euphoria. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det har dukket opp et par halloweengresskar i øvre venstre hjørne på startskjermen min. Er det noen som vet hvilken app/funksjon som har plassert dem der? Go locker eller lignende. Trykk på den og den blir borte. Fikk det samme selv. Takk, det var go launcher ja. Trykket på dem og kom til en side der jeg kunne kjøpe halloween-temaer til launcheren. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Blææ netcom sa den svarte versjonen skulle komme i løpet av oktober. Men neeeeeeei, jeg må vel vente til jul. Endret 31. oktober 2012 av Daxen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Med såpass problemer bør du kanskje ta en full wipe først også? Prøv full wipe - JB rom - hardreset Kommer ikke inn i recovery. Androiden kommer frem i et par sekunder, så rebooter den. <ID:0/010> Added!! <OSM> Enter CS for MD5.. <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable.. <OSM> Please wait.. <OSM> I9300XXDLJ2_I9300NEEDLI2_I9300XXDLID_HOME.tar.md5 is valid. <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully.. <OSM> Leave CS.. <ID:0/010> Odin v.3 engine (ID:10).. <ID:0/010> File analysis.. <ID:0/010> SetupConnection.. <ID:0/010> Initialzation.. <ID:0/010> Get PIT for mapping.. <ID:0/010> Firmware update start.. <ID:0/010> system.img <ID:0/010> NAND Write Start!! <ID:0/010> <ID:0/010> Complete(Write) operation failed. <ID:0/010> Added!! <OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1) Ser ikke bra ut :/ Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hmm, prøvd andre roms? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Slutt å tull og tøys med rom's. Bruk telefonen til det den er til. Sende SMS og ringe. Så går det så fint. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Dersom man bare sender meldinger og ringer, vil jeg påstå at det er bortkastede penger å kjøpe en S3... 5 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har bare oppdatert OTA og Kies for JB. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Mye bedre å fucke opp telefonen med å installere rom's som ikke virker ja. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Telefonen fucket seg opp selv ved å restarte flere ganger om dagen. Så idag ville den ikke boote lenger. Recovery funker ikke. Eneste er odin mode. Da må jeg vel få lov å prøve å flashe en offisiell rom? 1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Leser du i det hele tatt hva som blir skrevet her. Forøvrig er ringing og sms nærmest det jeg bruker tlf min minst til... Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Syntes det virker som disse orginal romene har mye mere bugs og driiit en de custom romene har aldri opplevd så alvorlige bugs som dere snakker om Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gå på innstillinger - om enheten og tapp på android versjon feltet mangen ganger :---P 3 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 ]Har sett en video på at disse kunne endres på, og før jeg oppdaterte trodde jeg at det var en feature i JB...finner det ikke selv nå etter oppdatering, så da er det godt mulig en custom rom jeg så dette på. Ergo, bør det finnes en mulighet Omega 2.0 ROM er veldig fleksibel. Der kan man sette rekkefølgen slik at de viktigste kommer først. noen som har testet Super Status Bar? Virker som om den kan ha interessante muligheter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Slutt å tull og tøys med rom's. Bruk telefonen til det den er til. Sende SMS og ringe. Så går det så fint. Kan de brukes til det også nå? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan sende lyd og bilde fra telefonen til receiver (tv). Altså hdmi. Er det kun det offisielle hdtv adapteret fra Samsung som gjelder? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Det er vel det som gjelder pr dato. Telefonen støtter Miracast som er den kommende standarden for direktestreaming av multimedia. Men det er val knapt noen andre enn SGS3 som har dette pr dato. Selv bruker jeg en android-dongle som mediespiller tilkoblet TV med HDMI. Sammen med appen Skifta så kan man sende over film og musikk fra en enhet til den andre (eller få den til å hente fra en annen PC). Men den viser ikke telefonens skrivebord eller apper man kjører ellers. EDIT: Ser nå du kanskje mente kablet nett. Endret 31. oktober 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
jorang Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 HTC dlna dongle og allshare burde funke trådløst til å vise på TV Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Skifta fungerer fint. Men vil ha Netflix og Spotify, så bestiller en mlh kabel i morgen, var jo ok pris. (250) Endret 31. oktober 2012 av JohnRichard Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Funker ikke den kun på noen få TV'er? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Allright, det var tydeligvis ikke JB som var oppgraderingen som var tilgjengelig. Er 4.1.1 som står på about phone. Synd. Det kommer vel straks tho? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå