Ståle Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da var S3en min tilbake fra service. De byttet hovedkort, og startet ihvertfall opp. Begynte å installere apper igjen, og før jeg fikk startet noen, restartet den. Flashe til 4.0.4? Eller håpe på den ikke corrupter nand-en igjen? Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er det mulig å få mobilskjermen min delt med tven? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg la merke til at telefonen igjen begynte å sluke strøm som bare faen i går. Jeg så da også at gpsd var den store synderen, men alt av posisjonstjenester var avslått!!! Noen som vet hva det er? Google Now ? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er det mulig å få mobilskjermen min delt med tven? HDMI adapter. http://www.samsung.com/uk/consumer/mobile-devices/mobile-phones/accessories/EPL-3FHUBEGSTD?subsubtype=others Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Google Now ? Slått av for lengst. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Er det mulig å få mobilskjermen min delt med tven? Ja, som allerede nevnt med HDMI. Du kan også bruke Samsung Allshare Cast Hub: http://www.netonnet....s3/172264.6910/ Endret 9. november 2012 av Fleksnes Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg skal montere telefonholder i bilen, og tenker å ha den montert på luftedyser midt på dashbord: http://brodit.se/pro...assat&year=2008 Sliter litt med å velge selve holderen. Jeg vil ha en som er roterbar, dvs. at jeg kan snu telefonen 90 grader for å få den i landskapmodus. Forslag? http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s3-201009c1.html Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da var S3en min tilbake fra service. De byttet hovedkort, og startet ihvertfall opp. Begynte å installere apper igjen, og før jeg fikk startet noen, restartet den. Flashe til 4.0.4? Eller håpe på den ikke corrupter nand-en igjen? HVa var feil med din telefon? min er på service nå for den ikke vill slå seg på, lade eller reager op noe input Lenke til kommentar
Kristian 79 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kunne tenkt meg litt mer tips om gode apps og snacks til mobilen 1 Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ja, har Viber, men det er ikke en gang i nærheten av like praktisk som iMessage dessverre. Nå har jeg aldri prøvd iMessage, men hva er det du har der som mangler i Viber? Synes det høres særdeles lite praktisk ut å benytte en tjeneste som kun fungerer på en plattform. 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) HVa var feil med din telefon? min er på service nå for den ikke vill slå seg på, lade eller reager op noe input Boot-loop etter 4.1 oppdatering via Kies, kom bare inn i odin mode. Endret 9. november 2012 av Ståle Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Boot-loop, kom bare inn i odin mode. Kunne ikke du ta hard reset og flashe ny pit? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kunne ikke du ta hard reset og flashe ny pit? Kom ikke inn i recovery og Odin fikk Write error. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kom ikke inn i recovery og Odin fikk Write error. høres ut som et PIT feil, løses med JTAG, deltaservice gidder ikke styre med det, de bytter bare hovedkort. De har min telefon nå, Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kunne tenkt meg litt mer tips om gode apps og snacks til mobilen Her masse anbefalte gratisapper http://www.techsupportalert.com/long-list-nid.htm/2912 Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) 18h med div musikk (spilt via BT høyttaler), telefonsamtaler, sms'er osv - 45% gjenværende. Behøver jeg å pimpe opp (dvs. strupe) batteriforbruket, eller er dette fullt ut akseptabelt? Endret 9. november 2012 av Akitu Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg vil tørre og påstå det er helt ok. Bruker man telefonen mye så går det mye strøm. Vi lever i dag i et samfunn der det er et støpsel ved hvert hjørne. Å lade telefonen burde ikke være noe problem i det hele tatt. Telefonen min er nå på 71% etter 11 timer. Skjerm på 20% og Android på 20%. Dette i tillegg til ca 20 min samtale og noen sms'er. Noe som er helt ok. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg vil tørre og påstå det er helt ok. Bruker man telefonen mye så går det mye strøm. Vi lever i dag i et samfunn der det er et støpsel ved hvert hjørne. Å lade telefonen burde ikke være noe problem i det hele tatt. Telefonen min er nå på 71% etter 11 timer. Skjerm på 20% og Android på 20%. Dette i tillegg til ca 20 min samtale og noen sms'er. Noe som er helt ok. Kommer stort ann på hvor man reiser og hvor man er Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da går man ikke til innkjøp av en smarttelefon. Eventuelt så kjøper/har man en en "dårligere" telefon med ekstremt lang batteri levetid ved siden av. Om jeg har lyst til å kjøpe en bil til offroad så blir det ikke en sportsbil. Man kjøper ut ifra bruksområde. 1 Lenke til kommentar
Redman Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Var det dette? http://int.store.endomondo.com/collections/heart-rate-monitors/products/polar-wearlinkr-transmitter-with-bluetoothr Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå