Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Bumper denne da jeg også lurer på det samme!

Hvis du har root kan du endre navn på filen /system/media/audio/ui/TW_Battery_caution.ogg til f.eks TW_Battery_caution.bak, eller eventuelt erstatte denne filen med en .ogg uten noe lyd i seg.

"Blocking Mode" trigger OCD'en i meg da den har en ongoing notification.

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever at min GS3 spiller latterlig lav lyd når koblet til et anlegg via AUX. Har sammenlignet med en Galaxy Note I, og da måtte lydnivået på anlegget skrus opp til det dobbelte for å nærme seg lyden på note'en (og da ble jo kvaliteten søppel). Er dette noe som er felles for GS3 eller er det en feil på min telefon?

Lenke til kommentar

Opplever at min GS3 spiller latterlig lav lyd når koblet til et anlegg via AUX. Har sammenlignet med en Galaxy Note I, og da måtte lydnivået på anlegget skrus opp til det dobbelte for å nærme seg lyden på note'en (og da ble jo kvaliteten søppel). Er dette noe som er felles for GS3 eller er det en feil på min telefon?

Har ikke koblet den til anlegget før men kan prøve ikveld så du har noe å sammenligne med

Lenke til kommentar

Okay, da har jeg solgt min SGS3 og fått min Lumia 920. Hatt den en dags tid nå.

Syns noen av WP telefonene begynner å friste litt. Hvor bra integrert er egentlig google-kontoen i WP? Har blitt ganske avhengig av den de siste årene så hvis jeg noen gang skal vurdere å skifte fra android bør det være bra støtte for den. Er det bra synkronisering av bl.a. kontakter, kalender, foto og bokmerker? Trenger man bare legge til google-kontoen en gang så logger den automatisk inn i alle google-apps?

Lenke til kommentar

For å forklare litt nærmere, for jeg ladet mobilen i går kveld FØR jeg la meg:

- mobilen lyser opp når den er ferdig ladet (ikke et problem for meg, men noen andre lurte på dette)

- den gir IKKE lyd varsling når den er ferdig ladet, dette kommer TROLIG xx antall minutter etterpå, som en varsling om å fjerne lader (som vel ikke er noe poeng er det?)

- har aldri vært slik før JB, kom etter oppgradering til JB

Det er denne lyd varslingen jeg lurer på om man kan fjerne. Som sagt vet ikke hvor lang tid etter lading den må ligge for at den kommer. Lader man telefonen på natta som jeg har hatt til vane i mange år, er denne varslingen SVÆRT upraktisk, da jeg våkner av den.

jarle

Innstillinger - Sperremodus - Aktiver sperremodus. Huk av for deaktiver LED og deaktiver varsler.

Jeg har stilt inn at denne sperringen skal være aktiv fra 23:00-06:30.

Savner muligheten for å velge hvilke dager dette skal skje - f.eks kan der være praktisk med andre sperretider på fredag og lørdag

Lenke til kommentar

Syns noen av WP telefonene begynner å friste litt. Hvor bra integrert er egentlig google-kontoen i WP? Har blitt ganske avhengig av den de siste årene så hvis jeg noen gang skal vurdere å skifte fra android bør det være bra støtte for den. Er det bra synkronisering av bl.a. kontakter, kalender, foto og bokmerker? Trenger man bare legge til google-kontoen en gang så logger den automatisk inn i alle google-apps?

google-kalenderen synkes, men bare hoved kalenderen så vidt jeg vet.

bilder aner jeg ikke, bare brukt skydrive til å lagre bilder egentlig. Og litt picasa, men tror ikke det integreres på samme måte som skydrive/fb (direkte i Picture hub), selv om det såklart finnes apps til det.

kontakter synces perfekt, samme med epost.

Bokmerker tror jeg ikke blir syncet, men jeg har aldri vært en bokmerke-bruker så jeg vet ikke :) .

Men dette blir litt OT, les litt i 920tråden eller WP8tråden, og spør der?

Lenke til kommentar

Noen måtte jeg kan ha root og OTA? Kjører stock rom og har egentlig ikke behov for custom, så noen som vet?

Hvordan får jeg endret statusen fra endret?

Jeg tenker det er fult mulig. Så lenge du ikke fryser noen programmer, fjerner noen, endrer på systemfiler, og laster inn custom roms, eller mods osv osv.

Det er også mulig å endre statusen fra "endret" til "normal". Selv har ikke jeg gjort det, for syns custom ROM's er bedre. Det er stock, bare endret litt for bedre batterilevetid, bloatware fjernet osv. Pluss du har full tilgang til telefonen :)

Men jeg foreslår at du tar en titt her: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1563

Mye nyttig du kan lese, også spørre for mer hjelp fra andre som kan mer enn meg ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp prøvd, selve aux kabelen min er søppel,men syntes ikke det var lav lyd, er lyden god når du plugger i headphones forresten ? hvis ikke så kan det ha sneket seg inn litt grums i jack-inngangen

Jeg tenker det er fult mulig. Så lenge du ikke fryser noen programmer, fjerner noen, endrer på systemfiler, og laster inn custom roms, eller mods osv osv.

Det er også mulig å endre statusen fra "endret" til "normal". Selv har ikke jeg gjort det, for syns custom ROM's er bedre. Det er stock, bare endret litt for bedre batterilevetid, bloatware fjernet osv. Pluss du har full tilgang til telefonen :)

Men jeg foreslår at du tar en titt her: http://forum.xda-dev...play.php?f=1563

Mye nyttig du kan lese, også spørre for mer hjelp fra andre som kan mer enn meg ;)

Synes du skal endre navnet ditt jeg da men,ok da kunne vel ha testet det ut for meg først :p

men takk for den, xdev var mitt andre stopp i forhold til dette,tenkte jeg skulle prøve meg på den lokale scenen først

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp prøvd, selve aux kabelen min er søppel,men syntes ikke det var lav lyd, er lyden god når du plugger i headphones forresten ? hvis ikke så kan det ha sneket seg inn litt grums i jack-inngangen

Takk for respons. Ikke noe grums å finne, lyden er god nok for meg med ved bruk av ørepropper, spiller riktig ofte på nesten høyeste volum. Jeg får teste øreproppene på en annen mobil snart sånn at jeg har noe å sammenligne med der også. Kan også legge til at lyden ble testet med samme aux kabel og at lyden er like lav ved bruk av Spotify som standard musikkspiller.

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med et spørsmål angående synkronisering. Jeg har får ikke synca iphone kontaktene mine med gmail kontoen, uansett hva jeg gjør. Har prøvd via iTunes, samt satt opp exchange på iphonene mot gmail kontoen.

Hva gjør jeg feil?

Edit: Fikk løst det ved å legge inn en App kalt Google Contacts. Beste 9 kronene jeg har brukt på lenge. Tok 3 sek

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Jeg har fått min første adware på telefonen. Får hver dag opp en stjerne i notifications, som reklamerer om billig forbrukslån, og åpner nettleseren hvis jeg trykker på meldinga. Noen ide om hvordan jeg får det bort igjen?

Tipper den kom sammen med enten light sabre appen eller arnold schwartzenegger soundboard jeg lasta ned på jobb når jeg kjedet med her om dagen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har fått min første adware på telefonen. Får hver dag opp en stjerne i notifications, som reklamerer om billig forbrukslån, og åpner nettleseren hvis jeg trykker på meldinga. Noen ide om hvordan jeg får det bort igjen?

Tipper den kom sammen med enten light sabre appen eller arnold schwartzenegger soundboard jeg lasta ned på jobb når jeg kjedet med her om dagen.

Du kan finne ut hvilke apps som sender deg rekalme og metode de bruker med denne appen.

https://play.google....ddetector&hl=no

Så er løsningen rett og slett og avinstallere appen som er synderen. "Airpush" er vel typen reklame som kommer frem i notifikasjonssenteret. Alternativet er om man har "root" tilgang kan man blokkere slik reklame.

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...