Njord74 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvilken verson bruker dere i JB? TEN eller NEE? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Flere som opplever at minnekortet unmounter når du legger mobilen ned på bordet? :/ Lenke til kommentar
3ide Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvilken verson bruker dere i JB? TEN eller NEE? TEN har bare de som har telenorlåst telefon. Alle andre har NEE. Jeg byttet fra TEN til NEE fordi jeg ikke giddet å vente på at JB kom i TEN versjon. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror jeg gjorde et godt kjøp i dag. S3 så god som ny, hvit, 32gig minnekort og skjermbeskytter. 2500,- Kan ikke være ille pris det! 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror jeg gjorde et godt kjøp i dag. S3 så god som ny, hvit, 32gig minnekort og skjermbeskytter. 2500,- Kan ikke være ille pris det! Jeg betalte over dobbelt så mye. Lenke til kommentar
Rago Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jo da, har aktivert det. Får som sagt sendt MMS, men ikke mottatt. Har samme problem. Vet ikke om dette gjelder deg men for min del skyldes det at jeg har tvilling sim altså to simkort til samme abonnement. Da er det bare hovedsimkortet som MMS funker på. Jeg har ved en feil fått reservesimkortet til S3en og da får jeg kun sendt mms, ikke mottatt. Venter på nye sim kort fra One call nå. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror jeg gjorde et godt kjøp i dag. S3 så god som ny, hvit, 32gig minnekort og skjermbeskytter. 2500,- Kan ikke være ille pris det! Du var nok heldig der ja Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Huket av at den skal hente ned innkommende meldinger? Har huket av den også. Men nå har jeg kunnet sende mms til meg selv. Kan fortsatt ikke hente mms som ikke er lastet ned. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 TEN har bare de som har telenorlåst telefon. Alle andre har NEE. Jeg byttet fra TEN til NEE fordi jeg ikke giddet å vente på at JB kom i TEN versjon. Gjorde det samme selv...har du oppdaget om du får MMS? Noen har visstnok dendt meg MMS, men merker ikke noe til at jeg har fått... Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) http://www.samfirmware.com/ trykk firmware å velg telenor sin :-) Så regner jeg med det bare er å kjøre den gjennom odin, hvertfall var det slik på galaxy s å s2 ;-P Dessverre virker ikke CR i IE10 på Win8 i dette forumet så denne posten blir litt rotete. Her er downloadlinken til TEN:http://www.hotfile.c...J3_TEN.zip.html Endret 11. november 2012 av Scuirus Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Uten CR så kommer NEE i versjonen i egen post: http://www.hotfile.com/dl/177386169/14295c9/I9300XXDLJ2_I9300NEEDLI2_NEE.zip.html Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Og så trengs Odin 3.04 for å flashe software: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1092410 Lenke til kommentar
3ide Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gjorde det samme selv...har du oppdaget om du får MMS? Noen har visstnok dendt meg MMS, men merker ikke noe til at jeg har fått... Har ikke problemer med å motta mms. Bruker GO sms, men det funker med stock app også. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Slått av for lengst. Hvor slår man den av? (Det er den som stadig dukker opp med at det er x antall minutter hjem...?) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nå har jeg aldri prøvd iMessage, men hva er det du har der som mangler i Viber? Synes det høres særdeles lite praktisk ut å benytte en tjeneste som kun fungerer på en plattform. iMessage er enkelt og genialt. Man bruker bare standard meldingsfunksjon på iOS. Operativsystemet finner selv ut om mottaker har iMessage aktivert. Har han det sendes melding som iMessage, dersom ikke går meldingen som sms. Avsender trenger ikke å tenke, mao enkelt og genialt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tror jeg gjorde et godt kjøp i dag. S3 så god som ny, hvit, 32gig minnekort og skjermbeskytter. 2500,- Kan ikke være ille pris det! Tror det er vanlig pris hos Boris Skurkovic 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gjorde det samme selv...har du oppdaget om du får MMS? Noen har visstnok dendt meg MMS, men merker ikke noe til at jeg har fått... Det anbefales å sende en MMS til seg selv. Da får du aktivisert og sjekket sending og mottak hos enkelte ISP. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hvor finner eg den? Finner bare en som heter Nightly og den har bugs står det. Nightly er det samme som beta build. Det er tekstversjoner av builds du kan prøve. Ta en titt på CM sine offisielle sider. Eventuelt kan du ta en titt på aokp. De vet jeg har offisielle build for s3. Lenke til kommentar
lilletrond Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Ah, takker! Hmmm. Jeg har slått av ringeffekter på skjermlås, tror jeg... Kan ikke se at dette har noen effekt? Linja øverst er fortsatt "grå" til meg. Eller, har jeg missforstått hva ringeffekter på skjermlås er for noe? Endret 12. november 2012 av lilletrond Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hmmm. Jeg har slått av ringeffekter på skjermlås, tror jeg... Kan ikke se at dette har noen effekt? Linja øverst er fortsatt "grå" til meg. Eller, har jeg missforstått hva ringeffekter på skjermlås er for noe? Det var ikke det at linja øverst var grå som var problemet mitt (for det er den uansett), det var at bakgrunnen i skjermlås ble grå når ringeffekter var aktivert. Bildet viser ringeffekt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå