-Night- Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da har jeg levert min S3 på service, fikk vertfall en nesten ikke murstein telefon som lånetelefon , Galaxy 5. Bedre enn telebutikken som ga meg en dritt telefon som ikke engang hadde fargeskjerm i bytte mot en S2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Bedre enn ingenting, du kunne ha sagt at du var avhengig av å bruke NFC i hverdagen. Da hadde det vært en mulighet for å få en bedre telefon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det skal ganske mye til for at det er livsviktig å ha en stor fargeskjerm og masse apps, da. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hei. Etter at S2'en min ble ødelagt i helgen vurderer jeg å gå til innkjøp av en S3. Men jeg lurer på hvilke telefoner som kan konkurrere med S3'en? Eller er det evn noe som kommer fremover som er verdt å vente på? Takk. Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 ...jeg har bestilt meg en Xiaomi Mi-2 som 'reserve' til SGS3. Hvor kjøpte du og hva kostet den? Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Men jeg lurer på hvilke telefoner som kan konkurrere med S3'en? Huawei D1 Quad, og Xiaomi Mi-2 (tidligere nevnt i denne tråden). 1 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sliter med at tastaturet forsvinner i dolphin når jeg bruker søkefeltet på google. Savner en dedikert tast for å få det frem igjen, samt en som roterer displayet. Ellers er det merkelig at det ikke fins en kameraknapp. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor kjøpte du og hva kostet den? http://www.merimobiles.com/Xiaomi_Mi_2_Dual_Core_4_3_inch_1_5GHz_with_Android_p/meri5722.htm Fant ut at den dessverre ikke støtter minnekort. Min er ikke sendt ennå, men de shipper ut presale når de får de inn (primo/medio november) Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fant ikke ut hvordan jeg lager ny tråd, så håper dette er ok.. Har en nyinnkjøpt S3 nå. Men det jeg merker meg etter noen samtaler, er at vedkommende i andre enden plutselig mister meg. De hører meg ikke lenger. Jeg kan høre dem. Dette problemet har jeg aldri hatt på andre mobiler, iPhone eller android. Heller aldri på Nokia etc. Veldig irriterende, og det skjer ved hver samtale. Noen som kan gi en forklaring på dette? På forhånd takk. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fant ikke ut hvordan jeg lager ny tråd, så håper dette er ok.. Har en nyinnkjøpt S3 nå. Men det jeg merker meg etter noen samtaler, er at vedkommende i andre enden plutselig mister meg. De hører meg ikke lenger. Jeg kan høre dem. Dette problemet har jeg aldri hatt på andre mobiler, iPhone eller android. Heller aldri på Nokia etc. Veldig irriterende, og det skjer ved hver samtale. Noen som kan gi en forklaring på dette? På forhånd takk. Skrur skjermen seg av, slik at du ikke kommer borti "Mute" med kinnet? Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Skrur skjermen seg av, slik at du ikke kommer borti "Mute" med kinnet? Nei, jeg tror ikke jeg kommer bort i noe. Etter å ha ropt hallo i begge ender, så kan de plutselig begynne å høre meg igjen. Har gått gjennom innstillinger etc., men finner ikke ut av det. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Et spørsmål til dere: Lastet nettopp ned en oppdatering til telefonen og etter installasjon av denne så dukker det opp en rød blinkende ramme rundt skjermkanten når jeg klikker meg inn på diverse apper etc. Noen grunn til dette? Har så klart restartet telefonen, men det fikset ikke problemet. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Bedre enn ingenting, du kunne ha sagt at du var avhengig av å bruke NFC i hverdagen. Da hadde det vært en mulighet for å få en bedre telefon Dette var vist alt de hadde sa han HÅPER DeltaService kan telle denne gangen, sist fikk jeg telefon i retur + 10 skruer... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Et spørsmål til dere: Lastet nettopp ned en oppdatering til telefonen og etter installasjon av denne så dukker det opp en rød blinkende ramme rundt skjermkanten når jeg klikker meg inn på diverse apper etc. Noen grunn til dette? Har så klart restartet telefonen, men det fikset ikke problemet. Det er en debug modus for utviklere du har slått på et sted i innstillingene. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er en debug modus for utviklere du har slått på et sted i innstillingene. Okay... Hvor finner jeg denne? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Den heter Developer mode eller debug mode eller noe slikt. Har ikke telefonen tilgjengelig akkurat nå. Men let rundt i settings. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Utvikleralternativer på norsk, resten må du lete deg fram til selv. Langt ifra vanskelig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Lash:lumia 920 og, kanskje. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Huawei D1 Quad, og Xiaomi Mi-2 (tidligere nevnt i denne tråden). Når vi først snakker om dette så blir det vel naturlig å også nevne HTC One X+ og kommende Nexus 4. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Den heter Developer mode eller debug mode eller noe slikt. Har ikke telefonen tilgjengelig akkurat nå. Men let rundt i settings. Takker og bukker Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå