Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at min bruker 6,7% av batteriet i timen, i følge BetterBatteryStats. Mye synes jeg.. Men i innstillinger under batteri, ser jeg at skjermen tar det meste..

 

Nja dvs 15 timer med bruk og det virker ikke så alt for galt. Jeg plugger den ut av laderen om morgningen ved 10 tiden og inn igjen når jeg legger meg ved 01 tiden (dvs 15 timer), og da er det ikke så alt for mye igjen, så om du bruker din ca like mye som meg så virker det riktig.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til flip case? Helst i rimelig god kvalitet og ikke får bulkete

 

EDIT: Er Spigel bra? http://www.spigen.co...lip-series.html

Vil absolutt anbefale originalt fra Samsung. Har ikke erfaring med akkurat Spigel, men jeg har dårlig erfaring med lignende løsninger hvor telefonen ligger oppe i en slik "klips-holder". Det knirker ofte noe voldsomt bare man tar i telefonen. Da er Samsungs egen løsning mye bedre, hvor du erstatter med bakdekselet som fulgte med telefonen, med det bakdekselet som følger med flipcasen.

 

http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Samsung+Flip+Cover+Galaxy+S+III+%28bl%C3%A5%29

Lenke til kommentar

Noen som har testa Linux på S3?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zpwebsites.linuxonandroid&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS56cHdlYnNpdGVzLmxpbnV4b25hbmRyb2lkIl0.

Har litt lyst til å prøve å se hvordan det funker igrunn.

Kjørte en Linux distro på Nokia N900 for noen år siden.

Ser for meg at det må kunne fungere bedre på S3..

Noen andre forslag til Linux installer?

Lenke til kommentar

...gpsd...

Fra forumet på XDA:

 

1. I empty all GPS software buffer.

2. Switch off phone,

3. Take out SIM card,

4. Switch on phone, disable wifi,

5. Open the GPS software then search GPS signal,

6. after GPS get your position, then empty the GPS software buffer again.

..............Then the GPSD never drain your battery.

I think this is a bug, the GPS is always searching for the GPS signal so that drain the battery.

Lenke til kommentar

 

Fra forumet på XDA:

 

1. I empty all GPS software buffer.

2. Switch off phone,

3. Take out SIM card,

4. Switch on phone, disable wifi,

5. Open the GPS software then search GPS signal,

6. after GPS get your position, then empty the GPS software buffer again.

..............Then the GPSD never drain your battery.

I think this is a bug, the GPS is always searching for the GPS signal so that drain the battery.

 

Trenger litt hjelp med denne - hvor finner jeg GPS-software, og hvordan tømmer jeg bufferet?

Lenke til kommentar

Takker for svar, men jeg tok rett og slett bare å restartet mobilen, og problemet var borte.

 

Men skal ha dette i bakhodet om problemet vender tilbake :)

 

Edit:

 

Oj, quotet feil post. Men var i alle fall svar til Jan Skrotnes og gpsd-problematikken.

 

Edit 2:

 

Svært som jeg roter her, beklager. Oppe før fanden selv med liten sønn, så får skylde på søvnmangel :)

Endret av Duckhunter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...