laurell Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Og der var min S3 død... Vil ikke boote lenger, er stuck på galaxy s3 bildet i starten.. Eneste telefonen vil er å gå i download mode. Prøvd hard reset? http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Da var jeg eier av en Samsung Galaxy 3! Kjøpte hos Elkjøp med Tele 2 M. Får desverre ikke bruke den før om 12 dager fordi må overføre nummeret mitt fra Chess. Lenke til kommentar
zappod Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Da var jeg eier av en Samsung Galaxy 3! Kjøpte hos Elkjøp med Tele 2 M. Får desverre ikke bruke den før om 12 dager fordi må overføre nummeret mitt fra Chess. Du kan jo bare dytte det sim kortet du har nå i telefonen vel? :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Da var jeg eier av en Samsung Galaxy 3! Gratulerer! Og der var min S3 død... Vil ikke boote lenger, er stuck på galaxy s3 bildet i starten.. Eneste telefonen vil er å gå i download mode. Da er den jo ikke død, har du prøvd å flashe stock via Odin? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Du kan jo bare dytte det sim kortet du har nå i telefonen vel? :-) Problemet er vel at de fleste har standard SIM-kort, mens SGS3 bruker microsim. Noen simkort har ferdige spor som man kan knekke av, mens andre kan kuttes med DIY. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har prøvd litt kjapp googling, og skumlest gjennom noen sider her, så beklager hvis svaret har gått meg hus forbi. Foreldrene mine har hver sin Galaxy S3, med hver sine problemer. Den ene skrur seg av under samtaler, starter på nytt og hun må taste inn pin-koden på nytt. Dette skjer nærmest hver samtale. Kjent problem? Kan det være dårlig kontakt med batteri/simkort? Den andre har elendig lyd, rett og slett. Snakker da om 3,5mm jack-utgangen. Prøvd å spille musikk fra mobilen både i bilen og forskjellige anlegg og kabler hjemme. Sammenlignet lyden på min One X, med samme sanger og innstillinger. Lyden blir rett og slett elendig fra S3en. Kan virke som en kontaktfeil, at kabelen ikke sitter ordentlig, men merket ingen forskjell ved å vri litt på kabelen. Vanskelig for meg å vite om dette er software- eller hardware-feil, så om noen her har erfaring med samme problem eller tips til løsninger, tar jeg gledelig imot informasjon. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Her er noe som ser ut til å være et bra alternativ til orginal Samsung trådløslading. Bare synd at pris og tilgjengelighet er obskur... http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_171879&feature=iv&src_vid=oTSErVDxDFk&v=oKdNCiShlY0 Lenke til kommentar
jorang Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Interessant, men du verden for en pris Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Prøvd hard reset? http://www.hard-rese...hard-reset.html Mhm, ingen respons Gratulerer! Da er den jo ikke død, har du prøvd å flashe stock via Odin? Jupp, den klager på at PIT partition mangler, men den vil heller ikke la meg legge inn ny, da klager den på Re-partition operation failed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Vil anbefale deg å spørre på XDA-developers, finnes nok noen som kan hjelpe deg bedre enn vi på diskusjon. Endret 7. november 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 må være noe feil med Jelly Bean,jævla S3 tar jo 54% batteri i løpet av nattan,med ICS tok den bare 10% i løpet av nattan. Jeg mister spillelistene min på stock musikk spillern,jeg må manuelt gjøre dette ca annenhver dag ellerno,irriterende,hadde ikke no problemer med ICS. Konklusjon min er at JB suger på s3. Hvis jeg kjører factory reset vil den gå på stock ICS eller JB? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Konklusjon min er at JB suger på s3. ...er nok heller et program som suger strøm på din S3... Lenke til kommentar
Kristian 79 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Off topic alert.. hvorfor er det blitt sånn snik reklame i ordene rundt over alt??? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Konklusjon min er at JB suger på s3. Hvis jeg kjører factory reset vil den gå på stock ICS eller JB? Anbefaler at du tar en factory reset hvis du ikke klarer å finne ut hva som drar strøm. Factory reset vil gi deg helt clean JB. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 må være noe feil med Jelly Bean,jævla S3 tar jo 54% batteri i løpet av nattan,med ICS tok den bare 10% i løpet av nattan. Jeg mister spillelistene min på stock musikk spillern,jeg må manuelt gjøre dette ca annenhver dag ellerno,irriterende,hadde ikke no problemer med ICS. Konklusjon min er at JB suger på s3. Hvis jeg kjører factory reset vil den gå på stock ICS eller JB? JB,vil du tilbake til ICS må du flashe telefonen Off topic alert.. hvorfor er det blitt sånn snik reklame i ordene rundt over alt??? Ikke noe snikreklame her...noe du har lagt inn som forårsaker det ? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Er det noen som har fått equalizeren til å funke? Virker ikke til å være noen forskjell uansett hvor man setter sliderne. Innstillingene holder seg ikke heller. Endret 7. november 2012 av chevyz28 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 takker for alle svar sålangt:) er bare så mye ting og gjøre når jeg kjører en factory reset. angående det med program som forårsaker det tviler jeg på at det er programmene grunnet jeg har ikke installert noen nye apps siden jeg kjørte FW fra ICS til JB og jeg har alltid hatt muligheten til å hatt masse programmer oppe uten noen batterisug i ICS kjører en factory reset i helja. hvis ikke det hjelper så får jeg ta og flashe til ICS Lenke til kommentar
Simonhauan Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fordi facebook kontakter er ikke dine/telefonen sin kontakter, og du kan bare editere dine egne. (du kan jo ikke editere andre sine kontakter i Facebook heller) Opprett en egen kontakt i feks google, og merge så denne med facebook kontakten. Ok , skal prøve det. Takk Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 takker for alle svar sålangt:) er bare så mye ting og gjøre når jeg kjører en factory reset. angående det med program som forårsaker det tviler jeg på at det er programmene grunnet jeg har ikke installert noen nye apps siden jeg kjørte FW fra ICS til JB og jeg har alltid hatt muligheten til å hatt masse programmer oppe uten noen batterisug i ICS kjører en factory reset i helja. hvis ikke det hjelper så får jeg ta og flashe til ICS Problemet kan ligge i overgangen ICS -> JB hvor en eller annen app ikke er optimalisert for JB og dermed blir liggende "åpen" og dermed fungerer som batterisug. Teori...*shrugs* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Er vel noen apps som ikke likte oppdateringen til JB. Har opplevd det iblandt når jeg oppdaterer ROMs. Iblandt så blir batteribruket skyhøyt pga en eller annen app. Edit: Ninjaed med 22 minutter Endret 7. november 2012 av Slettet-jDflNq 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå