solaas Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Du bør få funksjonene tilbake etter at du har aktivert roaming. Hadde en kunde på Expert i dag som hadde akkurat det samme problemet som du beskriver. Han hadde riktignok Chess, men alt fungerte normalt etter at vi aktiverte roaming. Hvis ikke det fungerer bør du kontakte Talkmore. Prøvde det nå, får forsatt beskjeden "anropssperring avvist". Sendt en mail til Talkmore, så håper at de finner har en løsning. Takk uansett Lenke til kommentar
Lonto Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noen telenor brukere som har fått- JB v 4.1.2? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fikk tidlig i forrige uke. Telenor bedrift. Lenke til kommentar
Lonto Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har også telenorbedrift, men har fortsatt ikke fått den. Har også prøvd med kies. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Følger med i tråden, men lurer på følgende: Sudden-death problemet, er det noe som kan skje uannsett patch nivå? Vil 4.1.2 fikse dette problemet, eller er det snakk om en patch oppå 4.1.2? jarle Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det er en oppdatering som ikke har kommet enda. Blir vel en ny oppdatering av 4.1.2. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Det er andre versjon av 4.1.2. (XXELLA versjonen) som fikser bug. http://forum.xda-dev...2077844&page=69 Det er jo flere her som alt har 4.1.2 fra Samsung, men versjonen før XXELLA. Litt fristende å flashe den engelske versjonen, men skal heller vente på norsk OTA. Endret 7. januar 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
jorang Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Husker at flere hadde problem med at SMS Innboks ikonet viste at man hadde uleste meldinger/sms - også når alle var lest. Nå har også jeg fått dette problemet; har slettet alle meldinger i innboksen, men fortsatt varsler den om 2 uleste på selve ikonet.... Finnes en en måte å 'fikse' dette på? Vet ikke riktig hva som er relevant info her, men jeg har: - JB v 4.1.2 - Grunnbåndsversjon I9300XXELL4 - Build JZO54KI9300XXELL4 Har søkt og googlet endel, men jeg finner ingen fiks for dette. Noen som har tips til meg.... Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Finnes det en app der jeg kan starte flere alarmer med ett trykk (alarm klokken 20:00, 20:30, 21:00 osv)? Er avhengig av å ha flere alarmer aktivert når jeg er på jobb, er tungvindt å stille de inn manuelt. På forhånd takk . Lenke til kommentar
jorang Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Har søkt og googlet endel, men jeg finner ingen fiks for dette. Noen som har tips til meg.... Da fant jeg løsningen selv: "To clear this issue, you need to go into Application Manager, select "All" (top of screen), scroll down to BadgeProvider, and then select Clear data." Hentet herfra - http://www.samsunggalaxys3forum.com/forum/samsung-galaxy-s3-general-discussion/822-message-icon-constantly-says-i-have-unread-mail-2.html#post11460 Endret 7. januar 2013 av jorang Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Finnes det en app der jeg kan starte flere alarmer med ett trykk (alarm klokken 20:00, 20:30, 21:00 osv)? Er avhengig av å ha flere alarmer aktivert når jeg er på jobb, er tungvindt å stille de inn manuelt. På forhånd takk . Gå inn i alarm/klokke appen, opprett x antall alarmer. Deretter stiller du de raskt inn alle sammen i en liste, og veldig raskt kan aktivere alle i lista. Enkelt og greit, trenger ikke annen app for dette. jarle Endret 7. januar 2013 av JarleGutt 2 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gå inn i alarm/klokke appen, opprett x antall alarmer. Deretter stiller du de raskt inn alle sammen i en liste, og veldig raskt kan aktivere alle i lista. Enkelt og greit, trenger ikke annen app for dette. jarle Det går, men det beste hadde vært hvis jeg kunne hatt lagret flere sett med alarmer (forskjellige klokkeslett på forskjellige dager). Lenke til kommentar
jorang Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gå inn i alarm/klokke appen, opprett x antall alarmer. Deretter stiller du de raskt inn alle sammen i en liste, og veldig raskt kan aktivere alle i lista. Enkelt og greit, trenger ikke annen app for dette. jarle Hvis jeg ikke misforstår så må du vel fortsatt slå av/på en og en alarm Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det mulig å få tak i svart front et sted. Skal bytte skjermen og gidder ikke sende den inn. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Sla av/på en og en ja, men det går jo raskt, de ligger etterhverandre i en liste. Flere sett med alarmer kan man lage, lista blir bare lang, men du kan nok ikke da slå av og på hvert sett, må slå av//på en og en regner jeg med... jarle Lenke til kommentar
Dropper Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det går, men det beste hadde vært hvis jeg kunne hatt lagret flere sett med alarmer (forskjellige klokkeslett på forskjellige dager). Du kan gjøre dette med Tasker. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.dinglisch.android.taskerm Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvordan konverterer man en taleopptakslydfil fra S3 til mp3 eller annen hørbart fil? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det mulig å få tak i svart front et sted. Skal bytte skjermen og gidder ikke sende den inn. Mulig du finner glass med sorte kanter på ebay. Jeg kjøpte selv rødt frontglass for litt over 100kr der. Selv om det ser ut som alt foran er knust, så holder det ofte å bytte bare selve glasset. Du gjør dette uten å åpne telefonen og bruker en varmepistol med litt omtanke. Guider finnes på youtube. Ulempen er at det ikke er gorillaglass på disse rimelige løsningene. Er godt fornøyd med mitt frontglass. Vær obs på at det er mye lureri med digitizer (om du skulle trenge den i tillegg til glasset) for SGS3 på ebay. Kjøp den heller i Norge om mulig. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Du kan gjøre dette med Tasker. https://play.google....android.taskerm Takker! Ser ut som at den appen kan gjøre litt av hvert. Men jeg lurer på om jeg ikke er litt for paranoid til å eie en Android telefon (dette er min første): "Allows the app to send SMS messages. This may result in unexpected charges." "Allows the app to call phone numbers without your intervention." "Allows the app to take pictures and videos with the camera. This permission allows the app to use the camera at any time without your confirmation." osv. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Takker! Ser ut som at den appen kan gjøre litt av hvert. Men jeg lurer på om jeg ikke er litt for paranoid til å eie en Android telefon (dette er min første): "Allows the app to send SMS messages. This may result in unexpected charges." "Allows the app to call phone numbers without your intervention." "Allows the app to take pictures and videos with the camera. This permission allows the app to use the camera at any time without your confirmation." osv. Appene må jo ha tilgang til diverse funksjoner for at de skal fungere. Det er bare skummelt om du installerer noen "skumle" apps som ikke ligger i play store, og gir dem tillatelse til funksjoner som tastatur, sms osv. Var litt små skeptisk til noen apps til å begynne med jeg også, men skjønner jo at ingen kommer til å snoke i sms'ene mine Tasker må jo ha tilgang til nesten alt siden den kan gjøre så utrolig mye forskjellig. Kjøpte den på salg men har ikke funnet stort behov for den enda, men om noen bruker tasker til noe genialt må dere si ifra! Endret 7. januar 2013 av KingCharming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå