zoomsalabim Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Utrolig at de ikke klarer å kjøre ut JB til alle regioner samtidig. Latterlig opplegg. Kanskje vi kan takke Telenor eller Netcom? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Hei Har noen der ute forslag til gode* (*billige, godt utvalg, kvalitet) nettbutikker, gjerne utenlandske som selger tilbehør (covers, screen protection, batteri osv.) til sgs3? Da med levering også til Norge uten at det koster skjorta i frakt ... (Finner mye på amazon, men ofte leverer de ikke til Norge ) Kan hende noen allerede har kommet med tips/linker, men her er jo allerede 372 sider å bla gjennom dx.com - veldig treg levering men veldig billig også http://www.mytrendyphone.no - dansk side med rask levering som koster en del mer. og ebay såklart. alle tre har 200kroners grense. Endret 23. oktober 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) dx.com - EKSTREMT treg levering kan du heller si..bestilte noen mobildeksler og HDMI-kabel derfra for over 4 uker siden. Ikke hørt et pip. Men fikk plutselig HDMI-kabelen i en egen forsendelse fra Hong Kong her om dagen.. Endret 23. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bestiller du fra DX kan det ta alt fra 1 uke til 2 måneder. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjører Svenske JB nå, null stress funker fint. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei Har noen der ute forslag til gode* (*billige, godt utvalg, kvalitet) nettbutikker, gjerne utenlandske som selger tilbehør (covers, screen protection, batteri osv.) til sgs3? Da med levering også til Norge uten at det koster skjorta i frakt ... (Finner mye på amazon, men ofte leverer de ikke til Norge ) Kan hende noen allerede har kommet med tips/linker, men her er jo allerede 372 sider å bla gjennom dx.com - veldig treg levering men veldig billig også http://www.mytrendyphone.no - dansk side med rask levering som koster en del mer. og ebay såklart. alle tre har 200kroners grense. Takker for raskt svar, BFF Jeg har erfaring med både dealextreme og mytrendyphone. Dealextreme er altså billig, men det er så som så med kvalitet. Mytrendyphone har bedre kvalitet på produktene, men dyrt. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fransk JB er også bra Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kan jeg legge inn offisiell britisk JB på telefonen, eller er det innstillinger bundet til operatør som ville skapt krøll? Tut og kjør, men den franske er vel den nyeste akkurat nuh.. Lenke til kommentar
basher Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg fikk JB til min S3 i dag, 22. oktober rundt kl. 10.00. Hvis det ikke gjelder flere er det formodentlig fordi jeg kjøpte min S3 i Tyskland. Hvilken operatør bruker du i norge? Netcom. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva er den beste måten å ta backup før man flasher til ny JB med Odin? Opplever at det er så mye jobb å få telefonen slik man hadde før man flasher. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fransk BJ er også bra Retta den for deg 2 Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva er den beste måten å ta backup før man flasher til ny JB med Odin? Opplever at det er så mye jobb å få telefonen slik man hadde før man flasher. Ikke noe fuss, bare kutt ut factory reset så er alt som før... Fransk BJ er også bra Retta den for deg Ah you mean ze french Bean Jelly? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Utrolig at de ikke klarer å kjøre ut JB til alle regioner samtidig. Latterlig opplegg. Kanskje vi kan takke Telenor eller Netcom? Telenorkunder kan takke både Samsung og Telenor. Andre operatører i Norge låser ikke telefonene. Er vel bare Samsung som er treg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Får melding om at jeg ikke kan oppdatere telefonen og noe om rekkefølge på de som prøver å oppdatere. Jellybean som har kommet? Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ingenting her enda... Om du er i kø for OTA, så kobler du telefonen til PC og KIES for å snike i køen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bare for å bekrefte, med netcomtelefon kan man bruke firmware fra andre land uten problem? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ingenting her enda... Om du er i kø for OTA, så kobler du telefonen til PC og KIES for å snike i køen. Ok, får teste Kies om OTA ikke virker snart, inntil søndag stod det "Ingen nye oppdateringer", men i går og imorges har jeg blitt satt i kø hver gang. Har unbranded-utgave. Lenke til kommentar
Kristian 79 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 NFC tags kan brukes for å automatisere forskjellige ting på telefonen. Hvis man f.eks har en tag på nattbordet, kan denne få telefonen til å skru av meldingslyd, skru av wifi, sette alarm om 8 timer, starte navigering, , eller det man måtte ønske... Det er vel bare fantasien som setter grenser.. Jeg har f.eks satt opp Ruter kortet mitt (tbane/buss kortet bruker NFC) slik at når jeg holder det inntill telefonen, så åpnes Ruter sin app (mest for show off :-)), og adgangskortet til jobben kan jeg bare holde opp til telefonen for å sette instillingene jeg bruker på jobb.. I tillegg har jeg endel NFC klistretags som jeg kan plassere der jeg vil for å starte apper eller endre instillinger. Kan også brukes for å starte "Tasker" tasks for mer komplekse oppgaver. Klokere? Good stuff! Klokere nå ja hehehe.. . Takker Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Får melding om at jeg ikke kan oppdatere telefonen og noe om rekkefølge på de som prøver å oppdatere. Jellybean som har kommet? Ingenting her heller i Kies. "unbranded" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå