ray001 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Siden det åpenbart er et så stort problem for mange at man diskuterer leveirngstid og priser i denne tråden, foreslår jeg at denne tråden endrer navn, slik at man kan opprette en ny offisiell Galaxy S3-tråd når folk faktisk har fått telefonen. Når bare 1 av 20 sitter med telefonen i hånda, kan man liksom ikke forvente noen fruktbar diskusjon om telefonen i seg selv. Døp gjerne om denne tråden til "Samsung Galaxy S3 - Priser, lagerbeholdning og leveringstider" eller noe i den duren..... Personlig ser jeg ikke problemet, da det er helt naturlig for meg at man diskuterer pris og levering i denne tråden, all den tid telefonen faktisk ikke ble tilgjengelig for kunder før i går. +1 for den.Det var en tanke ja Kan jo døpe om tråden til alt annet enn det som den heter nå Har allerede laget en tråd for den slag info her http://www.diskusjon...owtopic=1436565 MEN kan jo eventuelt bare lage en ny tråd nå det roer seg, evt slette alle slike innlegg, eller et eller annet... Slik som jeg ser det nå så hadde det vært like så greit å hatt andre tråden til dette hadde roet seg... Endret 30. mai 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 NetCom mottok de blåe Samsung Galaxy SIII i dag. Det tviler jeg sterkt på - fikk klar beskjed tidligere i dag om at de ikke ville få den inn på en uke eller to og at de også hadde sendt ut alt de hadde av den hvite. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 @Ray001 Får du sletta andres innlegg eller må man være en mod gjøre det? Hvis ikke er det vel like greit å døpe om til "Den utålmodige S3 tråden" eller noe sånt.. hehe Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) @Ray001 Får du sletta andres innlegg eller må man være en mod gjøre det? Hvis ikke er det vel like greit å døpe om til "Den utålmodige S3 tråden" eller noe sånt.. hehe Hehe, jeg kan ikke slette andres innlegg. Og hadde ikke gjort det om jeg kunne heller. Det er opptil admin og moderatorene det. Og er i kraftig undertall som ønsker det slik og da. Ser ut som dem fleste vil ha det slik som det er nå, så da blir det vel slik og da.... Endret 30. mai 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Jeg har problemer med å forstå hvorfor er et problem at det blir snakk om levering osv. Slik har det da alltid vært i alle lignende tråder, og det vil forsvinne gradvis ettersom flere og flere skaffer seg telefonen. Selv kjøpte jeg meg en S3 i stad, og førsteinntrykket er meget godt! Er på jobb, så er begrenset hvor mye jeg får lekt med den. Endret 30. mai 2012 av thormario 2 Lenke til kommentar
zappod Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg har problemer med å forstå hvorfor er et problem at det blir snakk om levering osv. Slik har det da alltid vært i alle lignende tråder, og det vil forsvinne gradvis ettersom flere og flere skaffer seg telefonen. Selv kjøpte jeg meg en S3 i stad, og førsteinntrykket er meget godt! Er på jobb, så er begrenset hvor mye jeg får lekt med den. Jeg har problemer med å forstå hvorfor er et problem at det blir snakk om levering osv. Slik har det da alltid vært i alle lignende tråder, og det vil forsvinne gradvis ettersom flere og flere skaffer seg telefonen. Selv kjøpte jeg meg en S3 i stad, og førsteinntrykket er meget godt! Er på jobb, så er begrenset hvor mye jeg får lekt med den. Hvor kjøpte du den? Blå eller hvit? =) Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kjøpte den på Jessheim, i hvit. Min aller første hvite smarttelefon. Godt med litt forandring også. Dessuten er jo ikke svart å få tak i. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg har problemer med å forstå hvorfor er et problem at det blir snakk om levering osv. Slik har det da alltid vært i alle lignende tråder, og det vil forsvinne gradvis ettersom flere og flere skaffer seg telefonen. Selv kjøpte jeg meg en S3 i stad, og førsteinntrykket er meget godt! Er på jobb, så er begrenset hvor mye jeg får lekt med den. Jeg har ingen problemer med diskusjon rundt leveringa eller at folk poster hva dem vil for den saks skyld. Bare ser ikke helt nytten for hverken leseren eller posteren av innlegg som, nå har jeg tenkt å bestille / har bestilt / blir ikke sendt idag / fortsatt ikke sendt osv osv osv. Telefonen kommer liksom ikke fortere fram uansett hvor mye man klager her. Men hvis det hjelper noen, for all del. 2 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Har oppdatert pris oversikt tråden Se her for priser: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436565&st=0#entry19293393 1 Lenke til kommentar
oyvindpe Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Jeg har problemer med å forstå hvorfor er et problem at det blir snakk om levering osv. Slik har det da alltid vært i alle lignende tråder, og det vil forsvinne gradvis ettersom flere og flere skaffer seg telefonen. Selv kjøpte jeg meg en S3 i stad, og førsteinntrykket er meget godt! Er på jobb, så er begrenset hvor mye jeg får lekt med den. Hæ, leker du ikke med telefonen på jobb?? Endret 30. mai 2012 av oyvindpe 1 Lenke til kommentar
xviet Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Vet noen hvor man kan få tak i hvit flip cover i Oslo? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Og for å få sagt det igjen,den hvite er faktisk veldig pen.Ville ha blå selv,men angrer ikke på at det ble hvit. Den er faktisk veldig fin! Fikk testet en i går på Elkjøp Carl Berner i Oslo og syntes at den så veldig frisk og fin ut. Var der jeg også,men den de hadde var kun til utstilling.Dro da til Siba og kjøpte der. Synes fargen er veldig frisk og fin og med flipcase blir den rå Var vel ikke du som var der samtidig med meg i går? ;-) Hvilket land er du fra? Endret 30. mai 2012 av Magnetar Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Her er grunnen til at blå er forsinket: http://www.androidauthority.com/blue-galaxy-s3-delayed-90726/ Ser ut til at hyperglazen ikke er blitt påført skikkelig. Lenke til kommentar
keiko88 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Da ble min sendt fra Oslo idag. Noen som har fått den opp i Nord? Om det tar lang tid? Håper å få den til lørdag ihvertfall. Foreløpig er det kun "Melding om sending". Men satser på at den blir sendt iløpet av dagen! Det gledes!! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Noen som har fått rootet den enda? Henter min (hvite) på Posten etterpå og MÅ jo nødt til å leke meg litt Har funnet denne guiden http://www.bestandroidblog.com/no/android-rooting/root-samsung-galaxy-s3-gt-i9300/ (NB! Velg vekk den elendige norske oversettelsen med å velge English nede i Translation-boksen nede på siden til høyre). Lenke til kommentar
Ascari Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Apropos den blå... er det noen som har sett denne/holdt den i hånden/fått undersøkt den ordentlig, og kan konstatere om den er like fin som på bildene? Viktig at den ikke virker lilla osv altså.. Kan få den hvite allerede i dag, men venter på den blå om den er like fin som den virker! ... oooog om den komme senest ila neste uke. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Her er grunnen til at blå er forsinket: http://www.androidau...-delayed-90726/ Ser ut til at hyperglazen ikke er blitt påført skikkelig. Merker at jeg ikke stoler på dette "hyperglaze"-opplegget Lenke til kommentar
Vanplex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Da ble min sendt fra Oslo idag. Noen som har fått den opp i Nord? Om det tar lang tid? Håper å få den til lørdag ihvertfall. Foreløpig er det kun "Melding om sending". Men satser på at den blir sendt iløpet av dagen! Det gledes!! Bor i Trondheim hvis det kan regnes som "nord" :-) Min ble sendt fra Oslo i går morrest. Inntil kl 13.30 i dag sto det at den fortsatt var på vei til Trondheim så jeg mistet troen på å få den i dag, men nå plutselig har den ankommet postkontoret her. Da ble det telefon i dag likevel! Så hvis du ikke bor lenger nord enn Trondheim kan du vel være heldig å få den i morra :-) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dere som har gått fra S2 til S3 nå, hva syns dere, merker dere noe forskjell? Og 4.8 tommer blir ikke litt i det største laget? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Netcom oppdatering: Det har dessverre blitt en del forsinkelser vedrørende levering av denne telefonen. Det siste vi har fått høre fra vår leverandør er at den vil komme inn i fargen Metallic Blue rundt 7 juni. Ettersom vi ikke har fått bekreftet hvor mange vi vil få inn på dette partiet, tør vi ikke garantere noe i forhold til din bestilling. Vi kan imidlertid si at det er sannsynlig at din ordre vil være med på dette partiet, ettersom den ble lagt inn 11.05. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå