Smurflin96 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei, Er det noen her som vet hvordan jeg kan få lasta ned den orginale softwaren som var på tlf min? Jeg bruker en Jelly Bean versjon fra Polen akkurat no. Jeg vil ha alt tilbake til slik det var når jeg kjøpte telefonen. Jeg er telenor-kunde visst det har noen betydning.. Takk på forhånd, Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei, Er det noen her som vet hvordan jeg kan få lasta ned den orginale softwaren som var på tlf min? Jeg bruker en Jelly Bean versjon fra Polen akkurat no. Jeg vil ha alt tilbake til slik det var når jeg kjøpte telefonen. Jeg er telenor-kunde visst det har noen betydning.. Takk på forhånd, Da må du vente på at det kommer ei telefon frimware, CSC: TEN. Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Da må du vente på at det kommer ei telefon frimware, CSC: TEN. Hva mener du? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hva mener du? At du må vente til Telenor legger ut firmware'en på nettet. Alternativt kan du meget lett gjenopprette telefonen din til den internasjonale utgaven uten bloatware (Ta en titt på XDA forums) Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Da må du vente på at det kommer ei telefon frimware, CSC: TEN. http://www.samfirmware.com/ trykk firmware å velg telenor sin :-) Så regner jeg med det bare er å kjøre den gjennom odin, hvertfall var det slik på galaxy s å s2 ;-P Lenke til kommentar
ftb Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) . Endret 10. november 2012 av ftb Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det noen som har fått equalizeren til å funke? Virker ikke til å være noen forskjell uansett hvor man setter sliderne. Innstillingene holder seg ikke heller. Bump! Ingen som har erfart det samme? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Da har jeg endelig fått bestilt meg en hvit S3! Gledes stoort til den kommer! Har så mye jeg vil gjøre med den, at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne når jeg får den tror jeg.. Haha 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Finnes det en clean android rom som faktisk fungerer? Av alle roms eg har prøvd til diverse telefoner, så er det alltid noe som ikke fungerer. Nå har eg prøvd Ressurection Remix i et døgn og allerede opplevd flere irriterende bugs. Burde kanskje bare gå tilbake til stock rom.. =/ Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Finnes det en clean android rom som faktisk fungerer? Av alle roms eg har prøvd til diverse telefoner, så er det alltid noe som ikke fungerer. Nå har eg prøvd Ressurection Remix i et døgn og allerede opplevd flere irriterende bugs. Burde kanskje bare gå tilbake til stock rom.. =/ Cyanogenmod 10 funker. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvor finner eg den? Finner bare en som heter Nightly og den har bugs står det. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 SuperNexus. Eneste bugs jeg opplevd er effekter i Google Talk, og kamera (trykk for fokus med blitz). Begge deler Force Close. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Har et problem jeg sliter med. Jeg får sendt men ikke mottatt MMS. Har Onecall abonnement. Er det innstillingene mine som er feil? I såfall er det litt rart siden jeg får sendt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tipper at du enten ikke har aktivert pakkedata, eller så har du ikke aktivert roaming. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 bump Gå inn på kontakten du ønsker å endre trykk-meny-rediger, hold på bildet og velg fjern fra menyen som dukker opp Nei, jeg vil ikke fjerne selve bildet, jeg vil fjerne hele plassen der bildet skulle vært. Når jeg fjerner bildet er det bare en sånn farget rute med en silhuett av en person (standard"bilde") som er der. Jeg vil at markert område skal være helt borte, altså at bare teksten står igjen. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nei, jeg vil ikke fjerne selve bildet, jeg vil fjerne hele plassen der bildet skulle vært. Når jeg fjerner bildet er det bare en sånn farget rute med en silhuett av en person (standard"bilde") som er der. Jeg vil at markert område skal være helt borte, altså at bare teksten står igjen. Du får kjøpe deg en iPhone da om du synes det er bedre der Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tipper at du enten ikke har aktivert pakkedata, eller så har du ikke aktivert roaming. Jo da, har aktivert det. Får som sagt sendt MMS, men ikke mottatt. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jo da, har aktivert det. Får som sagt sendt MMS, men ikke mottatt. Huket av at den skal hente ned innkommende meldinger? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Nei, jeg vil ikke fjerne selve bildet, jeg vil fjerne hele plassen der bildet skulle vært. Når jeg fjerner bildet er det bare en sånn farget rute med en silhuett av en person (standard"bilde") som er der. Jeg vil at markert område skal være helt borte, altså at bare teksten står igjen. Last ned ex contacts... Den lar deg vise kontakter som en liste uten bilde og viser ikke placeholder :-) Det er en av de store fordelene Android har i forhold til andre... De tillater deg å bytte ut kjerne funksjoner av operativsystemet... Endret 11. november 2012 av DroidOle 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Takk for et skikkelig svar! :-) I motsetning til det den gretne gubben over gav meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå