Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

For en tulletråd dette er blitt.

9 av 10 innlegg har ikke et snev av substans og opplysende ting.

Må skumme gjennom haugevis av intetsigende innlegg ala`:

"Jeg vil ikke ha hvit"...etc

for å finne de bortgjemte, som faktisk sier noe.

Sukk....

 

For de av oss som venter på at den blå versjonen skal begynne å dukke opp så er det relevant informasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en tulletråd dette er blitt.

9 av 10 innlegg har ikke et snev av substans og opplysende ting.

Må skumme gjennom haugevis av intetsigende innlegg ala`:

"Jeg vil ikke ha hvit"...etc

for å finne de bortgjemte, som faktisk sier noe.

Sukk....

 

For de av oss som venter på at den blå versjonen skal begynne å dukke opp så er det relevant informasjon.

 

 

Kan vel ikke vente annet enn at det blir litt kjøpehysteri når den nettopp er sluppet.. Blir nok mer nyttig informasjon når folk har fått brukt den en stund :)

Lenke til kommentar

Dere som har gått fra S2 til S3 nå, hva syns dere, merker dere noe forskjell? Og 4.8 tommer blir ikke litt i det største laget?

 

Har gått fra S2 til S3, forskjellen er tilfredstillende! Skjermen er så og si helt perfekt, ikke for stor og ikke for liten!

Anbefaler S3:)

Lenke til kommentar

Sliter forsatt med fargevalget. argh!!!

 

Ja, samme her! Hadde bestemt meg for blå, men begynner å bli litt usikker nå (mye fordi jeg ikke har lyst til å vente i opp til to uker). Noen som vet om de stiller ut begge fargene i butikkene? Tenker det blir lettere å velge etter å ha sett begge to i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Da S3'en kommet i hus, og førsteinntrykket er svært bra. Gikk jo da fra S'en, så forventningene var store.

Det jeg dog ikke heeeelt har skjønt meg på er denne 'S Voice'-funksjonen. Den ber meg si 'Hi Galaxy', og når jeg gjør det så skjønner den ikke hva jeg mener - snakk om misforståelser her :p

Lenke til kommentar

For en tulletråd dette er blitt.

9 av 10 innlegg har ikke et snev av substans og opplysende ting.

Må skumme gjennom haugevis av intetsigende innlegg ala`:

"Jeg vil ikke ha hvit"...etc

for å finne de bortgjemte, som faktisk sier noe.

Sukk....

 

For de av oss som venter på at den blå versjonen skal begynne å dukke opp så er det relevant informasjon.

Jeg skjønner jo det, om man intet har å gjøre.

Det er bare det at noen av oss må jobbe også, for å få verden rundt oss til å gå rundt og betale for at ungene her har råd til å "nave".

Derfor har vi ikke tid til å skumme gjennom alt tullet her, for å finne den ene som var interessant.

Var det ikke også det som var meningen, når tråden ble startet for 40 sider siden.

Men, jeg er vel i ferd med å gi opp.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da S3'en kommet i hus, og førsteinntrykket er svært bra. Gikk jo da fra S'en, så forventningene var store.

Det jeg dog ikke heeeelt har skjønt meg på er denne 'S Voice'-funksjonen. Den ber meg si 'Hi Galaxy', og når jeg gjør det så skjønner den ikke hva jeg mener - snakk om misforståelser her :p

Tror det er veldig opp til hvordan du uttaler deg. Det skal vel være veldig lik typisk engelsk eller engelsk/amerikansk. Prøv å legg om til typisk engelsk, og fortell hvordan det går da :-)
Lenke til kommentar

Da S3'en kommet i hus, og førsteinntrykket er svært bra. Gikk jo da fra S'en, så forventningene var store.

Det jeg dog ikke heeeelt har skjønt meg på er denne 'S Voice'-funksjonen. Den ber meg si 'Hi Galaxy', og når jeg gjør det så skjønner den ikke hva jeg mener - snakk om misforståelser her :p

Tror det er veldig opp til hvordan du uttaler deg. Det skal vel være veldig lik typisk engelsk eller engelsk/amerikansk. Prøv å legg om til typisk engelsk, og fortell hvordan det går da :-)

Hehe, den slo meg raskt den tanken der ;) Ble ikke noe bedre, kommer opp i tekst hva du har sagt, så den er flink å forstå ordene, men det er også det hele ser det ut som :p

Lenke til kommentar

Sliter forsatt med fargevalget. argh!!!

 

Ja, samme her! Hadde bestemt meg for blå, men begynner å bli litt usikker nå (mye fordi jeg ikke har lyst til å vente i opp til to uker). Noen som vet om de stiller ut begge fargene i butikkene? Tenker det blir lettere å velge etter å ha sett begge to i virkeligheten.

Har i bunn å grunn lyst på blå. Men så er det det med leveringstida da. Men jeg tenker at har jeg ventet 1mnd, så klarer jeg vente 2 uker til. Vil ikke bruke 5tusen på en mobilfarge jeg kjøpte bare for å få den 2 uker tidligere.

Lenke til kommentar

Da S3'en kommet i hus, og førsteinntrykket er svært bra. Gikk jo da fra S'en, så forventningene var store.

Det jeg dog ikke heeeelt har skjønt meg på er denne 'S Voice'-funksjonen. Den ber meg si 'Hi Galaxy', og når jeg gjør det så skjønner den ikke hva jeg mener - snakk om misforståelser her :p

 

Så posten / (CDON) klarte å levere den i dag? eller fikk du hente mld til postkontoret?

Lenke til kommentar

NetCom mottok de blåe Samsung Galaxy SIII i dag.

Det tviler jeg sterkt på - fikk klar beskjed tidligere i dag om at de ikke ville få den inn på en uke eller to og at de også hadde sendt ut alt de hadde av den hvite.

Fikk beskjed fra kundeservice at de mottok blå idag
Lenke til kommentar

NetCom mottok de blåe Samsung Galaxy SIII i dag.

Det tviler jeg sterkt på - fikk klar beskjed tidligere i dag om at de ikke ville få den inn på en uke eller to og at de også hadde sendt ut alt de hadde av den hvite.

Fikk beskjed fra kundeservice at de mottok blå idag

Håper det er riktig info :)

Lenke til kommentar

Da S3'en kommet i hus, og førsteinntrykket er svært bra. Gikk jo da fra S'en, så forventningene var store.

Det jeg dog ikke heeeelt har skjønt meg på er denne 'S Voice'-funksjonen. Den ber meg si 'Hi Galaxy', og når jeg gjør det så skjønner den ikke hva jeg mener - snakk om misforståelser her :p

 

Så posten / (CDON) klarte å levere den i dag? eller fikk du hente mld til postkontoret?

Jeg var heldig, ser ut til at Posten hadde to leveringer, så redda dagen det :) Du har fått din eller er den ikke kommet til Tr.Heim enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...