Tåkefyrste Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Hvordan er det med batteritiden har det kommet en fix som ordner det, eller er det bare noen brukere som opplevere kortere batteritid. Jeg satte oppdateringen på vent når jeg oppdaget dette. Kommer noe voldsomt an på hva du har av programmer og widgets. Helt uten noe installert så er JB fantastisk på batteri, men visse programmer suger mer batteri enn hva man forventer, dette er et generelt problem med android-applikasjoner imo. F.eks så ramler jeg fra 100 til 97% på en normal natt (tar den ut av docken før jeg legger meg), men etter jeg installerte en vær-widget som oppdaterer været hver time så var jeg plutselig på 69% hver morgen. Uninstallerte den så var jeg tilbake på vanlig igjen. Endret 13. november 2012 av Apox Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hjem-knappen har begynt å oppføre seg mongo, dvs. den reagerer veldig dårlig på berøring, og ofte må jeg trykke 6-7 ganger før den oppfatter det. Noen andre med lignende erfaring, og som vet om en grei måte å fikse dette på selv? Kan høres ut som en garanti sak..... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Batteritiden min ble DRASTISK forbedret når jeg deaktiverte Google Now. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Her ser du, sort bakgrunn, og notificationslinja er grå. Oky, ser at linja er grå uten at jeg helt forstår at telefonen er ubrukelig pga det På min klarer ikke jeg se noen grå linje, men så har jeg heller ikke sort wallpaper, og den synes derfor sikkert ikke... Lenke til kommentar
Rs91 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Oky, ser at linja er grå uten at jeg helt forstår at telefonen er ubrukelig pga det På min klarer ikke jeg se noen grå linje, men så har jeg heller ikke sort wallpaper, og den synes derfor sikkert ikke... Jeg tok på en sort bakgrunn bare for å vise at linja er grå, jeg bruker annen bakgrunn ellers, og jeg kan nesten ikke se at linja er grå jeg heller Så det plager ikke meg. Endret 13. november 2012 av Rs91 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Driver og fabrikkinstiller mobilen min nå for å selge den videre. Blir snodig å gå fra SGS3en! Sykt bra telefon. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Driver og fabrikkinstiller mobilen min nå for å selge den videre. Blir snodig å gå fra SGS3en! Sykt bra telefon. Så hvorfor selger du den? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg er en teit barnslig dust som går lei av ting aaaalt for fort. Så nå bytter jeg telefon . Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Nå blir det forhåpentligvis Lumia 920 i hånda på torsdagen 1 Lenke til kommentar
jorang Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Stikk innom om en stund å si hva du synes da 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Den er grei, blir jo enorm forskjell fra SGS3en. Forhåpentligvis blir det mer positivt enn når jeg gikk fra SGS2 til Lumia 800 (alt for liten/lavoppløst skjerm for meg). Men skal si fra . 2 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Blææ netcom sa den svarte versjonen skulle komme i løpet av oktober. Men neeeeeeei, jeg må vel vente til jul. Nå klarte jeg ikke vente lenger. Det ble Note 2 istedenfor S3 men : p 1 Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Etter at den siste fastvareoppdateringen kom, så lader telefonen ufattelig mye tregere enn før. Er der andre som har merket dette? Før kunne jeg lade mens jeg hørte musikk, nå er det nesten bare å gi opp det Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Kan høres ut som en garanti sak..... Tydeligvis.. I går kveld døde hele telefonen mens den lå på stuebordet.... Umulig å få slått på igjen Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Er det en eller flere her inne som har Jelly Bean og fungerende BankID på mobil fra DnB? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tydeligvis.. I går kveld døde hele telefonen mens den lå på stuebordet.... Umulig å få slått på igjen Absolutt garanti det der ja.... Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Er det en eller flere her inne som har Jelly Bean og fungerende BankID på mobil fra DnB? Ja Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ja Æsj, da var ikke teorien min korrekt. Jeg mistenkte at det var no JB relatert ettersom det fungerte da jeg var på stock ROM. Så la jeg inn en MIUI ROM med JB og den sluttet å reagere. Så bytta jeg MIUI ROM og valgte ved en feil ICS og vips så fungerte den igjen. Nå har jeg lagt inn en ny JB ROM (ikke MIUI) og BankIDen har sluttet å reagere igjen. @Fleksnes: Har du custom ROM? I så fall hvilken? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Etter at den siste fastvareoppdateringen kom, så lader telefonen ufattelig mye tregere enn før. Er der andre som har merket dette? Før kunne jeg lade mens jeg hørte musikk, nå er det nesten bare å gi opp det Det er nok ikke mange som sliter med tilsvarende. Sikkert en ide å sette telefonen til fabrikkinnstillinger, det pleier å fikse problemer med bytte av versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå