jorang Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Støtter Dropbox. Noe av det beste som har kommet i dataverden de siste årene. Bildeuploaden er jo genial i backup-øyemed. Har den riktig nok kun på WiFi-upload (altså tar den ikke backup når man er på mobilt nett), men jeg er stort sett innom WiFi hjemme hver dag uansett. Så ligger alle bildene på telefonen i Dropbox-mappa på PCen kort tid etterpå. Ja, det er en enkel sak å mounte minnekortet og copy/paste bildene også, men at alt skjer automagisk er herlig. I tillegg slipper man å "filtrere" ut hvilke bilder man har liggende fra før for Dropbox syncher naturligvis bare bildene som er nye fra forrige gang. Holder en knapp på Jottacloud - som er en backuptjeneste og ikke en syncroniseringstjeneste. Forskjellen ligger i at bildene på Jotta ikke slettes hvis de slettes i katalogen på en tilknyttet PC. Og ikke minst er dette en norsk tjeneste der du ikke skriver fra deg enhver rettighet til materialet slik du ofte må på store amerukanske tjenester. www.Jottacloud.no Lenke til kommentar
Simvik91 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som kan hjelpe? Jeg får meldingen “Meldingen ikke sendt. Se gjennom meldingen og prøv på nytt" når jeg prøver å sende en tekstmelding til et bestemt nummer. What to do? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Holder en knapp på Jottacloud - som er en backuptjeneste og ikke en syncroniseringstjeneste. Forskjellen ligger i at bildene på Jotta ikke slettes hvis de slettes i katalogen på en tilknyttet PC. Og ikke minst er dette en norsk tjeneste der du ikke skriver fra deg enhver rettighet til materialet slik du ofte må på store amerukanske tjenester. www.Jottacloud.no Med S3 gir Dropbox (og Samsung) deg 50gb på Dropbox gratis i ett år :-) Lenke til kommentar
zappod Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Med S3 gir Dropbox (og Samsung) deg 50gb på Dropbox gratis i ett år :-) Tror jeg skal prøve jottacloud =) At du får 50 gb på DropBox er jo greit nok, men jeg er hypp på å støtte norske tjenester, i tillegg til at jeg syns eula'ene til amerikanske firmaer er motbydelige. jottacloud var jo ikke dyrt heller... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som kan hjelpe? Jeg får meldingen “Meldingen ikke sendt. Se gjennom meldingen og prøv på nytt" når jeg prøver å sende en tekstmelding til et bestemt nummer. What to do? Har du sett på meldingen så kikk på selve nummeret kanskje? Riktig format osv? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Tror jeg skal prøve jottacloud =) At du får 50 gb på DropBox er jo greit nok, men jeg er hypp på å støtte norske tjenester, i tillegg til at jeg syns eula'ene til amerikanske firmaer er motbydelige. jottacloud var jo ikke dyrt heller... Husk og kjøp abonnement da, ellers er det ikke mye til støtte du gir, sier storfornøyd Jotta Unlimited kunde :-P Lenke til kommentar
TSport Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Noen som har fått installert den nye appen til Norsk tipping? Blir bare videresendt til en tullelink med en jad fil som er ubrukelig på S3. Hvis noen kan linke direkte til den nye appen, hadde det vært fint. Endret 7. desember 2012 av TSport Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Har testet TomTom nå, og kan sammenligne i forhold til Sygic. Synest Sygic har ett penere UI, skiltet med fartsgrense, og større (mer synlig) font på fart og tid. Det store problemet med Sygic har vert at rutene ofte nullstiller seg i tuneller. Ett stort minus her på vestlandet... Tomtom klarte testruten med glans, men har ikke fått testet på ruter der tunnelene kommer tettere. Alt i alt overtar nok Tomtom som min gps-app, men om Sygic oppdaterer algoritmen sin så er det ett godt alternativ. Lenke til kommentar
haugly Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som har fått installert den nye appen til Norsk tipping? Blir bare videresendt til en tullelink med en jad fil som er ubrukelig på S3. Hvis noen kan linke direkte til den nye appen, hadde det vært fint. Jeg fikk det til etter en stund i går etter å ha sendt spill til 1960. Dette ligger på sidene til Norsk-Tipping: "Har du Android, sender du bare en SMS med SPILL til 1960. Du vil dessverre ikke finne appen i Google Play da Google har strenge retningslinjer for apper med lotteri og pengespillrelatert innhold." Måtte laste ned en app fra buypass for å få lov til å registre meg på ny app etterpå. Husk at Norsk-Tipping har noe problemer med sms tjenesten sin Lykke til Lenke til kommentar
anyvoll Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei!. Noen som kan hjelpe meg? Koblet nettopp mobilen til et tv ved hjelp av hdmi adapter. Gikk hetl ok. Men da jeg skulle koble til pc, trodde den at mobilen nå var blitt et SONY bravia 46 tommers tv.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Regner med at "Smart WIFI toggler" er kjent for flere enn bare meg :-) En genial app som slår på wifi når du er i nærheten av dine hotspots. Den bruker basestasjoner og ikke GPS til å finne posisjonen din, dermed sparer man relativt mye strøm i løpet av døgnet. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg fikk det til etter en stund i går etter å ha sendt spill til 1960. Dette ligger på sidene til Norsk-Tipping: "Har du Android, sender du bare en SMS med SPILL til 1960. Du vil dessverre ikke finne appen i Google Play da Google har strenge retningslinjer for apper med lotteri og pengespillrelatert innhold." Måtte laste ned en app fra buypass for å få lov til å registre meg på ny app etterpå. Husk at Norsk-Tipping har noe problemer med sms tjenesten sin Lykke til Har fått med mmeg det der. Men enda jeg sendte 2 meldinger til 1960 og fått svar er linken i svaret ubrukelig. Må nok få tak i appen direkte, ikke via Norsk Tipping. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Har fått med mmeg det der. Men enda jeg sendte 2 meldinger til 1960 og fått svar er linken i svaret ubrukelig. Må nok få tak i appen direkte, ikke via Norsk Tipping. Jeg sleit med det der selv i går.. Problemet var at jeg brukte Opera som nettleser. Prøvde i nettleseren som følger med og da funka det. Håper det funker for deg også.. Lenke til kommentar
haugly Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Har fått med mmeg det der. Men enda jeg sendte 2 meldinger til 1960 og fått svar er linken i svaret ubrukelig. Må nok få tak i appen direkte, ikke via Norsk Tipping. Prøv standard nettleser, vet at jeg har hatt problem med opera ang nedlasting av app fra tippinga. Jeg brukte standard nettleser. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Who can beat me? Antutu og Quadrant standard benchmark... Endret 7. desember 2012 av FurrFoxer 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvilket ROM? Ligger på 15900 med WanamLite (4.1.2). Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 crDroid V8 (nyeste 4.1.2) Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det finnes også AOSP roms, som er bygget fra Android kildekode. Brukte selv SuperNexus enn stund, men fikk ikke hdmi ut til å virke, så ble en dealbreaker. La inn stock NEE, hadde tidligere TEN. Av rein nysgjerrighet, hadde du andre problem enn med HDMI-ut? Lenke til kommentar
TSport Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg sleit med det der selv i går.. Problemet var at jeg brukte Opera som nettleser. Prøvde i nettleseren som følger med og da funka det. Håper det funker for deg også.. Takk for tipset. Det sprøe var at jeg brukte standardnettleseren hele tiden. Prøvde Chrome, så funka det. :-) Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg fikk det til etter en stund i går etter å ha sendt spill til 1960. Dette ligger på sidene til Norsk-Tipping: "Har du Android, sender du bare en SMS med SPILL til 1960. Du vil dessverre ikke finne appen i Google Play da Google har strenge retningslinjer for apper med lotteri og pengespillrelatert innhold." Måtte laste ned en app fra buypass for å få lov til å registre meg på ny app etterpå. Husk at Norsk-Tipping har noe problemer med sms tjenesten sin Lykke til Etter endelig å ha fått lastet dette ned, og fått innstallert det, så kommer det flere problemer :-(Får startet app`en, ser det et lite sekund for så gå i svart. Avinnstallerte app`en, lastet ned igjen og etter liten tid / trykte på innlogging, så gikk det i svart skjerm igjen. Merkelig dette. Er det bare meg som har dette problemet? Har siste til Criskelo ROM android version 4.1.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå