TotallyUseless Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Er det noen som har hørt noe nytt om trådløse laderen? Syns det er litt dårlig å introdusere den, og deretter ta flere måneder uten noe nyhetet om det fra dem.. Endret 17. november 2012 av TotallyUseless Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Noen som vet hvordan man andrer størrelsen på meldinger/samtalene i innboksen for sms? Vet man kan gjøre det ved å ha en innstilling der man endrer den med volumknappene, men er det en annen måte? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Innstillinger-skjerm-skriftstørrelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Dette er hva jeg kaller multitasking! Problemet er bare at Skype ikke vil logge inn. Endret 17. november 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Innstillinger-skjerm-skriftstørrelse Takk! Ville egentlig bare endre sms chatten, ikke størrelsen på teksten på hele telefonen, men det går bra Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men nå har facebook synca alle bilde mappene mine inn i galleriet på telefonen.. Hvordan får jeg fjernet albumene? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Dette er hva jeg kaller multitasking! Problemet er bare at Skype ikke vil logge inn. Hva eksakt er det jeg ser på? Det skjerm mellom stock browser og Skype? Og hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 MultiView som du finner på Note 2. Kjører 4.1.2 som ble lekket ganske nylig. http://wanamlite.com/forums/showthread.php?tid=22131 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er det flere som opplever at CRT-Off ikke funker på siste WanamLite? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hva er egentlig CRT-off? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Når du slår av skjermen på telefonen så ser det likt ut som når du slår av en CRT TV/skjerm. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 MultiView som du finner på Note 2. Kjører 4.1.2 som ble lekket ganske nylig. http://wanamlite.com...d.php?tid=22131 Buggy eller full funksjonalitet ? Når du slår av skjermen på telefonen så ser det likt ut som når du slår av en CRT TV/skjerm. Som betyr....hva egentlig ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Buggy eller full funksjonalitet ? Fungerer utmerket. Som betyr....hva egentlig ? CRT-off fungerer til meg, versjon 5.0. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Fungerer utmerket. CRT-off fungerer til meg, versjon 5.0. Hva er fordelen med en CRT avslutning ? eller er det mer for show ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg vil ikke ha det, men bryr meg ikke om at det er der. Vet om flere som synes det er kult. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Var en enorm fil da... laster ned fra en av mirror sidene, 713mb O_o daaaaamn Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg kan ikke leve uten CRT-Off Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hehe, tok tid til meg også. Ser du på side 2 i tråden å skal det være en torrent. Lenke til kommentar
tiriltoppen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det crt off var jo veldig kult! Hvordan får man slik på en original s3? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er det noen som har hørt noe nytt om trådløse laderen? Syns det er litt dårlig å introdusere den, og deretter ta flere måneder uten noe nyhetet om det fra dem.. Produksjonen av trådløsladere startet for et par uker siden, så bør være på markedet før jul. Det begynner å komme noen brukbare og pene OEM-ladere på markedet også nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå