Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Etter JB-oppdateringen (tror jeg) så har e-posten min sluttet og oppdatere seg jevnlig (hvert 15. min, eller noe lignende). Det fører til at jeg ikke får e-postene mine uten å gå inn på epost-appen å oppdatere manuelt. Har lett en del rundt i innstillingene uten å funnet å funnet noe som får den jevnlige oppdateringssyklusen tilbake.

Noen som kan hjelpe??

Hvilken app bruker du til e-post da?

Den integrerte gmailen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil få lokasjon via Wifi og mobilnettet, så vær-appen fungerer nok helt greit uten GPS.

Høres ut som du har en app som bruker GPS hele tiden gående i bakgrunnen, så jeg ville lastet ned Better Battery Stats for å identifisere synderen.

Så hva brukes GPS til da?

Har installert Battery appen nå, men skal jeg gjøre noe? Kommer ikke opp noe spesielt enda, no reference står det bare. Skal jeg bare la den gå?

Lenke til kommentar

Jeg har også OneCall (ekstremt fornøyd). Jeg har ikke opplevd lignende problem, men la meg komme med et forslag: Hvis du går på trådløst og nettverk --> flere innstillinger --> mobilnettverk --> nettverksoperatører og da velger "velg automatisk", så kan det hende problemet er løst. Jeg bruker denne modusen Hvis det ikke virker så ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med OneCall. De hjelper deg sikkert!

Er den modusen eg bruker nå.. Irritasjonsmomentet er at her i Trondheim har Network Norway bygget ut sitt eget nett som telefonen driver å kobler seg til med jevne mellomrom. Dette nettet har helt udugelig hastighet på og som oftest bare EDGE. Telenor derimot har god dekning og Hsdpa, så jeg vil gjerne være på det nettet mest mulig ;)

Lenke til kommentar

Jeg bruker den appen som heter "E-post", med hotmailkontoen min, hvis det har noe å si....

Det har noe å si for hvor i instillingene du skal ja.

Jeg bruker samme appen til hotmail kontoen min jeg også.

Jeg fant innstillingene her:

Gå til innboksen din>meny knapp>Innstillinger>velg kontoen du vil endre på: [email protected]>bla ned til "Synkroniser oppføringer" Her har jeg Push på begge de øverste valgene og alle ukedager merka av. Velg det som passer for deg.

Håper det hjalp.. :)

Lenke til kommentar

Hvor lenge har skjermen vært på og lysstyrke?

Gjenoppretting til standard mener du fabrikk innstillinger?

Ca 1/4 lysstyrke, holder lenge for meg. Skjerm på 1.30 time så har ikke brukt den mye, men uansett er dette nesten 3x bedre kapasitet enn det jeg hadde før da jeg bare lot den ligge stille.

Ja fabrikkinnstillinger heter det ja, glemte helt ordet.

Lenke til kommentar

Gå til innboksen din>meny knapp>Innstillinger>velg kontoen du vil endre på: [email protected]>bla ned til "Synkroniser oppføringer" Her har jeg Push på begge de øverste valgene og alle ukedager merka av. Velg det som passer for deg.

Tusen takk :) Nå funger det som det skal!

Ante ikke at det lå under sykronisering....

Lenke til kommentar

Hei.. Jeg lurer litt på og selge min ONE X og kjøpe Samsung Galaxy S3.

Men jeg har noen spørsmål..

Har noen prøvd å spille GTA3 på den og blir den varm i hendene etter 10 min ca?

Har man gode redigeringsmuligheter etter bildet med kamera er tatt?

Hvordan er batterilevetiden?

1. Jeg har GTA 3 til min S3 og opplever aldri at den blir merkbart varmere. Selvfølgelig, den blir jo litt varmere, men ikke noe man legger merke til, hvis man ikke tenker på det.

2. I den vanlige kameraappen er det ikke noe særlig gode redigeringsmuligheter. Jeg har derfor lastet ned en app som heter "Bilde Redigerer" fra Samsung Apps (tror den er designet for Samsung mobiler). Når man har tatt et bilde trykker man bare på menyknappen og trykker på "rediger" så åpnes bilde automatisk i "Bilde Redigerer".

3. Batteritiden er brukbar. Dette varierer selvfølgelig fra bruker til bruker, men jeg, som bruker telefonen forholdsvis hardt i løpet av en dag, har fremdeles 10-15 % igjen når dagen er over.

Lenke til kommentar

Tusen takk :) Nå funger det som det skal!

Ante ikke at det lå under sykronisering....

Hvilket alternativ er "Push"? Ser ingen valg som ligner på Push eller...

post-128259-0-51989200-1353394431_thumb.png

Lenke til kommentar

Så hva brukes GPS til da?

Har installert Battery appen nå, men skal jeg gjøre noe? Kommer ikke opp noe spesielt enda, no reference står det bare. Skal jeg bare la den gå?

GPS bruker til nøyaktig posisjonering. Mobilnettverk gir posisjon på nærmeste mobilmast, som holder masse til å gi deg været der du er.

La Better Battery stats appen kjøre (legg gjerne widget på home skjermen for å sørge for at den kjører hele tiden) gjennom et par hele ladesykluser, så begynner den å gi nøyaktig statistikk for hvilke apps som bruker mest strøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...