Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Rotet telefonen. Går det ikke å oppdatere telefonen via Samsung? For noe jævlig tullete greier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 https://play.google....com.lcis.seeder Lei av lag.. Og har root her:-D Bruker telefonen mye mer strøm? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Mye lettere å bare sette cpu guvernor på performance. Vil fungere på helt samme måte. http://www.xda-developers.com/android/entropy-seed-generator-not-all-its-hacked-up-to-be/ ok:-D Bruker telefonen mye mer strøm? Har ikke lagt merke til det, men har ikke brukt den mere en en halv dag.. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Min telefon har aldri vært under 20% alikevel så døde den for meg. Min telefon var også helt ren, ingen JB eller noe ekstra.. Leverte den inn for service idag. Dem hadde aldri hørt om problemet. Noe jeg syns var litt rart når dem er "proffe" på den slags telefon.. Fikk standard opplegget om den hadde vært utsatt for fuktighet eller slag. Ganske irriterende når dem holder på sånn. Det er opp til buttikken at bevise at den har vært utsatt for slag/fugtighet. Så be dem om beviser. Min døde også,leverte den inn og idag var den ferdig. De hadde heller ikkje hørt om problemet,men sa til dem at flere var rammet av det samme problemet,de takka for oplysningen og sendte tlf til Mcare. Status: Byttet hovedkort. Oppgradert software, resatt tlf. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg trodde jeg hadde løst problemet med synkronisering av: - Twitter - Facebook - Epost (gmail) Jeg har store problemer med å få oppdateringene med en gang på telefonen ,samt at gmailen min reagerer ofte ikke på at jeg får mail, der jeg først må gå inn på epost appen for at den skal oppdateres. Når jeg går via innstillinger - konto, så står alt aktivert av synkroniserng. Så hva kan egentlig problemet være? Kan det være at telefonen er koblet til wifi /3g nettet som gjør at det er egne innstillinger for disse tingene? Noen som har et godt forslag til hva jeg kan gjøre? Prøvd å legge til kontoen på nytt også, men ingenting hjelper Sist nå så tok det 30 min før jeg fikk melding via telfonen at jeg hadde fått melding på facebook f,eks Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er det noen måte å enable usb mass storage mode på? Uten å roote telefonen? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Sjekket nettopp og laveste interval I Facebook ER 30 minutter så ikke noe galt der Endret 5. januar 2013 av technicality Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Sjekket nettopp og laveste interval I Facebook ER 30 minutter så ikke noe galt der så det skal ta så lang tid? går det ikke an å få det til konstant da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er det noen måte å enable usb mass storage mode på? Uten å roote telefonen? Alt tyder på at den må rootes :-) Selv da vil du kun få aksess til det eksterne mikroSD-kortet. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 så det skal ta så lang tid? går det ikke an å få det til konstant da? Ikke helt sikker på hva dere snakker om, men med varsler på, får jeg varsler i notification bar med en gang. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Alt tyder på at den må rootes :-) Selv da vil du kun få aksess til det eksterne mikroSD-kortet. Var i grunn det jeg også fant ut. Hvorfor har Samsung eller Google tatt bort den muligheten? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ikke helt sikker på hva dere snakker om, men med varsler på, får jeg varsler i notification bar med en gang. Du får push notifications fra facebook, med en gang? Da vet ikke jeg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 https://play.google....com.lcis.seeder Lei av lag.. Og har root her:-D Dette er en bedre metode: https://plus.google.com/u/0/115049428938715274412/posts/7u9rJsNrYzd Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Du får push notifications fra facebook, med en gang? Da vet ikke jeg Ja, men varsler må stå på i Facebook-appen. Under innstillinger - kontoer - Facebook, så har jeg "ingen" på alle intervall. Endret 6. januar 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ja, men varsler må stå på i Facebook-appen. Under innstillinger - kontoer - Facebook, så har jeg "ingen" på alle intervall. Jeg bryr meg fint lite om Facebook. men kanskje karen jeg svarte kunne trengt din assistanse på å få sine vitale Facebook oppdateringer I sanntid Endret 6. januar 2013 av technicality Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Så de spurte om den hadde vert utsatt for fukt eller støt, eller bare antydet at fukt/støt kunne være problemet? Slik jeg (og sikkert andre) skjønte førsteposten din så hørtes det ut som de hadde sett på telefonen og gitt beskjed om at det var fukt eller støt. Det er en vesentlig forskjell. Dem antydet, men dem ga seg på det. Telefon er sendt til service og det skulle fikses. Telefonen er 2 mnd er gammel. Og hvor den telefonen skulle evt fått sugd til seg fukt kan man jo lure på. Èn 2 mnd gammel telefon skal ikke bare dø helt uten videre ved normalt bruk.. Men som sakt det løser seg i mitt tilfelle. Men kunne jo vært greit fra produsenten sin side å sendt ut opplysninger om dette sånn at man som kunde slepper noen ubehagelig opplevelse når den skal leveres inn. Elkjøp har blandt annet vært ramm på og antyde at det er fukt/støt føre dem tar telefonen inn, å nekter å sende den inn på serivce. Av alle elektroniske produkter man har idag syns jeg mobiltelefon er noe av det vanskligte å forholde seg til mht service/garanti. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Kjøpte meg en S3 denne uken, men jeg får ikke ringt, sendt sms eller brukt mobildata. Når jeg går inn på anropssperring er de deaktivert og jeg får "anropssperring avvist" når jeg prøver å aktivere de. Jeg har Talkmore. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Endret 6. januar 2013 av solaas Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kjøpte meg en S3 denne uken, men jeg får ikke ringt, sendt sms eller brukt mobildata. Når jeg går inn på anropssperring er de deaktivert og jeg får "anropssperring avvist" når jeg prøver å aktivere de. Jeg har Talkmore. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Mulig du må aktivere roaming. I og med at Talkmore ikke har eget nett, men bruker telenor sitt. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Mulig du må aktivere roaming. I og med at Talkmore ikke har eget nett, men bruker telenor sitt. Du bør få funksjonene tilbake etter at du har aktivert roaming. Hadde en kunde på Expert i dag som hadde akkurat det samme problemet som du beskriver. Han hadde riktignok Chess, men alt fungerte normalt etter at vi aktiverte roaming. Hvis ikke det fungerer bør du kontakte Talkmore. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvilke billadere/docker bruker dere i bilen for å kunne bruke mobilen som handsfree via aux inngang på anlegget? Slik det er nå så fungerer jo ikke mikrofonen på telefonen hvis den er koblet til aux. Har lest at dette skyldes at du må ha en dock til telefonen som trigger dock-mode eller noe i den duren. Tips til en billig slik en? =) Takker sålangt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå