Rs91 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hvordan har du TEN, hvordan hva gjorde du?? Da har jeg og flashet min Telenor-brandede S III med FW (Nordic countries) fra samobile og har nå JB, Sweeeeeet Han har jo flashet NEE (Nordic countries) som han skriver , ikke TEN Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Last ned Odin her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1646610 og FW her: http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&model=GT-I9300&pcode=NEE&os=1&type=1#firmware. Veiledning her: Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Last ned Odin her: http://forum.xda-dev...d.php?t=1646610 og FW her: http://www.sammobile...ype=1#firmware. Flott...tror jeg kjører på selv Ble bare litt usikker tidligere ikveld, hvor guiden på sammobile viser at det meste på odin er ticket...tom repartition! kunne ikke helt stemme tenkte jeg, og bestemte meg for å satse på custom rom istedet. Men ser av guiden her at det ser mer normalt ut på odin. f.reset timer teenger vel ikke tickes? Noen spsml: - Ble telefonen helt resatt (alt forsvant) - internt og eksternt sd kort formatert? - måtte du unroote? Endret 27. oktober 2012 av Chivas Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ingen unroot, ingen formatering og ingenting slettet Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Funket fjell det!! da har jeg 4.1.1 og NEE csc...bærre lækkert! Hva gjorde du med den software update disclaimeren som kommer opp? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Tenker du på den fra Samsung ? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det er vel bare noe en må godkjenne for å kunne søke etter oppdatering fra tlf. Jeg bare haket av for godkjenn og fikk beskjeden Ingen tilgjengelig oppdatering Lenke til kommentar
Pimpulf Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Jeg prøver det samme som dere men får feil etter at den har stått på setup connection en god stund. 1.Har avinstallert kies 2.Installert drivere på nytt 3.kjører som administrator 4.har usb debugging på Noen tips? Måtte bytte usb port:) NÅR downloading er ferdig starter dere den bare på nytt? Mannen i videoen tar jo en wipe? Endret 27. oktober 2012 av Pimpulf Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Skjedde det samme med meg i går men i dag fikk jeg operatørlåskoden via mine sider på Telenor og da gikk det fint.Er tlf din operatørlåst ? Lenke til kommentar
Pimpulf Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 TUSEN TAKK blutut for svar/hjelp her og på PM. Utrolig snilt på en lørdagskveld! Da var telefonen oppdatert og jeg er happy happy! God helg:) PS: låste opp opertørlåsen igår Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Bare hyggelig å hjelpe. God helg folkens 1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det er vel bare noe en må godkjenne for å kunne søke etter oppdatering fra tlf. Jeg bare haket av for godkjenn og fikk beskjeden Ingen tilgjengelig oppdatering ok... Litt usikker på om jeg gadd å godkjenne, siden det virker som om man gir tillatelse til innstallering av div programmer uten at man vet om det Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hvordan fjerner man mye RAM? Minimumsgrensen på min S3 er ca 350. Iblant bruker telefonen 1-2 sekunder på å "poppe" opp alle appene og widgetsene når jeg trykker på "Hjem"-knappen fra en app. Hva er problemet? Lenke til kommentar
tiriltoppen Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvor lang kø kan det være for å få JB? Har stått i kø nå i flere dager. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 OTA eller? Bruk kies så får du oppdatert med en gang. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Hvordan fjerner man mye RAM? Minimumsgrensen på min S3 er ca 350. Iblant bruker telefonen 1-2 sekunder på å "poppe" opp alle appene og widgetsene når jeg trykker på "Hjem"-knappen fra en app. Hva er problemet? Lurer på akkurat det samme.....RAM-en ligger nesten alltid mellom 600-800 mb. Er det normal? Endret 28. oktober 2012 av Havardu Lenke til kommentar
tiriltoppen Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 OTA eller? Bruk kies så får du oppdatert med en gang. Står i kø OTA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Stod i kø jeg og, men gadd ikke vente så jeg oppdaterte via kies istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå