probin Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 I kies, når jeg skal se om jeg får oppdatert telefonen min, så får jeg melding: "GT-i9300 støtter ikke initialiseringen".. betyr det at jeg ikke kan oppdatere enda? eller er det en annen feil? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg hater kies. Det crasher konstant i W7x64 og sier "Det har kommet ny fastvare til din telefon, koble til etc" selvom dette ikke stemmer. I følge samsung skulle det komme informasjon om jellybean på http://www.samsung.com/no/info/update.html og planen er fortsatt oktober. Danmark fikk i dag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Fått oppdatert og avsluttet Kies. Skal bli godt å holde seg unna for en stund framover. Har uansett fått oppdatert til JB, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Behøver man å sikkerhetskopiere før man oppdaterer til JB? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen med TEN som har fått'n? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Behøver man å sikkerhetskopiere før man oppdaterer til JB? Man burde kanskje gjøre det, men det hang seg på 62%, så jeg dreit i det og satte igang med oppdateringen istedet. Møtte ingen problemer, så alt er vel. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har Netcom og har prøvd i hele dag, men Kies finner ingen fastvareoppgradering. Er det kun tålmodighet som gjelder? Meget frustrerende. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvor strippet for funksjoner er egentlig denne Google Now for oss nordmenn? Kan den f.eks. hente ruteinformasjon for buss og tbane fra Ruter og vise den på disse kortene som jeg har lest om, eller er det forbeholdt amerikanerne (som så altfor mye annet..)? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvor strippet for funksjoner er egentlig denne Google Now for oss nordmenn? Kan den f.eks. hente ruteinformasjon for buss og tbane fra Ruter og vise den på disse kortene som jeg har lest om, eller er det forbeholdt amerikanerne (som så altfor mye annet..)? Kort? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nfc tags tenker jeg. Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tenker nok heller at han snakker om formen Google now gir tilbakemelding/svar på det du spør om, Google kaller vel dette "cards". Kan ikke svare annet på spørsmålet ditt enn at jeg antar at noe av informasjon vil vises på såkalte "cards", men bør nok være noen her som kan svare på det Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hallo , For en liten uke tilbake installerte jeg en offesiell JB versjon på telefonen. Baseband version : I9300XXDLIB. Alt virker helt fint utenom en ting. Av og til når jeg bruker telefonen får jeg en rød ramme som går ytterst i kanten på telefonen som blinker. Foreksempel visst jeg holder inne "volume up" kommer denne frem. Er ganske irreterende. Er det noen som vet hva dette er eller e.v.t har samme problemet`? Og er det noen som kan linke meg til den offesielle ICS som kom med telefonen i Norge? Takk på forhånd, Lenke til kommentar
Rs91 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Endelig Jelly Bean på s3'n Kunne oppdatere via kies og OTA jeg. Men den ligger ute på sammobile også: http://www.sammobile...type=1#firmware Endret 25. oktober 2012 av Rs91 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Fikk OTA JB ca. i 03-tiden i natt, unbranded S3 (kjøpt i Norge). Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hvilken CSC/PDA får dere på den via OTA/KIAS? Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ingen andre som har problemer med en rød ramme som blinker av og til rundt telefonen?? Akkurat oppdatert til I9300XXDLJ2 og har samme problemet ... Lenke til kommentar
Lsk2013 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Yes, da er JB endelig ankommet landet. Våknet opp til en herlig melding på tlf at den var klar OTA i dag. Kjører Unbrandet telefon, telenor operatør. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Kies skal nå prøve å oppdatere firmware på min (siden OTA bare sier at serverne ikke svarer) Lykke til sier jeg bare, tipper det ikke funker i hele tatt. OTA er jo en 3-4 dager (sist tok det 1 uke) med dette tullet her før man får oppdatere: Endret 25. oktober 2012 av Apox Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Endelig Jelly Bean på s3'n Kunne oppdatere via kies og OTA jeg. Men den ligger ute på sammobile også: http://www.sammobile...type=1#firmware Jeg har Telenor branda tlf TEN. Hva Gjør jeg? Tenker på csc, osv. Lenke til kommentar
3ide Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Nå er NEE klar til nedlasting hos Sammobile også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå