Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1337064.jpeg 1337065.jpeg

Who can beat me? :laugh:

Antutu og Quadrant standard benchmark...

Hehe... fikk "litt" høyere enn deg gitt med min versjon ;). Ikke mye, men "litt"

Kan ta en benchmark med den andre i morra, men her er med Antutu ;)

Antutu.png

Klarer noen bedre enn det?

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Går tilbake til WanamLite fram til CM10.1 har flere positive enn negative sider, men CM10.1 føles mye raskere enn WanamLite og CM10.

Lenke til kommentar

Kjører Foxhound her, men skal som sagt foreta backup og flashe annet for å teste. Må bare "rydde" opp litt på GS3en nå. Litt lite plass på den gitt :p.

Ble raskt tilbake til Foxhound... likte ikke den jeg testa... var ting som "kunne" vært bedre i den

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hehe... ja, men ikke mye forskjell gitt ;). Kjører Siyah Kernel og Foxhound (ikke siste utgave). Skal oppdatere systemet etterpå å ta en liten speedtest da for å se om det er noe bedre ytelse.

Prøvde det romet du vistnok bruker såvidt i dag. Likte det enkelt og greit ikke. Falt ikke i smak her og følte at min mobil var mer responsiv med det jeg eller har brukt.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Har brukt Foxhound med Perseus kernel tidligere.. tror det var versjon 1.4 jeg brukte.

crDroid med Siyah kernel er egentlig den jeg er mest fornøyd med hittil :p

hovedgrunnen til at jeg valgte crDroid er DSPmanager til musikk.. har prøvd å installere den på andre roms men den oppfører seg bare rart. med crDroid fungerer den 100% :)

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar

Hmm... jeg prøvde ut crDroid, men var ting som jeg brukte i Foxhound som ikke var implementert i crDroid. Ting kunne vært litt bedre der. Tror jeg har 2-3 dager med batterilevetid med Foxhound Rising 1.5 som jeg benytter meg av.

Har Beats Audio programvare på Foxhound (Awesome BEATS) som man kan bruke via instillinger å justere ting. Ikke brukt min så mye til musikk da den for øyeblikket brukes mest til nettlesing, mail og flere andre ting ;)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Har prøvd Awesome BEATS tidligere.. den ligner veldig på DSPmanager men har ikke fult så god lyd.

bruker telefonen mest til musikk, så god lyd er et must :p

Brukte du custom install når du installerte crDroid? kan velge mellom mange forskjellige launchere og mods...

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar

Brukte custom, men var ting jeg ikke var fornøyd med i det rom selv med custom install. Ikke så lett å reboote til recovery blant annet og flere andre ting. Syntes også at ytelsen var bedre i Foxhound litt og syntes det var for mye Samsung selv om jeg ba den fjerne all sheiten.

Lenke til kommentar

Ikke lett å reboote til recovery? når jeg holder inn power knappen å trykker reboot så får jeg 3 valg: Reboot, Download mode, Recovery.

Ikke sikkert du installerte den modden ? :p

Personlig så liker jeg TouchWiz. er jo selvfølgelig ting som kunne vært bedre der.. men det duger :p

Lenke til kommentar

Fikk ikke de valgene og i Foxhound fikk jeg de lett... SIkkert en mod jeg ikke la til i farta, men hadde programvare for det så fikk tatt den inn i recovery og kjørt recovery. Jeg er ingen "fan" av Touchwiz og kjører det ikke. Kjører ikke "bloatwaren" til Samsung på telefonen. Har Apex launcher som jeg bruker nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...