technicality Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Spørsmål ang. app drawer. Jeg har tidligere skjult noen programmer her, men har nå angret meg på noen av disse, så tenkte jeg skulle ta de frem igjen. Jeg har prøvd å gå inn på "Skjule programmer" funksjonen igjen for å få de frem igjen. Men det er ingen alternativer som f.eks. "Vis alle" eller noen slikt. Hjelp..? You're going to LOVE this xD Gå inn i app drawer...trykk meny...scroll den er rett under skjul programmer bare "gjemt" hvis du ikke scroller Tror Samsung bestemte seg for å trolle litt Endret 21. november 2012 av technicality 2 Lenke til kommentar
lok1 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har ikke brukt telefonen mye idag, den har nesten bare ligget stille. Under battery settings står det dog at screen har vært on 2t 17min. Det er 2.5timer siden jeg tok den ut av laderen og 57% av batteriet brukt opp. Til dere alle andre; Høres dette "normalt ut"? Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei! Er litt i tenkeboksen om jeg skal bytte ut min nokia n8 med en galaxy s3. (eller kanskje s2.) Men jeg har noen spørsmål som kanskje noen her kan svare på? Er det god plass i internminnet? Da tenker jeg på spesielt på om det er plass til å lagre mange meldinger? Min n8 har problemer med at internminnet er fullt selv om jeg har slettet det som er å slette omtrent. Og jeg liker å ta vare på meldinger, så god plass til det er viktig for meg Syns denne telefonen er ganske stor, er det noen jenter her som har den, hva syns dere om størrelsen på telefonen? Går egentlig alltid med telefonen i lomma, så lurer på om denne kanskje er litt stor til å passe i en olabukselomme? Den er "girl approved". Ingen problemer med å ha den i bukselommene iallefall. Er superfornøyd med telefonen Løp og kjøp!! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har ikke brukt telefonen mye idag, den har nesten bare ligget stille. Under battery settings står det dog at screen har vært on 2t 17min. Det er 2.5timer siden jeg tok den ut av laderen og 57% av batteriet brukt opp. Til dere alle andre; Høres dette "normalt ut"? Lønner seg å kjøre fabrikkinnstillinger på den. Når man oppgraderer fra ICS til JB kan det bli problemer med data som henger igjen. Hadde selv slike episoder før jeg nullstilte min. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 You're going to LOVE this xD Gå inn i app drawer...trykk meny...scroll den er rett under skjul programmer bare "gjemt" hvis du ikke scroller Tror Samsung bestemte seg for å trolle litt Herregud! Så simpelt. Nå må jeg si jeg følte meg ganske dum for å ikke ha sjekket det tidligere. Har gått utvides at det ikke gikk an å scrolle I den menyen.Tusen hjertelig takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ladet i 4 timer og er på 12%. Ladet opp et drittbatteri på en halvtime. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Herregud! Så simpelt. Nå må jeg si jeg følte meg ganske dum for å ikke ha sjekket det tidligere. Har gått utvides at det ikke gikk an å scrolle I den menyen.Tusen hjertelig takk for hjelpen! Ingen årsak,vi har alle slike problemer av og til så ikke føl deg dum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Kan også tipse om den meny knappen, mange som ikke vet om den. Endret 21. november 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kan også tipse om den meny knappen, mange som ikke vet om den. ? Lenke til kommentar
lok1 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Lønner seg å kjøre fabrikkinnstillinger på den. Når man oppgraderer fra ICS til JB kan det bli problemer med data som henger igjen. Hadde selv slike episoder før jeg nullstilte min. Jeg tok og resatte telefonen før jeg oppdaterte den, men synes fortsatt strømforbrukt er litt i overkant. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg tok og resatte telefonen før jeg oppdaterte den, men synes fortsatt strømforbrukt er litt i overkant. ETTER oppdateringen 2 Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 AHH! Da var telefonen bestilt 2 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det ikke å skru av "lukkerlyd" på innstillinger på kameraet? Kamera -> innstillinger og skroll ned til "lukkerlyd" og velg av? Videoopptak vet jeg ikke.. Har ikke noe slikt valg jeg nei. Lenke til kommentar
TotallyUseless Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Har ikke noe slikt valg jeg nei. Ahaa.. da beklager jeg. Er nok da bare root som kan det. Må ha innbilt meg det.. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Lønner seg å kjøre fabrikkinnstillinger på den. Når man oppgraderer fra ICS til JB kan det bli problemer med data som henger igjen. Hadde selv slike episoder før jeg nullstilte min. Når man nullstiller, blir alt, inkludert google-kontoen slettet da, slik at jeg mister alle kontakter og kalenderhendelser og alt mulig annet? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Ja, men hvis du har skrudd på synk av kontakter og kalender (standard er det skudd på) så vil de synkroniseres når du setter opp igjen telefonen. Sjekk i nettleseren din om den er i synk med kalenderen... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg kjører LiquidSmooth (custom ROM) med Siyah kernel og fra søndag til tirsdag ladet jeg ikke telefonen. Da jeg satt i laderen etter 50t var jeg på 9%. Da brukte jeg den riktignok veldig lite og jeg bruker 2x Battery til å skru av mobildata når skjermen skrus av (den skrur på mobildata ved gitte intervaller for å sjekke om jeg har fått mail, Whatsapp-melding osv). Så det er mulig å få batteriet til å vare en stund om man går litt inn for det ;-) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Når man nullstiller, blir alt, inkludert google-kontoen slettet da, slik at jeg mister alle kontakter og kalenderhendelser og alt mulig annet? ...? skjønner ikke at folk ikke skjønner dette. Nullstiller alt = miste alt ja. Når du så setter opp google kontoen din igjen, så synkes ting igjen. nemo problemo. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er nok ikke mange som sliter med tilsvarende. Sikkert en ide å sette telefonen til fabrikkinnstillinger, det pleier å fikse problemer med bytte av versjon. Hei, flott at du kan svare for mange andre. Jeg pleier normalt å kjøre en fabrikkreset etter fastvareoppdatering. Denne gangen har jeg kjørt 2, men den lader fortsatt ufattelig tregt. Kapasiteten på batteriet er det samme som før. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei, flott at du kan svare for mange andre. Jeg pleier normalt å kjøre en fabrikkreset etter fastvareoppdatering. Denne gangen har jeg kjørt 2, men den lader fortsatt ufattelig tregt. Kapasiteten på batteriet er det samme som før. Takk for svar uansett. Mye ligger i laderen, har ett par og merker forskjell på ladetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå