Erlendz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vet om Galaxy S3 kjøpt fra Netcom har noen form for operatørlås? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ingen årsak Bare ikke napp ut USB kabelen imens du holder på å flashe ROM, da ender du kanskje opp med en ubrukelig tlf, ihvertfall fram til du får en usb jig som kan redde deg Noen som har kjøpt en sånn usb jig til S3? ...og som vet at den funker? Kan man få tak i den fra Norge? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Jeg har en slik jeg kjøpt når jeg hadde S2. Har ikke testet den på S3, men kan gjøre et forsøk når jeg kommer hjem. Ifg XDA fungerer den fint for å komme seg i Download Mode, men den resetter ikke binærtelleren som inkrementeres når man flasher custom roms, slik den gjorde på S2. Endret 27. november 2012 av Igniztion Lenke til kommentar
zappod Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vet om Galaxy S3 kjøpt fra Netcom har noen form for operatørlås? Tror det bare er Telenor som har det.. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 øh, Sliter med mobilsiden til yr.no. Jeg vil ha fullversjon! Hvordan? - håper det er noen her som vet!? Lenke til kommentar
TSport Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 øh, Sliter med mobilsiden til yr.no. Jeg vil ha fullversjon! Hvordan? - håper det er noen her som vet!? Noen sider er litt tråere enn andre men hos meg vises yr i fullversjon hvis jeg huker av "skrivebordsvisning" i menyen. Bruker den innebygde browseren. 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Last ned og kjør TriangleAway og flasher du denne (4.0 4 NEE) som PDA. Da er alle problemer med root borte. Etterpå så tar du fabrikkgjenoppretting og sletter alle filene du kan slette via USB. Fornuftig pris? Kanskje 3 tusen, vær en god selger og skriv om hakket og gi tydelige bilder Har gjort alt dette. Tenkte jeg skulle oppdatere med Kies for å se at alt var i orden etterpå, men det gikk ikke. Oppdateringen stoppet på 0%, Kies fryste helt etc. Betyr dette at Kies er ustabilt eller har jeg gjort noe galt med TriangleAway/flash? Oppdaterte nettopp over OTA. Betyr det at alt er greit? Endret 27. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Har gjort alt dette. Tenkte jeg skulle oppdatere med Kies for å se at alt var i orden etterpå, men det gikk ikke. Oppdateringen stoppet på 0%, Kies fryste helt etc. Betyr dette at Kies er ustabilt eller har jeg gjort noe galt med TriangleAway/flash? Oppdaterte nettopp over OTA. Betyr det at alt er greit? Kies er no ustabilt herk.... Hadde den fortsatt trodd den var rooted eller endret ville den ikke ha latt seg oppdatere via OTA, men hvis du vil sjekke så: Meny, innstillinger, om enheten, status, scroll til bunnen og sjekk enhetsstatus. Står normal eller noe her tipper jeg? Hvis ja, alt er greit Endret 27. november 2012 av technicality 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Det står normal der. Takk for hjelpen! Edit: Er vel ikke noen som kan svare meg på det jeg spurte om tidligere: "Har ikke brukt telefonen på noen uker nå, men Paranoid Android er installert. Hadde et problem med melding om at simkortet var fjernet, så telefonen måtte restartes. Noen som har hørt om dette problemet før? Vil tro det er relatert til denne custom rom-en jeg har kjørt." Må nesten være sikker på at dette problemet kun var relatert til den rom-en før jeg selger. Kan bli noen kjedelige dager med testing dette. Endret 27. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
haugly Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vet om Galaxy S3 kjøpt fra Netcom har noen form for operatørlås? Dersom den er kjøpt på redusert pris så mener jeg det ja,kjøpte nettbrett av de og den var låst, helt til jeg fant et program som låste opp dette.. Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Hei. Fikk min SGS3 i går. Før jeg la meg kl 03:00 hadde jeg ladet mobilen til 99%. Satte alarmen på 07:15. I dag tidlig var den tom for batteri, og alarmen hadde ikke ringt. Så den må ha gått tom for batteri før kl 07:15. Dette er det som har brukt batteri : Google-tjenester 28%, Android OS 19%, Android System 17% osv.. Har rensket mobilen etter oppdatering til JB. Noen forslag? En ting til. Den driver hele tiden å logger seg av og på hjemmenettverket. Endret 27. november 2012 av Sofewnamesleft Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fikk min SGS3 i går. Før jeg la meg kl 03:00 hadde jeg ladet mobilen til 99%. Satte alarmen på 07:15. I dag tidlig var den tom for batteri. Jeg ville flashet JB på nytt. Du kan gjøre dette med KIES, nødoppretting av fastware (eller hva det nå heter). Hjelper ikke dette på problemene så er det vel grunn til reklamasjon. Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Takk for svar. Skal prøve ut det Edit. Fant ut av det med nettverket. Tok restart på router. Har ikke hatt problemer etter det. Endret 27. november 2012 av Sofewnamesleft Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hei Er det nokon som har tips korleis ein kan få alarmen til å fungere om ein slår av telefonen? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det står normal der. Takk for hjelpen! Edit: Er vel ikke noen som kan svare meg på det jeg spurte om tidligere: "Har ikke brukt telefonen på noen uker nå, men Paranoid Android er installert. Hadde et problem med melding om at simkortet var fjernet, så telefonen måtte restartes. Noen som har hørt om dette problemet før? Vil tro det er relatert til denne custom rom-en jeg har kjørt." Må nesten være sikker på at dette problemet kun var relatert til den rom-en før jeg selger. Kan bli noen kjedelige dager med testing dette. Er ganske sikker på at det er ROM-relatert. Er jo såpass mange bugs i AOSP-roms til SGS3 at det ikkje virker usannsynlig. Du kan jo evt søke litt på xda? Hei Er det nokon som har tips korleis ein kan få alarmen til å fungere om ein slår av telefonen? Det blir nok vanskelig. Smarttelefonar fungerer som vanlige datamaskiner, så om den er av, kan den ikkje gjere noko. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Går det å deaktivere tilkoblingen mellom PC og Mobil når man bruker USB? Skal bare bruke den til strøm, og trenger/vil ikke at den skal ha tilgang til PC'n. Jeg går inn på "USB PC-forbindelse", og der er "Medieenhet (MTP)" aktivert. Men jeg kan ikke deaktivere den. (Beskrivelse på MTP: Tillater deg å overføre mediefiler i Windows...) Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hei Er det nokon som har tips korleis ein kan få alarmen til å fungere om ein slår av telefonen? Det går ikke, men du kan sette den i flightmode, eller skrue på sperremodus så plager den ikke om natten. :-) Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hva er det folk gjør for å flytte apps til sd kortet? Blandt annet spotify? Dårlig at Samsung ikke har en slik funksjon. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Batteritida begynner å komme seg! Etter første fulle opplading etter flashing av ny ROM. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som vet hvor de nye servicesentrene til Samsung er, om de ennå er kommet til Norge? Lysten på å skifte skjermen til under tusen-lappen, da den er knust. Husker jeg rett skulle en få skiftet skjermen på timen. Lite oppdatert akkurat på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå