Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Veldig mange som får det, finner sikkert en løsning om du googler. Med modified mener de root eller custom rom. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jepp... testa her og får den samme... de "skyter" seg selv litt i foten ved å gjøre det føler jeg. Men det er jo deres valg og en fix dukker nok opp på problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kan ihvertfall garantere at det ikke blir HBO på meg når de stenger en stor andel brukere ute fordi de bruker mobilen sin på sin måte. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kan være enig der. Netflix holder ikke på slik og kan bruke det på min GS3 uten det minste problem. Har en TF201 som ikke er roota så den kan brukes, men kan jo fort skje at jeg modder den også. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hvordan får vi med S3 HBO uansett? Jeg har jo fått min fra jobben så jeg får jo evt. ikke noen mail eller no. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Hvordan får vi med S3 HBO uansett? Jeg har jo fått min fra jobben så jeg får jo evt. ikke noen mail eller no. http://www.samsung.no/hbo Må ha 4G versjonen Edit: Det sies også at Samsung har litt problemer med å få generatoren til å virke. Virker som de skulle venta en måned til med lansering, men blir jo slik når man på død og liv må gi et lanserinsgstidspunkt. Endret 12. desember 2012 av Sveern Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Quadrant score... lurer på hvor høyt jeg kan få på antutu Merkelig.. testet Foxhound nå... samme oppsett som deg.. apex launcher osv... får bare 6061 i Quadrant Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som veit hvordan få lydnivået i AUX utgangen høyere? Er veldig lav i forhold til andre enheter :/ Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Merkelig.. testet Foxhound nå... samme oppsett som deg.. apex launcher osv... får bare 6061 i Quadrant Meget rart siden jeg får den scoren... Aldri vært nede på 6k på den heller. Nå har jeg rydda opp på GS3en og fått vekk data som ikke behøvde å være der Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tilbake på crDroid nå.. får 7326 i Quadrant Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kan hende jeg har noen "tweaks" på den som gjør slik... Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hva valgte du når du installerte da? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ingen samsung apps og noen andre tweaks jeg ikke husker i farta. Brukt det rommet lenge så jeg trykker automatisk på det jeg vet funker Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skal ta en backup og reinstallere hele telefonen fra scratch etterpå. Se om det gjør noe med ytelsen siden jeg ikke har tatt en skikkelig "rens" på lang tid. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fjernet alt fra samsung og valgte apex launcher.. resten endret jeg ikke noe på Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som veit hvordan få lydnivået i AUX utgangen høyere? Er veldig lav i forhold til andre enheter :/ Jeg bruker awesomeBEATS som var med i foxhound. Vrenger bassen lett i portapro'en min! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fjernet alt fra samsung og valgte apex launcher.. resten endret jeg ikke noe på Da har du ikke gjort de samme endringer som meg . Har noen tweaks jeg la til også Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hei. Forsøker å gjenopprette slettede bilder fra internminnet. Er det noen som vet om det er mulig å gi recovery-programmene tilgang til minnet? Under "min datamaskin" vises bare galaxyen som mediaspiller eller kamera. Ikke som usb-lagringsenhet, slik som htc'en min gjorde. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ser de har fått 64GB-versjon av i9300 nå. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hei. Forsøker å gjenopprette slettede bilder fra internminnet. Er det noen som vet om det er mulig å gi recovery-programmene tilgang til minnet? Under "min datamaskin" vises bare galaxyen som mediaspiller eller kamera. Ikke som usb-lagringsenhet, slik som htc'en min gjorde. Noen som vet noe? Når jeg kobler min S3 til Pcen kommer edt to disker, "Card" og "Phone". Det du env. kan gjøre å bruke en Micro-SD adapter. http://www.compwaresurplus.com/images/kingston-2gb-micro-sd.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå