Kristian 79 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 JB,vil du tilbake til ICS må du flashe telefonen Ikke noe snikreklame her...noe du har lagt inn som forårsaker det ? Mmmm.. . nei tror ikke det, kjører Chrome og har kun og add block Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Mmmm.. . nei tror ikke det, kjører Chrome og har kun og add block Chrome ja....monget helt ut på min maskin,kunne ikke skrive i det hele tatt her på diskusjon,og diverse andre sider manglet og innhold, så har switchet til firefox Kanskje du og skal ta noen runder med en annen browser for å se om det bare gjelder chrome ? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har et utrolig irriterende problem med min Samsung Galaxy S3, den sliter med å lade. Det står at den lader, men istedenfor å gå opp i prosent, så går den nedover. Noen ganger funker det litt, men veldig ustabilt, noen ganger kan det laddes litt fort, noen ganger ikke. Setter jeg telefonen på lading over natten er den kanskje på 40% om morgenen, eller 8%. Jeg merker at ladekabelen sliter med å sitte i telefonen også, bare jeg tar litt i ledningen så slutter den å lade. Kan legge til at PCen min gjenkjenner ikke S3en min når jeg kjører USB'en inn i pcen. Hva kan problemet være? Det er ikke ladekabelen, for jeg har prøvd 3 stk og det skjer med alle, da må det enten være batteriet eller selve inngangen for strøm kanskje? Noen ideer? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Noen måte å se hva som bruker batteri? Ligger over skjermen og den har vært på i 3 timer. Endret 7. november 2012 av JohnRichard Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er det mulig å fjerne visning av kontaktbilder i kontaktlisten? som på en iPhone? bump Lenke til kommentar
blutut Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Gå inn på kontakten du ønsker å endre trykk-meny-rediger, hold på bildet og velg fjern fra menyen som dukker opp Endret 7. november 2012 av blutut Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Vil anbefale deg å spørre på XDA-developers, finnes nok noen som kan hjelpe deg bedre enn vi på diskusjon. Har prøvd å google meg frem og kan virke som at det er NAND minne som er fysisk dødt, så jeg leverte den bare inn på reperasjon så får vi se hva de sier. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har et utrolig irriterende problem med min Samsung Galaxy S3, den sliter med å lade. Det står at den lader, men istedenfor å gå opp i prosent, så går den nedover. Noen ganger funker det litt, men veldig ustabilt, noen ganger kan det laddes litt fort, noen ganger ikke. Setter jeg telefonen på lading over natten er den kanskje på 40% om morgenen, eller 8%. Jeg merker at ladekabelen sliter med å sitte i telefonen også, bare jeg tar litt i ledningen så slutter den å lade. Kan legge til at PCen min gjenkjenner ikke S3en min når jeg kjører USB'en inn i pcen. Hva kan problemet være? Det er ikke ladekabelen, for jeg har prøvd 3 stk og det skjer med alle, da må det enten være batteriet eller selve inngangen for strøm kanskje? Noen ideer? Hadde også ladeproblemer en periode. Prøv å ta ut batteriet, dersom det ikke fungerer prøv en fabrikkgjenoppretting. Dersom du har oppgradert til JB kan det skyldes det også. 1 Lenke til kommentar
Kristian 79 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Chrome ja....monget helt ut på min maskin,kunne ikke skrive i det hele tatt her på diskusjon,og diverse andre sider manglet og innhold, så har switchet til firefox Kanskje du og skal ta noen runder med en annen browser for å se om det bare gjelder chrome ? Ok, jeg skal sjekke det! Helt merkelig, kommer markerte ord i samtaler/artikler/forum/nettsider som jeg kommer over med musen så popper det opp "du har vunnet apple iphone 4" og slike ting i et lite vindu.. . til og med her inne får jeg slik på forskjellige ord Likte liksom Chrome jeg.. . jeje nok om det, dette er tross alt Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hadde også ladeproblemer en periode. Prøv å ta ut batteriet, dersom det ikke fungerer prøv en fabrikkgjenoppretting. Dersom du har oppgradert til JB kan det skyldes det også. Resetta satanskapet, og det funker visst! Nå kan den både ladde og gjenkjennes på PCen, takk så mye! Lenke til kommentar
kimskav Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei. Har nettopp oppdatert min Galaxy s3, men ser ikke ut som denne "kamerafunksjonen" virker helt. Har hørt at man kun trenger å "sveipe" over skjermen for å slette et bilde feks. Noen ideer? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei. Har nettopp oppdatert min Galaxy s3, men ser ikke ut som denne "kamerafunksjonen" virker helt. Har hørt at man kun trenger å "sveipe" over skjermen for å slette et bilde feks. Noen ideer? Mener du selve kameraet? For å ta bilde/video? Det å sveipe over for å slette bilde har jeg ikke hørt noe om, men du kan sveipe handa over for å ta screenshot. Lenke til kommentar
kimskav Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Mener du selve kameraet? For å ta bilde/video? Det å sveipe over for å slette bilde har jeg ikke hørt noe om, men du kan sveipe handa over for å ta screenshot. Gallerifunksjonen er enda bedre integrert og tillater deg nå å hente fram bildet du tok med en enkel sveip til venstre. Du kan videre fortsette å sveipe gjennom de siste bildene du har tatt eller se alle bildene i en filmstripemodus. Du sletter videre enkelt bilder ved sveipe bildet ut av skjermen. Tatt fra mobiltest.net sin test av jelly bean. Tenker at det er lettere å bare "kaste bildet" enn å gå inn på slett-ok osv. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Gallerifunksjonen er enda bedre integrert og tillater deg nå å hente fram bildet du tok med en enkel sveip til venstre. Du kan videre fortsette å sveipe gjennom de siste bildene du har tatt eller se alle bildene i en filmstripemodus. Du sletter videre enkelt bilder ved sveipe bildet ut av skjermen. Tatt fra mobiltest.net sin test av jelly bean. Tenker at det er lettere å bare "kaste bildet" enn å gå inn på slett-ok osv. Ah I see , har ikke satt meg inn i alle JB-funksjonene Lenke til kommentar
jorang Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen måte å se hva som bruker batteri? Ligger over skjermen og den har vært på i 3 timer. Jeg bruker BetterBatteryStats og Gsam Battery Monitor. Sikkert ikke særlig vits i å kjøre begge, men den siste er grafisk og forståelig, mens den første forteller rimelig greit hvilke wakelocks du har (hvilke apps/ prosesser som holder telefonen borte fra deep sleep) 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Gallerifunksjonen er enda bedre integrert og tillater deg nå å hente fram bildet du tok med en enkel sveip til venstre. Du kan videre fortsette å sveipe gjennom de siste bildene du har tatt eller se alle bildene i en filmstripemodus. Du sletter videre enkelt bilder ved sveipe bildet ut av skjermen. Tatt fra mobiltest.net sin test av jelly bean. Tenker at det er lettere å bare "kaste bildet" enn å gå inn på slett-ok osv. Kan hende dette gjelder "vanilla" JB noe vi ikke har. Touchwiz vettu Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 ...nå som "alle" har fått JB, hva er det neste å vente på/snakke om? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg skal montere telefonholder i bilen, og tenker å ha den montert på luftedyser midt på dashbord: http://brodit.se/product.html?id=853603&pn=prod&brand=Volkswagen&model=Passat&year=2008 Sliter litt med å velge selve holderen. Jeg vil ha en som er roterbar, dvs. at jeg kan snu telefonen 90 grader for å få den i landskapmodus. Forslag? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) ...nå som "alle" har fått JB, hva er det neste å vente på/snakke om? Hva med at vi poster hjemmeskjermen vår? Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg er nysgjerrig på hvordan andre har det på sin. Hvilke apps og widgets folk bruker, om dem har launcher osv. Starter med min da: Endret 8. november 2012 av KingCharming Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har problemer med at widgets fryser helt? Kan trykke på dem, men de gir ingen visuell respons, klokker ol. står dønn stille. Eneste som funker er å restarte telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå