Thomassen82 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Den innebygde backupen mot Google er en helt kurant måte å ta backup med.. Har du root er Titanium Backup veien å gå. Backup av bilder også.. Egentlig så er det bilder som er interessant... Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Alle roms baserer seg som regel på offisielle fra Samsung, men med forbedrede egenskaper. Ok, takk Kan ikke alt for mye om disse tingen her.... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Ok, takk Kan ikke alt for mye om disse tingen her.... Det finnes også AOSP roms, som er bygget fra Android kildekode. Brukte selv SuperNexus enn stund, men fikk ikke hdmi ut til å virke, så ble en dealbreaker. La inn stock NEE, hadde tidligere TEN. Endret 6. desember 2012 av JohnRichard Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nemlig... problemet med de som er bygget fra kildekode er at ting ikke alltid fungerer slik det skal. Har ikke testa HDMI på den og har ikke behovet heller da jeg har en TF201 som jeg har HDMI kabel til. Testa litt forskjellige og endte opp med Foxhound som jeg har brukt en god stund. Yter bra og fungerer bra til det jeg bruker min telefon til Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nemlig... problemet med de som er bygget fra kildekode er at ting ikke alltid fungerer slik det skal. Har ikke testa HDMI på den og har ikke behovet heller da jeg har en TF201 som jeg har HDMI kabel til. Testa litt forskjellige og endte opp med Foxhound som jeg har brukt en god stund. Yter bra og fungerer bra til det jeg bruker min telefon til Link til den? Evt hva skurrer? Har ikke hørt om den før, noen grunn til at du landet på den ? Lenke til kommentar
hreple Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Min hovedgrunn til ikke å bruke samsung sin egen sms-app er at den er ubeskrivelig stygg. Jeg makter rett og slett ikke se på den - og det forekommer meg absurd at noen fikser de fargene og det sløve duplo-layoutet. Det er som om Samsung bevisst har gått inn for å lage noe så elendig estetisk at man skal holde seg unna ... mener nå jeg (estetikeren). Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Min hovedgrunn til ikke å bruke samsung sin egen sms-app er at den er ubeskrivelig stygg. Jeg makter rett og slett ikke se på den - og det forekommer meg absurd at noen fikser de fargene og det sløve duplo-layoutet. Det er som om Samsung bevisst har gått inn for å lage noe så elendig estetisk at man skal holde seg unna ... mener nå jeg (estetikeren). Som kan endres på, du er klar over det right? Bare vil være sikker, var selv hand cent bruker på min forrige telefon, savner jeg den sterkt? Egentlig ikke, da tiden brukt innpå der er max ett minutt. Har chomp sms blitt nevnt/brukt av noen? Endret 6. desember 2012 av technicality Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Link til den? Evt hva skurrer? Har ikke hørt om den før, noen grunn til at du landet på den ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1708371 Lande på den siden jeg syntes den fungerer bra. Ingen problemer og gjør det den skal. Har brukt den lenge nå og ikke planlagt ett skifte enda. Lenke til kommentar
3ide Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ville jo tippe at mindre lys / mindre fargeintensitet = lavere strømforbruk. Slik er det i alle fall på obskure plasma-tver ... som ikke egentlig er akkurat det samme som lcd-skjermer på telefoner, men hey. Det gir mening at sterkere farger spiser mer strøm? Angående handcent så opplever jeg den ikke som treg, men jeg noterer meg at det ligger noe reklame helt nederst i den. Om noen har et alternativ til et PENT sms-program som også er kjapt og ikke har reklame (har ingen problemer med å betale for dette) så fyr løs Chomp er raskt og bra. Men er usikker på om det er pent nok for deg da :-) Lenke til kommentar
hreple Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Chomp er raskt og bra. Men er usikker på om det er pent nok for deg da :-) Chomp ser riktig fint ut. Satt og dillet litt med samslums eget sms-prog, og det ser ganske horribelt ut uansett hvordan jeg tweaker og hyler til det. Chomp ser meget bedre ut rett ut av boksen, og det funker fint for min del. Noen som vet hva man får for sine 17 kroner aka betaler for galskapen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Synd den mangler ICS/JB designet til Google. Liker ikke boksene teksten havner i, er så 2011. Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg har et lite problem, når jeg får MMS får jeg ikke noe varsel :/ Jeg kan sende og motta MMS uten noen problemer, men jeg får ikke varsel når jeg får en MMS. Dette er ekstremt irriterende, mange ganger legger jeg ikke merke til at jeg har fått en MMS, før mange timer senere. Er det noen som har en løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
hreple Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Synd den mangler ICS/JB designet til Google. Liker ikke boksene teksten havner i, er så 2011. Opplever du at samsungs standard sms-program gjør dette? Noe jeg har gått glipp av? Jeg angster over ikke å kunne velge farger selv i samsung sitt sms-program. Du kan velge mellom industriell gul eller bønnegrønn ... TAKK FOR GODE VALG DER SAMSUNG. Noe annet en kan anbefale for sms, noe spicy og lekkert? Lenke til kommentar
3ide Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Synd den mangler ICS/JB designet til Google. Liker ikke boksene teksten havner i, er så 2011. Du kan jo tweake boksene litt i innstillingene da Lenke til kommentar
3ide Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Opplever du at samsungs standard sms-program gjør dette? Noe jeg har gått glipp av? Jeg angster over ikke å kunne velge farger selv i samsung sitt sms-program. Du kan velge mellom industriell gul eller bønnegrønn ... TAKK FOR GODE VALG DER SAMSUNG. Noe annet en kan anbefale for sms, noe spicy og lekkert? Pansi sms lekkert og raskt 1 Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Opplever du at samsungs standard sms-program gjør dette? Noe jeg har gått glipp av? Jeg angster over ikke å kunne velge farger selv i samsung sitt sms-program. Du kan velge mellom industriell gul eller bønnegrønn ... TAKK FOR GODE VALG DER SAMSUNG. Noe annet en kan anbefale for sms, noe spicy og lekkert? Kan velge mellom 2 x 5 farger for boblene og 5 bakgrunner + bildebakgrunn (stock 4.1.2). Trenger du muligheten til å tegne formen på boblene også 1 Lenke til kommentar
hreple Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kan velge mellom 2 x 5 farger for boblene og 5 bakgrunner + bildebakgrunn (stock 4.1.2). Trenger du muligheten til å tegne formen på boblene også Trenger flere fargevalg enn de tre kommunistfargene som Samsung opplever at man trenger. #freedom it aint ... Uansett, Chomp fungerer ypperlig, og man har et hav av mulighet for å pusle med utseende. All is well, med andre ord. Chomp ftw ... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Backup av bilder også.. Egentlig så er det bilder som er interessant... Backup av bilder tar jeg rett inn på PC-en min. Koble den til og copy-paste som fra en minnnepenn. Vil du ha backup av bilder i skyen, er DropBox og SkyDrive gode alternativer. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Chomp ser riktig fint ut. Satt og dillet litt med samslums eget sms-prog, og det ser ganske horribelt ut uansett hvordan jeg tweaker og hyler til det. Chomp ser meget bedre ut rett ut av boksen, og det funker fint for min del. Noen som vet hva man får for sine 17 kroner aka betaler for galskapen? God samvittighet for å støtte en utvikler som har laget en app du liker? :-D Da har jeg en S3 på vei i posten og flytter over fra s2 forumet og hit :-) Har lenge brukt Resurrection Remix rom på s2 er det noen som har erfaringer med den på s3? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Backup av bilder tar jeg rett inn på PC-en min. Koble den til og copy-paste som fra en minnnepenn. Vil du ha backup av bilder i skyen, er DropBox og SkyDrive gode alternativer. Støtter Dropbox. Noe av det beste som har kommet i dataverden de siste årene. Bildeuploaden er jo genial i backup-øyemed. Har den riktig nok kun på WiFi-upload (altså tar den ikke backup når man er på mobilt nett), men jeg er stort sett innom WiFi hjemme hver dag uansett. Så ligger alle bildene på telefonen i Dropbox-mappa på PCen kort tid etterpå. Ja, det er en enkel sak å mounte minnekortet og copy/paste bildene også, men at alt skjer automagisk er herlig. I tillegg slipper man å "filtrere" ut hvilke bilder man har liggende fra før for Dropbox syncher naturligvis bare bildene som er nye fra forrige gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå