chevyz28 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Synes den er bra jeg. Ikke veldig store forskjeller men. Den har fått samsung premium suite. Merket ikke noe til bedre batteritid. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hei. Jeg har et veldig stort problem med telefonen min. Den blir bare treigere å treigere, der jeg bruker flere sekunder til å åpne programmer. Hva er det dette skyldes? jeg leser mange steder at dette er noe flere har problemer med? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hei. Jeg har et veldig stort problem med telefonen min. Den blir bare treigere å treigere, der jeg bruker flere sekunder til å åpne programmer. Hva er det dette skyldes? jeg leser mange steder at dette er noe flere har problemer med? Ta backup fort! Mange sIII som har tatt kvelden har vært trege i forkant! Etter du har tatt backup kan du jo ta en fabrikk reset og prøve om den er raskere da. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ta backup fort! Mange sIII som har tatt kvelden har vært trege i forkant! Etter du har tatt backup kan du jo ta en fabrikk reset og prøve om den er raskere da. du tror det er eneste som jeg kan gjøre hvordan tar jeg backup av alt? er litt noob på dette Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Du trenger bare ta backup av bilder, kontaker, epost osv. Programmer og slikt kan du laste ned igjen senere. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hmm, min og er innimellom tregere blitt. Kanskje lurt å slenge inn en triangle away også? ;-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 De som har problemer med lading eller treg telefon, bør prøve å nullstille telefonen til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen her som bruker Juicedefender? Hjelper det egentlig noe særlig? Ser mange snakker bra om det... Jeg bruker alltid dropdown menyen til å skru på wifi og mobildata kun når jeg skal inn og sjekke ting... Gidder ikke å ha det på hele tiden, er det for det meste dette juicedefender går ut på? Altså er det nærmest ubrukelig for meg, og vil ikke spare noe særlig batteri? Eller er det mye annet nyttig også den gjør for å spare batteri? Det som hadde vært greit var å f.eks. skru ned cpu når tlf ikke er i bruk, men da må man vel roote? Eventuelt andre ting jeg kan gjøre for å spare batteri? Bortsett fra å skru ned lysstyrken. Vil helst ikke roote telefonen. Ingen som bruker juicedefender eller vet noe om det ? Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 De som har problemer med lading eller treg telefon, bør prøve å nullstille telefonen til fabrikkinnstillinger. Ville også testa med en annen lader, for å sjekke om det er noe med laderen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ingen som bruker juicedefender eller vet noe om det ? Det dreier seg som du skriver stort sett i å slå av ressurser som ikke er i bruk. F.eks slå av wifi når skjermen er av (den sjekker wifi hvert kvarter med default profil). Jeg pleier å ha på wifi 24/7 på min mobil pga Viber og mail, men om jeg slår det av så går det fint lite strøm. http://www.juicedefender.com/overview/ Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg brukte Llama tidligere da jeg hadde behov for å spare strøm. Det funket ganske bra. Nå med s3 er ikke behovet så prekært lenger :-) Lenke til kommentar
poffer Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det dreier seg som du skriver stort sett i å slå av ressurser som ikke er i bruk. F.eks slå av wifi når skjermen er av En trenger vel ikke bruke en app for dette? Innstillinger>wi-fi>avansert>"behold wi-fi på under hvilemodus">aldri Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 En trenger vel ikke bruke en app for dette? Innstillinger>wi-fi>avansert>"behold wi-fi på under hvilemodus">aldri Juice Defender er mer raffinert, siden den lar deg sjekke wifi med intervaller, mens den slår av wifi det meste av tiden. Dessuten er det flere parametre enn bare wifi den justerer. Jeg bruker ikke Juice Defender. Batteriet mitt varer lenge nok for mitt bruk uten å være gnien. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Etter siste updaten har jeg litt problemer med Shell-et mitt. Jeg bruker TSF Shell, men nå når jeg trykker på home-tasten (den fysiske), så hopper den til Touchwiz-hjemmeskjerm. Får ikke satt TSF som standard som jeg kan finne. Noen ideer? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Regner med jeg kjøper meg denne i morgen. De av dere som har hatt den en stund: er det behov for å kjøøpe batterideksel, eller er den nåværende batteritiden akseptabel for en som ikke ser film eller hører musikk på telefonen? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 batteriet holder til minst 5 timer film hos meg Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hmm.. Etter siste update går galleriet mitt ufattelig tregt, og henger seg helt opp, må bare trykke hjemknappen for å komme ut av det... flere som har fått samme problem? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Har "mistet" navnene mine på innkomne sms`er. Det vises bare telefon / mobil nummeret, og ikke navnene på SMS`ene. Innholdet i sms er som vanlig. Hvordan få det tilbake? Endret 27. desember 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
Stigi22 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei, har ett problem med en meny som jeg ikke får fjernet på min S3. Det er en slik quick acces meny eller noe, trykker på en slags halvsirkel så popper det en meny opp med meldinger,nettleser osv. Noen som har peiling på hvordan jeg får fjernet den?? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei, har ett problem med en meny som jeg ikke får fjernet på min S3. Det er en slik quick acces meny eller noe, trykker på en slags halvsirkel så popper det en meny opp med meldinger,nettleser osv. Noen som har peiling på hvordan jeg får fjernet den?? Det er den nye funksjonen multiwindow som kom i 4.1.2. Du kan slå den av øverst på statusbaren. Der hvor wifi, gps, mobildata osv er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå