Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle oppdatere til jb, men da jeg koblet telefonen til dataen fikk jeg følgende feilmelding " windows kan ikke identifisere enheten som er plugget inn i samsung mobile usb composite device". Står bare "Kobler til" når jeg søker etter den i Kies. Noen som har peiling på hva som er galt?

Lenke til kommentar

Prøver å oppdatere S3 men den stopper på 99 % , bruker Kies noen løsninger for det ?

Har prøvd 4 ganger men det samme skjer. Så nå reiser jeg ned og kjøper IPhone for dette er bare noe tull og sitte en hel formidag for å oppdatere.

By, By Samsung Galaxy S3 etter 2 måneder.

Kan jeg få din "gamle" telefon da? :)

Har lagt den i samlingen for gamle og ubrukelige telefoner og IPhone er inkjøpt og det er en sann fornøyelse å bruke den.

Sier vel mer om brukeren enn telefonen... :confused:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Prøver å oppdatere S3 men den stopper på 99 % , bruker Kies noen løsninger for det ?

Har prøvd 4 ganger men det samme skjer. Så nå reiser jeg ned og kjøper IPhone for dette er bare noe tull og sitte en hel formidag for å oppdatere.

By, By Samsung Galaxy S3 etter 2 måneder.

Kan jeg få din "gamle" telefon da? :)

Har lagt den i samlingen for gamle og ubrukelige telefoner og IPhone er inkjøpt og det er en sann fornøyelse å bruke den.

Sier vel mer om brukeren enn telefonen... :confused:

Ja det kan en vel si, men de som har laget Kies softwaren må vel være enda dårligere.

Har bare arbeidet med datamaskiner siden 1973 så noe har en lært opp igjennom årene, case closed.

Lenke til kommentar

Hvorfor så mye pes om Kies og FW? Kan dere ikke bare bruke Odin og legge inn FW etter som det legges ut på sammobile? Da har man hele tiden nyeste fw på telefonen, ikke noe plunder og ventetid, og enklere enn Kies.

Endret av jorkus
Lenke til kommentar

Hvorfor så mye pes om Kies og FW? Kan dere ikke bare bruke Odin og legge inn FW etter som det legges ut på sammobile? Da har man hele tiden nyeste fw på telefonen, ikke noe plunder og ventetid, og enklere enn Kies.

Helt enig. Legger alltid inn fresh rom fra Sammobile når det kommer store oppdateringer. Ulempen er at jeg mister alle innstillinger fordi jeg ikke gidder å ta backup :)

Men dere som har TEN kan jo bare flashe med Odin så blir dere kvitt Telenor og får NEE isteden.

Lenke til kommentar

Joa, men vi som har TEN får vell ikke gjort noe eller? Får vi unbranda tlf på noen måte?

Lenke til kommentar

Tror dere det er noe å vinne på å skifte fra den polske til den norske versjonen?

Får vel ikke OTA fra den polske, så må i så fall nedgradere til stock 4.0.4 først. Får se om jeg gidder...

Du får jo alle OTA som slippes i Polen.

Branding forsvinner hvis du legger inn csc med NEE

Joa, men vi som har TEN får vell ikke gjort noe eller? Får vi unbranda tlf på noen måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...