmi ut der.. :-) Funker den på alle HDTV'er eller? Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det er kommet en flip sak på venstre side av skjermen som inneholder snarveier når man drar i den. Noen som vet hvordan man får fjernet denne irriterende saken? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.ebay.com/itm/KiDiGi-HDMI-Desktop-Dock-USB-Charging-HDTV-Cradle-Samsung-Galaxy-S3-i9300-Black-/150947041519?pt=PDA_Accessories&hash=item23252510ef Litt bedre bilder, viser hdmi ut der.. :-) Da ble den plutselig veldig interessant ja :-) Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det er kommet en flip sak på venstre side av skjermen som inneholder snarveier når man drar i den. Noen som vet hvordan man får fjernet denne irriterende saken? Hold inne tilbakeknappen. Gjør det samme for å få den tilbake. Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei, jeg lurer på om det er flere som har samme problem, når jeg åpner mapper på s3 og tab'en min så er det en stemme som snakker, sier noe slik open your pen eller noe slikt. Irriterende lyd som er der, er det noen som vet hvor jeg kan fjerne denne? Finner ikke noe under skjerm eller lyd innstillinger. Takk for god hjelp ellers Geir Fant fix.. http://www.productigeeky.com/faq#1 1 Lenke til kommentar
natolars Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei. Jeg var en av de uheldige som opplevde at S3'en "døde" uten noe forvarsel. Det kom raskt frem at dette muligens skjedde på grunn av en feil på hovedkortet. Dette viste seg å være tilfelle i mitt tilfelle. Etter å ha vært uten S3 i en mnd (har kjøpt Xperia V i mellomtiden). Delta har satt inn et splitter nytt hovedkort og tlf fungerer igjen. Nå planlegger jeg å selge S3'en. Den er brukt i 5 mnd, har ikke en eneste ripe, nytt hovedkort og 1 og 1/2 år igjen av garantien. Hvor mye kan jeg forvente å få for den? Lenke til kommentar
Rago Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg har ødelagt noen slike minnekort ved å ta de ut og sette de inn med telefon påslått. Dette har skjedd med noen andre telefoner riktignok. Nå har jeg lært å ta ut batteriet før jeg rører kortene :-) Tror nok kortet er korrupt og ødelagt når du ikke ser det i PC lengre. Mulig det finnes programvare som kan kjøre lavnivå-formatering, men jeg har ikke vært borti slikt for SD. Da funker minnekortet igjen. Plutselig var alt som før og alle data er uskadd. Har ikke gjort noe spesielt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er kommet en flip sak på venstre side av skjermen som inneholder snarveier når man drar i den. Noen som vet hvordan man får fjernet denne irriterende saken? Instillinger, skjerm og huk av flere vinduer. Lenke til kommentar
haugly Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Fant fix.. http://www.productigeeky.com/faq#1 Takk, dette fungerte Geir 1 Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hold inne tilbakeknappen. Gjør det samme for å få den tilbake. Takk, det fungerte! Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Noen adre som er plaget av at skjermen blinker svart på venstre side når dere går ut av ett program?? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Par ting: Kan man skifte meldingstone til en man har lastet ned? Kan man ha på engelsk språk, men likevel ha norsk tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå