Punainen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Joda, ser jo den, men at de skal ha tilgang til å ringe og sende SMS uten å gi beskjed liker jeg ikke. Er det ikke sånn at man kan få tilbake pengene om man angrer innen 15 minutter? Vet noen hvordan man går frem for å gjøre det? Ser ikke hvorfor det har noe si om den skumle appen finnes i Play Store eller ikke, har vel vært noen tilfeller av trojanere i Google's Play Store eller? Edit: "REROUTE OUTGOING CALLS Allows the app to process outgoing calls and change the number to be dialed. This permission allows the app to monitor, redirect, or prevent outgoing calls." Endret 7. januar 2013 av Punainen Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Den kommer jo ikke til å ringe å sende sms uten at du har bedt den om å gjøre det, om det ikke er hensikten med appen da Er det kjøp i playstore du snakker om å angre? Det har jo vært trojanere der, men det er svært lett å unngå dem. Ser alltid på hvor mange downloads den har, kommentarer og hvor bra rating appen har fått før jeg installerer. Ser for meg at det er litt små noobs som installerer en app som ingen andre har lastet ned eller gitt positive kommentarer til. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Det er angre på kjøp gjort i Play storen jeg snakker om ja. "Den kommer jo ikke til å ringe å sende sms uten at du har bedt den om å gjøre det, om det ikke er hensikten med appen da" Med mindre det er en trojaner . Edit: Har funnet ut hvordan man får refund på kjøpte apps. Endret 8. januar 2013 av Punainen Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Latterlig komplisert den der Tasker appen, i hvert fall for noen som ikke kan programmere (tenker jeg). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Finnes det en app der jeg kan starte flere alarmer med ett trykk (alarm klokken 20:00, 20:30, 21:00 osv)? Er avhengig av å ha flere alarmer aktivert når jeg er på jobb, er tungvindt å stille de inn manuelt. På forhånd takk . Hva med å bruke NFC-tags? https://play.google....cactionlauncher Du kan bruke denne til å sette multiple alarmer bare ved å holde telefonen ved tagen. Endret 8. januar 2013 av Jan Skrotnes 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 En gøy artikkel om hvordan vi kan bruke telefonen til noe litt mer nyttig Your Android Phone Could Help Scientists Predict Your Weather Lenke til kommentar
jorang Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Mange rare prob med min SIII i det siste. Nå sliter jeg med å synkroniser kalendereventer over til S Planner. Fungerer ikke med Google Cal heller. Selv om jeg har krysset av at absolutt alle kalendere skal synces så kommer ikke alt over på mobilen. Flere som har vært borti dette....? Hvordan kan det fikses uten hard reset? (Tok hard reset for et par uker siden så jeg vil gjerne slippe det igjen nå) Endret 8. januar 2013 av jorang Lenke til kommentar
jorang Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Får feilmelding om "problemer med synkroniseringen". Aner ikke hva dette stammer fra fordi eposter og kontakter syncer fint. S Planner går også i heng veldig lett - faktisk flere ganger mens jeg har holdt på å "tukle" med dette nå.... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Skrur jeg av skjermen idag så er det ett eller annet som nekter å la meg skru den på... Den reagerer ikke av og til... Hvordan jeg vet at det er en app er, tror jeg fordi hjem-knappen fungerer av og til.... Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan få tak i hvilken app det kan være? Oppdaterte noen apper idag noen som vet hvor jeg kan få opp en datert liste eller noe? Pleide å være det i android market... Men får bare opp en alfabetisk liste Endret 8. januar 2013 av technicality Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Husker at flere hadde problem med at SMS Innboks ikonet viste at man hadde uleste meldinger/sms - også når alle var lest. Nå har også jeg fått dette problemet; har slettet alle meldinger i innboksen, men fortsatt varsler den om 2 uleste på selve ikonet.... Finnes en en måte å 'fikse' dette på? Vet ikke riktig hva som er relevant info her, men jeg har: - JB v 4.1.2 - Grunnbåndsversjon I9300XXELL4 - Build JZO54KI9300XXELL4 Hvor fikk du den weather widgeten fra? Lastet ned accuweather men får bare en 4x1 og 4x2 widget.. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvor fikk du den weather widgeten fra? Lastet ned accuweather men får bare en 4x1 og 4x2 widget.. "Weather widgets Yr.no" på Play ;-) Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Telefonen skal etter det jeg leser kunne spille av video og ut via HDMI til tv: er det noen som har forsøkt dette og kan gi litt tilbakemelding på hvordan det fungerer? Er det en spesiell mini HDMI man trenger? Takker for svar :-) Telefonen skal etter det jeg leser kunne spille av video og ut via HDMI til tv: er det noen som har forsøkt dette og kan gi litt tilbakemelding på hvordan det fungerer? Er det en spesiell mini HDMI man trenger? Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 har en slik selv http://i.ebayimg.com/t/Samsung-Galaxy-s3-HDMI-Adapter-/00/s/NTAwWDUwMA==/$T2eC16R,!)8E9s4l7bdcBQErhyH67!~~60_35.JPG funker ikke perfekt da lyden noen ganger er dårlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Linken din er fullstendig borked. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Linken din er fullstendig borked. Here you go http://tinyurl.com/9wprcbv 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Bedre å linke til noe annet enn et bilde :-) http://www.ebay.com/...=item5d35a37955 Forøvrig er Miracast på full fart ut i mediespillere, TV etc. Dette er trådløs overføring fra f.eks SGS3 direkte til disse boksene for visning på TV. Da vil man se det samme på TV som på SGS3. NB: Miracastadapteret som jeg linket til er et "pre compliant device" dvs at det ikke er 100% sikkert at den vil støtte den endelige standarden... Endret 9. januar 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg sitter å lurer på en denne telefonen.. Jeg kjøpte meg S2 i mars i fjor som var låst til Netcom, når jeg fikk den så satte jeg i ventelokortet mitt og det funket uten at jeg måtte gjøre noe mer, så den var ikke låst at all.. Har lest flere som har opplevd dette. Spørsmålet mitt er, kan jeg være så heldig å oppleve det samme med S3? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg sitter å lurer på en denne telefonen.. Jeg kjøpte meg S2 i mars i fjor som var låst til Netcom, når jeg fikk den så satte jeg i ventelokortet mitt og det funket uten at jeg måtte gjøre noe mer, så den var ikke låst at all.. Har lest flere som har opplevd dette. Spørsmålet mitt er, kan jeg være så heldig å oppleve det samme med S3? Så heldig vil du være denne gangen også. S3 er ikke låst til noen opperatører i Norge. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Sweet! Da blir det Galaxy 3 i februar! Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Latterlig komplisert den der Tasker appen, i hvert fall for noen som ikke kan programmere (tenker jeg). Begynner å få roen på den nå, har fått satt den opp slik at den automatisk slår av WiFi, setter mobilen på lydløs, og vibrerer om jeg har en ulest melding, samt de alarmene jeg snakket om. Hva med å bruke NFC-tags? https://play.google....cactionlauncher Du kan bruke denne til å sette multiple alarmer bare ved å holde telefonen ved tagen. Takk for forslaget, men det blir litt begrensende igjen tror jeg, og nå har jeg jo fått Tasker til å gjøre alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå