Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Min telefon har aldri vært under 20% alikevel så døde den for meg. Min telefon var også helt ren, ingen JB eller noe ekstra..

Du får bare ta det jeg skrev om 15% med en stor klype salt. (det var noe info jeg fant på XDA, og var kanskje mest spekulasjon) Det virker heller som det er enkelte telefoner som bare dør pga feil.

Er det noen som vet når vi som har telenor får siste oppdatering? (4.1.2)

Det pleier å skje noen uker etter den generiske versjonen, så burde være rett rundt hjørnet nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min telefon har aldri vært under 20% alikevel så døde den for meg. Min telefon var også helt ren, ingen JB eller noe ekstra..

Leverte den inn for service idag. Dem hadde aldri hørt om problemet. Noe jeg syns var litt rart når dem er "proffe" på den slags telefon..

Fikk standard opplegget om den hadde vært utsatt for fuktighet eller slag.

Ganske irriterende når dem holder på sånn.

Ta å vis linken over her til den gjengen på service, selv Samsung innrømmer problemet. Ikke la deg behandle på den måten der.

Lenke til kommentar

Lol, tar sikkert 3 måneder til før Telenor verifiserer den for OTA til oss.

Ta å vis linken over her til den gjengen på service, selv Samsung innrømmer problemet. Ikke la deg behandle på den måten der.

At det står en kul pakistaner bak en skranke på et kjøpesenter betyr ikke at han er ekspert på alle feilene som oppstår på alle telefonene han selger..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har den det? Du gir deg vil ikke på den saken ?

Dem tok den hvertfall inn og jeg tror dem ga seg på dette med vann og støt. Får bare se hva dem sier når jeg får telefonen tilbake..

Nevnte også forumet her og de andre jeg har sett på nett som har lignende poster.

Spør du meg burde Samsung gått ut offisielt og fortalt om problemet sånn at jeg som da får probleme ikke får sånna dumme spørsmål ved levering til service..

Lenke til kommentar

Hva er seneste oppdatering på S3. Har 4.1.1.

Og er det mulig å fjerne noen av de ikonene når man trekker ned status bar, som f.eks GPS og Sync?

Siste oppdatering er 4.1.2. Og i den siste oppdateringen har Samsung åpnet for nettopp å redigere hvilke brytere du har øverst på notifications. Så viss du oppdaterer kan du få det som du vil :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som bruker sperremodus? Jeg synes det er meget hendig, og har lagt inn at telefonen ikke skal varsle meg på nettene. Dog så dukker det opp et ekstra ikon i notifikasjonsbaren som jeg ikke vil ha der. Er det mulig å fjerne det? Evt, vet dere om en annen app som gjør samme nytten?

Ønsker egentlig en blåkopi av "Do Not Disturb" på iPaden,

Ikonet er mulig å fjerne viss telefonen din er rootet. Da kan du flashe JKay Deluxe settings, og kjøpe Deluxe settings-appen fra markedet. I settings-appen kan du blant annet fjerne dette ikonet, samt endre en hel del andre ting som gjør telefonen langt penere etter min mening :-)

Lenke til kommentar

Noen som har forbarmet seg over AllShare Play? - I hvert fall jeg. Og det er jo et temmelig genialt konsept, (det finnes sikkert noe annet, vet'kje, men det her er jo rett ut av boksen, nice).

Men så har jeg et problem, og det er at det ikke fungerer som det skal, i hvert fall fjernkontrollfunksjonen. Når jeg koblet den mot TV-en, så gikk det bare an å spille av én film, og så måtte jeg omstarte telefonen igjen for¨å sette på en ny. Kontrollen for lyd fungerte absolutt ikke, da volumet gikk på maks bare jeg kom borti + eller - , og det gikk ikke an å spole.

Har dette med formatet på filmen å gjøre(mp4 i mitt tilfelle)? Eller er ikke programmet skikkelig utviklet ennå?

Noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar

Nå må du ikke glemme at det faktisk KAN være fukt. Slik jeg skjønner det er S3 pepret med fuktiindikatorer, så det trenger jo ikke være noen synsing fra verkstedet når de sier fukt. Sannsynligvis er det både 10 og 100 gangen telefoner som dør av fukt/støt i forhold til "sudden death".

Men jo, jeg ville bedt om bevis på at det er fukt eller støt.

Lenke til kommentar

Dem tok den hvertfall inn og jeg tror dem ga seg på dette med vann og støt. Får bare se hva dem sier når jeg får telefonen tilbake..

Nevnte også forumet her og de andre jeg har sett på nett som har lignende poster.

Spør du meg burde Samsung gått ut offisielt og fortalt om problemet sånn at jeg som da får probleme ikke får sånna dumme spørsmål ved levering til service..

Så de spurte om den hadde vert utsatt for fukt eller støt, eller bare antydet at fukt/støt kunne være problemet? Slik jeg (og sikkert andre) skjønte førsteposten din så hørtes det ut som de hadde sett på telefonen og gitt beskjed om at det var fukt eller støt. Det er en vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar

Hvilket sevicested var det?

Jævlig irriterendes at de alltid prøver seg med fukt-kortet! Er det noen måte å få stoppet den dårlige kundebehandlingen på? :hmm:

Om et servicerksted prøver seg på "fukt-kortet" uten at det faktisk er fukt der så taper de selv på det. Verkstedene lever av det de klarer og reparere ... da kan de fakturere produsenten for reprasjonen. Er det skader som f.eks fukt, blir ikke reprasjonen dekket av produsenten lengere, og verkstedet får ikke betalt for jobben, så det og tro at verksteder skal finne på fukt og slag skader gir ikke mening... blir omtrent som om jeg som mobilforhandler skal si til alle kundene mine at vi ikke har telefonen de spør etter på lager, bare for å slippe og selge den.. da er det bare og stenge sjappa ;)

Endret av Backpfeifengesicht
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå må du ikke glemme at det faktisk KAN være fukt. Slik jeg skjønner det er S3 pepret med fuktiindikatorer, så det trenger jo ikke være noen synsing fra verkstedet når de sier fukt. Sannsynligvis er det både 10 og 100 gangen telefoner som dør av fukt/støt i forhold til "sudden death".

Men jo, jeg ville bedt om bevis på at det er fukt eller støt.

Ja nå var det ikke sånn ment, men nå ser det ut at det ordnet seg for vedkommende.:)

Lenke til kommentar

Husker at flere hadde problem med at SMS Innboks ikonet viste at man hadde uleste meldinger/sms - også når alle var lest.

Nå har også jeg fått dette problemet; har slettet alle meldinger i innboksen, men fortsatt varsler den om 2 uleste på selve ikonet....

post-128259-0-66206700-1357392239_thumb.png

Finnes en en måte å 'fikse' dette på?

Vet ikke riktig hva som er relevant info her, men jeg har:

- JB v 4.1.2

- Grunnbåndsversjon I9300XXELL4

- Build JZO54KI9300XXELL4

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg hadde løst problemet med synkronisering av:

- Twitter

- Facebook

- Epost (gmail)

Jeg har store problemer med å få oppdateringene med en gang på telefonen ,samt at gmailen min reagerer ofte ikke på at jeg får mail, der jeg først må gå inn på epost appen for at den skal oppdateres.

Når jeg går via innstillinger - konto, så står alt aktivert av synkroniserng.

Så hva kan egentlig problemet være?

Kan det være at telefonen er koblet til wifi /3g nettet som gjør at det er egne innstillinger for disse tingene?

Noen som har et godt forslag til hva jeg kan gjøre?

Prøvd å legge til kontoen på nytt også, men ingenting hjelper

Sist nå så tok det 30 min før jeg fikk melding via telfonen at jeg hadde fått melding på facebook f,eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...