Magnetar Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Tok telefonen ut av laderen kl. 6 i dag tidlig, og nå nesten 12 timer senere har den falt bare 6% til 94% Nå skal det sies at jeg ikke har brukt mobilen mye i dag (har hatt 3G og det hele avslått) og kun mottatt en samtale som varte i 01:57 min. Er på WanamLite. Synes ikke dette er så aller verst Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bare for å bekrefte, med netcomtelefon kan man bruke firmware fra andre land uten problem? Telenor TEN? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Testa med KIES og nå har jeg fått norsk jellybean Antar det er en god del her i tråden som får til å legge inn sin de og nå Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 La inn kies nå .. hva gjorde du egentlig? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Testa med KIES og nå har jeg fått norsk jellybean Antar det er en god del her i tråden som får til å legge inn sin de og nå Dette går nok i puljer. Har unbranded S3 kjøpt i førsten av juni. Når jeg kobler denne til Kies faår jeg kun beskjed om at telefonen har siste versjon av fastvaren. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Gjettet meg til det. er bare så satans ivrig da jeg kommer fra nexus og fikk 4.1 i juni .. men like før nå! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg fikk den igår morrest, var da jeg fikk trøbbel ift kø på OTA. Sikkert endel som oppdaterer nå om dagen. Det kommer vell til alle nå de neste dagene Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg fikk den igår morrest, var da jeg fikk trøbbel ift kø på OTA. Sikkert endel som oppdaterer nå om dagen. Det kommer vell til alle nå de neste dagene Da håper jeg den legges ut på XDADev. så snart som mulig, slik at jeg får gått over fra svensk til norsk og normal status igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Prøvde å oppdatere mamma sin S3 via Kies til 4.1, men Kies ville selvfølgelig ikke samarbeide. Batteritiden min med WanamLite kan jeg ihvertfall ikke klage på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Sjekka med Kies og telenor-sponsa telefon. Latest firmware installed. Altså ingenting nytt. Endret 23. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Unbranded og klar for oppdatering her ihvertfall. Må bare sikkerhetskopiere først, noe som tydeligvis skal ta ekstremt lang tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 "unbranded", betyr det at telefonen er kjøpt uten abonnement? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Var det jeg mente med det, ihvertfall. Lenke til kommentar
tiriltoppen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Unbranded og klar for oppdatering her ihvertfall. Må bare sikkerhetskopiere først, noe som tydeligvis skal ta ekstremt lang tid. Ota? Endret 23. oktober 2012 av tiriltoppen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Que? Du verden for et latterlig møkkaprogram Kies er. Ufattelig tregt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Du får det i det minste til å funke 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Noen med Telenor (TEN) som har fått'n? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 mmm...ligger ikke på sammobile enda Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Tenker forresten at jeg må vente en god stund...min nyeste er fortsatt LH1, og det har jo kommet en etter den før JB.... blæh Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Prøvde å oppdatere mamma sin S3 via Kies til 4.1, men Kies ville selvfølgelig ikke samarbeide. Batteritiden min med WanamLite kan jeg ihvertfall ikke klage på. Får samme feilmelding på Kies nå, det som er merkelig er at jeg testet senest igår kveld og da fikk jeg koblet til uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå