Saksa Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Noen andre her som har forhåndsbestilt fra Chess?? Jeg bestilte 14.05 ,fikk kvitering på bestillinga samme dag, men ikke hørt noe etter det.. Begynner å bli veldig utålmodig. Dårlig å ikke greie å sende en mail eller meld, om hva som skjer! Jeg mottok simkort noen dager etter bestillingen, å abonnementet mitt ble flyttet over den 25.05.. Har jeg da mulighet til å heve kjøpet, å heller handle tlf ett annet sted? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Apropos den blå... er det noen som har sett denne/holdt den i hånden/fått undersøkt den ordentlig, og kan konstatere om den er like fin som på bildene? Viktig at den ikke virker lilla osv altså.. Kan få den hvite allerede i dag, men venter på den blå om den er like fin som den virker! ... oooog om den komme senest ila neste uke. Den jeg holdt så temmelig lilla ut på baksiden da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Noen andre her som har forhåndsbestilt fra Chess?? Jeg bestilte 14.05 ,fikk kvitering på bestillinga samme dag, men ikke hørt noe etter det.. Begynner å bli veldig utålmodig. Dårlig å ikke greie å sende en mail eller meld, om hva som skjer! Jeg mottok simkort noen dager etter bestillingen, å abonnementet mitt ble flyttet over den 25.05.. Har jeg da mulighet til å heve kjøpet, å heller handle tlf ett annet sted? Dette går fint. Jeg gjorde det samme og avbestilte hos Netcom for å heller gå over til Telenor. Har nå Netcom-abo uten binding frem til jeg får Telenor-sim. Fikk beskjed av Telenor at ingen av Samsung-mobilene kom operatørlåst derfra. Kjøpte meg noen billige skjermfolier fra ebay og ser at disse sitter svært dårlig. Skjermen på telefonen er ikke helt rett og den detter lett av. Hvordan er disse dyre foliene? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det skal være lov å ha flaks en gang eller to i livet... Jeg ble lei av å vente, så jeg hoppet i bilen og suste bort til Siba på Alna. Der stod jeg og loket i 10 minutters tid ved mobiltelefonene før jeg da oppdaget at det var en skranke litt bortenfor. Der stod det to stk i kø. En asiatisk jente snakket med mannen i skranken da jeg kom bort dit. Jeg hørte aldri hva hun spurte om, men Siba-mannen gikk på bakrommet og sa at de ikke hadde flere igjen, at det var forhåndsbestilt over 300 stk, vanskelig å få tak i, bla bla bla. Jeg fikk en følelse av at det var S3 hun hadde spurt om. Jenta går, og turen går til en eldre herre som skal ha en laptop uten å ane hva han har behov for. Dette tar selvfølgelig en del tid, men mens ekspeditøren sjekker noe på PCen, ser jeg mitt snitt til å spørre om det var Galaxy S3 hun jenta spurte om i sted. Han bekreftet dette med et "beklager" klistret over ansiktet. I det jeg var på vei ut av butikken stoppet han meg og sa at det var en reservasjon som gikk ut om 12 minutter. Jeg chillet litt i butikken og vips så fikk jeg også min S3. Yay! 2 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det jeg dog ikke heeeelt har skjønt meg på er denne 'S Voice'-funksjonen. Den ber meg si 'Hi Galaxy', og når jeg gjør det så skjønner den ikke hva jeg mener - snakk om misforståelser her Hahaha - 1+ for den Det skal være lov å ha flaks en gang eller to i livet... Jeg ble lei av å vente, så jeg hoppet i bilen og suste bort til Siba på Alna. Der stod jeg og loket i 10 minutters tid ved mobiltelefonene før jeg da oppdaget at det var en skranke litt bortenfor. Der stod det to stk i kø. En asiatisk jente snakket med mannen i skranken da jeg kom bort dit. Jeg hørte aldri hva hun spurte om, men Siba-mannen gikk på bakrommet og sa at de ikke hadde flere igjen, at det var forhåndsbestilt over 300 stk, vanskelig å få tak i, bla bla bla. Jeg fikk en følelse av at det var S3 hun hadde spurt om. Jenta går, og turen går til en eldre herre som skal ha en laptop uten å ane hva han har behov for. Dette tar selvfølgelig en del tid, men mens ekspeditøren sjekker noe på PCen, ser jeg mitt snitt til å spørre om det var Galaxy S3 hun jenta spurte om i sted. Han bekreftet dette med et "beklager" klistret over ansiktet. I det jeg var på vei ut av butikken stoppet han meg og sa at det var en reservasjon som gikk ut om 12 minutter. Jeg chillet litt i butikken og vips så fikk jeg også min S3. Yay! Den flaksen unner jeg deg gjerne nå som jeg vet hvilken herlighet du fikk mellom hendene, grattis Endret 30. mai 2012 av Andey- 1 Lenke til kommentar
Vanplex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Da var godsaken i hus hos meg også. Fått lekt meg med den en times tid nå og.. WOW! Førsteinntrykket er veldig bra! Nå gikk jeg riktignok fra en liten Xperia mini og til denne så forskjellen er naturlig nok ganske stor, men så langt er jeg strålende fornøyd. Utrolig pen telefon og veldig kjapp i både browsing og navigering ellers. Skjermen er også en fryd å se på. Definitivt den beste telefonen jeg har lagt hendene på til nå Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har noen sett på bak coveret i lyset? Det ser ut som det er et oljekart, det er sånn rart oljemønster på de 3 jeg har. 2 fra spaceworld og 1 fra cdon. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det skal være lov å ha flaks en gang eller to i livet... Jeg ble lei av å vente, så jeg hoppet i bilen og suste bort til Siba på Alna. Der stod jeg og loket i 10 minutters tid ved mobiltelefonene før jeg da oppdaget at det var en skranke litt bortenfor. Der stod det to stk i kø. En asiatisk jente snakket med mannen i skranken da jeg kom bort dit. Jeg hørte aldri hva hun spurte om, men Siba-mannen gikk på bakrommet og sa at de ikke hadde flere igjen, at det var forhåndsbestilt over 300 stk, vanskelig å få tak i, bla bla bla. Jeg fikk en følelse av at det var S3 hun hadde spurt om. Jenta går, og turen går til en eldre herre som skal ha en laptop uten å ane hva han har behov for. Dette tar selvfølgelig en del tid, men mens ekspeditøren sjekker noe på PCen, ser jeg mitt snitt til å spørre om det var Galaxy S3 hun jenta spurte om i sted. Han bekreftet dette med et "beklager" klistret over ansiktet. I det jeg var på vei ut av butikken stoppet han meg og sa at det var en reservasjon som gikk ut om 12 minutter. Jeg chillet litt i butikken og vips så fikk jeg også min S3. Yay! Så Siba på Alnabru har telefonen inne? Men de er forhåndsbestilte? Er det noe sjans for at de har flere som de kan selge, eller hvor reservasjonen går ut? Kribler litt etter å kjøpe en. Endret 30. mai 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har noen sett på bak coveret i lyset? Det ser ut som det er et oljekart, det er sånn rart oljemønster på de 3 jeg har. 2 fra spaceworld og 1 fra cdon. Hmm, har nå sittet å vendt telefonen i dagslyset en stund, og eneste jeg klarer å skimte er fingermerkene. Er det veldig tydelig hos deg, altså sjenerende? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har noen sett på bak coveret i lyset? Det ser ut som det er et oljekart, det er sånn rart oljemønster på de 3 jeg har. 2 fra spaceworld og 1 fra cdon. Hmm, har nå sittet å vendt telefonen i dagslyset en stund, og eneste jeg klarer å skimte er fingermerkene. Er det veldig tydelig hos deg, altså sjenerende? På hvit eller blå modell? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har noen sett på bak coveret i lyset? Det ser ut som det er et oljekart, det er sånn rart oljemønster på de 3 jeg har. 2 fra spaceworld og 1 fra cdon. Hmm, har nå sittet å vendt telefonen i dagslyset en stund, og eneste jeg klarer å skimte er fingermerkene. Er det veldig tydelig hos deg, altså sjenerende? På hvit eller blå modell? Går vel ut i fra at det er den hvit vi snakker om. Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det er hvit, og det er ikke fingermerker, man må speile lys et i bak coveret for å kunne se det, minner litt om de bildene vi har sett av den blå! Det er på en måte regnbuens farger i et rart mønster som ligger under den blanke lakken. Kan dere sjekke deres i lyset? Feks under en taklampe! Endret 30. mai 2012 av Roybenz Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 bare jeg som har fått eksemplar med støvkorn under skjerm? håper virkelig battteriet blir bedre etterhvert:P gått ut relativt raskt Tredje gangen du spør nå vel..? 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hehe, så her off topic tror jeg aldri har sett en tråd gå før! Hva er det du refererer til...? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har tatt meg rettigheter på å lage en ny tråd der en IKKE tar med når den kommer i nettbutikken, posten / postmannen tar for lang tid for levering, diverse nettbutikk lurte meg, satt opp prisen / utsatt salgs dato osv kan tas i den andre tråden som er allerede laget her. Dette for å holde en viss orden, og tråden liten og lett som mulig. All snakk om når den kommer i nettbutikken, posten / postmannen tar for lang tid for levering, diverse nettbutikk lurte meg, satt opp prisen / utsatt salgs dato osv kan tas i den andre tråden her. http://www.diskusjon...ic=1430481&st=0 Skal si... 98% av innlegga er vel om det denne tråden IKKE skulle handle om...? 2 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har tatt meg rettigheter på å lage en ny tråd der en IKKE tar med når den kommer i nettbutikken, posten / postmannen tar for lang tid for levering, diverse nettbutikk lurte meg, satt opp prisen / utsatt salgs dato osv kan tas i den andre tråden som er allerede laget her. Dette for å holde en viss orden, og tråden liten og lett som mulig. All snakk om når den kommer i nettbutikken, posten / postmannen tar for lang tid for levering, diverse nettbutikk lurte meg, satt opp prisen / utsatt salgs dato osv kan tas i den andre tråden her. http://www.diskusjon...ic=1430481&st=0 Skal si... 98% av innlegga er vel om det denne tråden IKKE skulle handle om...? Dette er kommentert flere ganger tidligere, og flertallet er for å la tråden leve sitt eget liv som de tidligere trådene om S og SII. Skjønner du er bitter, men bit i det sure eplet for én gangs skyld nå 2 Lenke til kommentar
Vanplex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er hvit, og det er ikke fingermerker, man må speile lys et i bak coveret for å kunne se det, minner litt om de bildene vi har sett av den blå! Det er på en måte regnbuens farger i et rart mønster som ligger under den blanke lakken. Kan dere sjekke deres i lyset? Feks under en taklampe! Ja, jeg ser hva du mener hvis jeg speiler PC-skjermen i baksiden på telefonen. Virker som det er noe i lakken utpå lokket som gjør dette. Det er ikke noe sjenerende i hele tatt etter min mening, hadde ikke sjans å se det i vanlig dagslys. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Netonnet gir foreløpig ikke noe håp i det hele tatt hva angår den blå, de skriver basically at de ikke aner når den kommer... Buhu:-( Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Noen andre her som har forhåndsbestilt fra Chess?? Jeg bestilte 14.05 ,fikk kvitering på bestillinga samme dag, men ikke hørt noe etter det.. Begynner å bli veldig utålmodig. Dårlig å ikke greie å sende en mail eller meld, om hva som skjer! Jeg mottok simkort noen dager etter bestillingen, å abonnementet mitt ble flyttet over den 25.05.. Har jeg da mulighet til å heve kjøpet, å heller handle tlf ett annet sted? Dette går fint. Jeg gjorde det samme og avbestilte hos Netcom for å heller gå over til Telenor. Har nå Netcom-abo uten binding frem til jeg får Telenor-sim. Fikk beskjed av Telenor at ingen av Samsung-mobilene kom operatørlåst derfra. Kjøpte meg noen billige skjermfolier fra ebay og ser at disse sitter svært dårlig. Skjermen på telefonen er ikke helt rett og den detter lett av. Hvordan er disse dyre foliene? Jeg bestilte Copter fra CDON etter å ha lest innlegget ditt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Noen som selger deksler til S3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå