Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Er litt i tenkeboksen om jeg skal bytte ut min nokia n8 med en galaxy s3. (eller kanskje s2.)

Men jeg har noen spørsmål som kanskje noen her kan svare på?

Er det god plass i internminnet? Da tenker jeg på spesielt på om det er plass til å lagre mange meldinger? Min n8 har problemer med at internminnet er fullt selv om jeg har slettet det som er å slette omtrent. Og jeg liker å ta vare på meldinger, så god plass til det er viktig for meg :)

Syns denne telefonen er ganske stor, er det noen jenter her som har den, hva syns dere om størrelsen på telefonen? Går egentlig alltid med telefonen i lomma, så lurer på om denne kanskje er litt stor til å passe i en olabukselomme?

Lenke til kommentar

Hei! Er litt i tenkeboksen om jeg skal bytte ut min nokia n8 med en galaxy s3. (eller kanskje s2.)

Men jeg har noen spørsmål som kanskje noen her kan svare på?

Er det god plass i internminnet? Da tenker jeg på spesielt på om det er plass til å lagre mange meldinger? Min n8 har problemer med at internminnet er fullt selv om jeg har slettet det som er å slette omtrent. Og jeg liker å ta vare på meldinger, så god plass til det er viktig for meg :)

Syns denne telefonen er ganske stor, er det noen jenter her som har den, hva syns dere om størrelsen på telefonen? Går egentlig alltid med telefonen i lomma, så lurer på om denne kanskje er litt stor til å passe i en olabukselomme?

Vel...noe eksakt tall skal jeg ikke tørre og komme med...men du kan hente ut tekstmeldingene dine så å ta vare på de er ikke noe problem, kapasiteten...vel innpå innstillingene finner man en funksjon (valgfritt) som kan begynne å slette eldste meldinger når du er oppe i 5000...så kanskje det er grensa ? :shrug:

Girl-approval overlater jeg til en av de å ta seg av.

Lenke til kommentar

Jeg antar at grunnen til at Igniztion skrev at du skulle legge en widget på en homescreen er at om du bare kjører programmet som en app så kan telefonen legge det i dvale. Det får dermed ikke logga batteribruk og du vil få ufullstendig statistikk.

Skjønner :) synes den trekker mye strøm, ser mye får til skjerm, noe som er naturlig da den brukes mye for tiden. Skal få lastet opp et bilde av battery appen i morgen, kanskje noen har noen gode tips da.

Lenke til kommentar

Noen som har testet siste version av Omega v33.2 Jelly Bean 4.1.2 Based on XXELK4 Android 4.1.2 (Date: 08/11/2012)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1663656

Vudere å bytte ut [ROM][XXDLJ5][9/11]CriskeloRomV19►JB►KITCHEN►OTA►4 THEMES►NANDROID ON LINE imot Omega v33.2 Jelly Bean 4.1.2.

Så hvordan er Omega vxx.x i forhold til andre ROM`s?

Ser det er vel det som er en av dem mest leste/brukte ROM på xda forumet.

Bilder av siste Omega

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=26325755&postcount=2

Themes

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=26325797&postcount=6

Lenke til kommentar

Hei.. Jeg lurer litt på og selge min ONE X og kjøpe Samsung Galaxy S3.

Men jeg har noen spørsmål..

Har noen prøvd å spille GTA3 på den og blir den varm i hendene etter 10 min ca?

Har man gode redigeringsmuligheter etter bildet med kamera er tatt?

Hvordan er batterilevetiden?

bytte:P
Lenke til kommentar

Fikk tilbake min S3 fra service i dag,

Byttet deler:

MEA FRONT-OCTA LCD (SVC)_GT-I9300.BTU.CO - Metallic Blue

MODULE-GT_I9300 ANT SUB PCB

A/S ASSY-PBA MAIN(COMM)GT_I9300

Samsung Quick Repair

Regent sammen hva det kostet på garantien for kun deleleene kom på 4,500kr.

Telefonen ble sent it pågrunn av den var helt død, svarte ikke på noe input

Lenke til kommentar

Andre som opplever problemer med "gpsd" som trekker mye strøm?

Bare "gpsd" trekker mellom 25 og 30% alene hos meg :hrm:

Har googlet litt på dette, men løsningen som jeg fant var ikke mulig å gjenomføre hos meg. Slideren som skulle deaktiveres under fjernstyring var grået ut, men slått på.

Noen andre potensielle løsninger?

Lenke til kommentar

Spørsmål ang. app drawer. Jeg har tidligere skjult noen programmer her, men har nå angret meg på noen av disse, så tenkte jeg skulle ta de frem igjen. Jeg har prøvd å gå inn på "Skjule programmer" funksjonen igjen for å få de frem igjen. Men det er ingen alternativer som f.eks. "Vis alle" eller noen slikt. Hjelp..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...