-Tommy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 nei det blir ikke stoppet i tollen. De merker varen som "Mobile Accessory" til 10 dollar. Jeg har kjøpt det kraftigste batteriet der. Okai, det er jo konge! Du har det på din S3 altså? Hvor lenge varer batteriet ditt i snitt nå da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) nøyaktig 48 timer siden jeg tok den ut av laderen. Er 30% igjen. Hører musikk hver dag. snakker hver dag. sender melding hver dag. surfer hver dag. Endret 30. oktober 2012 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har du dette selv? Hvor tykk blir den, og hva slags beskyttelse bruker du til telefonen? Nei, jeg har ikke dette men brukte et lignende fra Mugen til SGS2. Det bygger noen mm. Du må regne med det er dobbelt så tykt som orginalbatteriet. Jeg greier meg fint med orginalbatteriet til SGS3. Venter bare på at trådløs lading skal komme nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ja, hva skjer egentlig med den trådløse ladersaken? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Trådløs lading er nylig satt i masseproduksjon. Tipper den kommer om et par uker. http://global.christianpost.com/news/samsung-galaxy-s3-wireless-charger-enters-into-production-83903/ 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Den der er jo helt annerledes enn den trådløse lade-saken som ble nevnt da S3 ble lansert! Da var det snakk om en slags induksjonsmatte man kunne legge opptil 5 stk telefoner på for å lade samtidig! Det de tydeligvis har endt opp med nå, er på langt nær like interessant. :nei2: 1 Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Siden det er mange av dere som har hatt s3'n lenge nå har dere sikkert vært litt rundt om på div forum. Har noen av dere sett noe om at den ikke oppdager sim-kortet? Jeg måtte sende den inn med dette problemet og skulle få en ny. Nå har den endelig kommet, men den har samme problemet!(?) Er veldig frustrert og har ikke lyst å sende den tilbake siden jeg vet at det kommer til og ta hvert fall 2 uker før jeg får en ny (må sende med posten siden jeg bor langt unna nærmeste forhandler). Flaut: måtte bare dytte det litt lengre inn Endret 30. oktober 2012 av KingCharming Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har ikke 5 telefoner, har du? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvor mye tror dere jeg kan få for min Galaxy S3 hvis jeg selger? Telefonen er strøken, men rootet. Kjør TriangleAway for å resete flash counteren og så laster du ned stock firmware her og flasher i Odin som PDA akkurat som du gjorde når du rootet, tar bare mye lengre tid. Husk å unzipe først. Ikke Telenor: http://www.hotfile.c...I2_NEE.zip.html Hvis den kjøpt fra Telenor så laster du ned denne: http://www.hotfile.c...H1_TEN.zip.html På eget ansvar. Takk for tipset, men burde vel være mulig å finne noen som uansett skal roote telefonen? Noen prisantydninger? Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 går det an å bruke google kontoen på flere telefoner samtidig ? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ja det går an. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk for tipset, men burde vel være mulig å finne noen som uansett skal roote telefonen? Alltids noen som vil ha root, men skriv i annonsen at du mister garantien. Noen prisantydninger? 3k, Netshop selger nye for 4k. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har en oppdatering som ligger og venter på meg OTA, og får ikke koblet mobilen til Kies fordi Kies crasher hver gang jeg starter det i windows 8. Er det jelly bean som er på plakaten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kies fungerer ikke på Windows 8, dessverre. Har samme erfaring som du har, på 2 laptoper. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk for tipset, men burde vel være mulig å finne noen som uansett skal roote telefonen? Alltids noen som vil ha root, men skriv i annonsen at du mister garantien. Noen prisantydninger? 3k, Netshop selger nye for 4k. Takk for tips! 3000 høres mer enn greit ut. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kommer s-voice på norsk? det er på norsk.... S-Voice er ikke på norsk, men Google sin talesøkefunsjon er på norsk. Kanskje den du mener?? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk for tipset, men burde vel være mulig å finne noen som uansett skal roote telefonen? Alltids noen som vil ha root, men skriv i annonsen at du mister garantien. Noen prisantydninger? 3k, Netshop selger nye for 4k. Takk for tips! 3000 høres mer enn greit ut. Tror kanskje det er mer aktuelt at du får solgt den for et sted mellom 2,5 og 2,9k. Men det er sikkert greit og legge den ut for 3, hvis du er åpen for litt pruting Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Regner med jeg legger meg på rundt 2500 kr. Skal ikke selge før om noen uker heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Av nysgjerrighet, hva skal du bytte den i? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har bestilt Lumia 920. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå