Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som vet hvordan jeg kan få lasta ned den orginale softwaren som var på tlf min? Jeg bruker en Jelly Bean versjon fra Polen akkurat no. Jeg vil ha alt tilbake til slik det var når jeg kjøpte telefonen. Jeg er telenor-kunde visst det har noen betydning..

Takk på forhånd,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Er det noen her som vet hvordan jeg kan få lasta ned den orginale softwaren som var på tlf min? Jeg bruker en Jelly Bean versjon fra Polen akkurat no. Jeg vil ha alt tilbake til slik det var når jeg kjøpte telefonen. Jeg er telenor-kunde visst det har noen betydning..

Takk på forhånd,

Da må du vente på at det kommer ei telefon frimware, CSC: TEN.

Lenke til kommentar

Finnes det en clean android rom som faktisk fungerer? Av alle roms eg har prøvd til diverse telefoner, så er det alltid noe som ikke fungerer. Nå har eg prøvd Ressurection Remix i et døgn og allerede opplevd flere irriterende bugs. Burde kanskje bare gå tilbake til stock rom.. =/

Lenke til kommentar

Finnes det en clean android rom som faktisk fungerer? Av alle roms eg har prøvd til diverse telefoner, så er det alltid noe som ikke fungerer. Nå har eg prøvd Ressurection Remix i et døgn og allerede opplevd flere irriterende bugs. Burde kanskje bare gå tilbake til stock rom.. =/

Cyanogenmod 10 funker.

Lenke til kommentar

bump

Gå inn på kontakten du ønsker å endre trykk-meny-rediger, hold på bildet og velg fjern fra menyen som dukker opp :)

Nei, jeg vil ikke fjerne selve bildet, jeg vil fjerne hele plassen der bildet skulle vært. Når jeg fjerner bildet er det bare en sånn farget rute med en silhuett av en person (standard"bilde") som er der.

Jeg vil at markert område skal være helt borte, altså at bare teksten står igjen.

post-209260-0-52728400-1352587665_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei, jeg vil ikke fjerne selve bildet, jeg vil fjerne hele plassen der bildet skulle vært. Når jeg fjerner bildet er det bare en sånn farget rute med en silhuett av en person (standard"bilde") som er der.

Jeg vil at markert område skal være helt borte, altså at bare teksten står igjen.

Du får kjøpe deg en iPhone da om du synes det er bedre der :)

Lenke til kommentar

Last ned ex contacts... Den lar deg vise kontakter som en liste uten bilde og viser ikke placeholder :-)

Det er en av de store fordelene Android har i forhold til andre... De tillater deg å bytte ut kjerne funksjoner av operativsystemet...

Endret av DroidOle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...